TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IMPACT poleca do elektrobusów baterie LTO [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 30.11.2018 12:00:03
IMPACT poleca do elektrobusów baterie LTO [FILM]

Firma Impact dostarcza obecnie baterie do 11 producentów autobusów elektrycznych na całym świecie, w tym do dwóch krajowych producentów: Solarisa i Ursusa. O tym co teraz dzieje się na rynku bateryjnym rozmawialiśmy z Bartłomiejem Kras.

28 listopada, podczas konferencji prasowej w Pruszkowie, polski producent pochwalił się swoimi najnowszymi sukcesami. A jest ich całkiem sporo. Aktualnie Impact Clean Power Technology (ICPT) jest wiodącym producentem systemów bateryjnych dla transportu publicznego. W tym roku firma dostarczy ponad 200 zestawów bateryjnych do 11 producentów na cały świecie, a głównymi odbiorcami baterii Impactu są Solaris, Ursus i Temsa.

Co więcej, producent ma cały czas kontakt ze swoimi bateriami i dzięki systemowi zdalnego monitorowania zbieramy dane z 240 autobusów elektrycznych, które jeżdżących w miastach całej Europy. Przejechały one do tej pory 7 mln km, co z kolei przekłada się na ponad 7 TB danych.

-"Oprócz przebiegu analizujemy wiele innych, kluczowych parametrów eksploatacyjnych dostarczanych przez nas systemów bateryjnych. Dane są pobierane i aktualizowane co jedną sekundę. Nasze rozwiązanie tworzy kompletny system zarządzania flotą pojazdów elektrycznych i jej serwisem, które pracuje non-stop przez cały rok - podkreśla Bartłomiej Kras z Impactu. -"Nasze produkty sprzedajemy w Polsce, a także Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii, Turcji i we Włoszech. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój stworzyliśmy rozwiązania, które pozwoliły nam zbudować międzynarodowe portfolio stałych klientów. Dzięki temu nasze obroty w ciągu ostatnich trzech lat zwiększyły się dziesięciokrotnie i w 2017 r. przekroczyły 36 mln zł., a w 2018 r. przekroczą 90 mln zł" - podkreśla Bartłomiej Kras. 

Z myślą o przyszłości

Firma tworzy bateryjne zestawy przy wykorzystaniu najnowszych technologii produkcji, jak np. spawania laserowego. W Pruszkowie, w siedzibie firmy mogliśmy zwiedzić prototypownię, w której cały czas pracuje się nad nowymi projektami - m.in. nad TrolBaSi (Trolejbus nowej generacji), COALA (ogniwa paliwowe z elektrolitem polimerowym) czy E-bus (modułowy system bateryjny dla komunikacji miejskiej).

ICPT myśli także dalszym życiu swoich baterii i tutaj ma pomysł w postaci magazynów energii. Na razie, przynajmniej w Polsce, ten rynek ciągle jest na etapie ząbkowania jednak na pewno będzie się dynamicznie rozwijał. W skali makro, rozwiązania tego typu, które powstają np. w Stanach Zjednoczonych, zmienią z czasem cały rynek energetyczny, a na pewno przyczynią się do jego decentralizacji. Jest nimi zainteresowana także branża telekomunikacyjna, a w charakterze magazynów energii przyszłości znakomicie sprawdzą się baterie wycofane z użytku w transporcie publicznym.

O szczegółach oferty Impactu, a także o zaletach baterii LTO w autobusach i trolejbusach oraz o pomyśle na wymienne baterie w pojazdach - opowiedział nam Bartłomiej Kras. Zapraszamy na film:



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
bateria
elektrobus
Impact
Solaris
Ursus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....