TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Impact: 200 autobusowych baterii w jeden rok
InfoBus.pl - Opublikowano: 03.01.2019 10:00:29
Impact: 200 autobusowych baterii w jeden rok

Firma Impact Clean Power Technology S.A. zamknęła rok 2018 rekordowym wynikiem sprzedaży na poziomie 96 mln zł i ponad 200 zestawów bateryjnych dla jedenastu producentów na całym świecie. Oznacza to dziesięciokrotny wzrost w ciągu ostatnich trzech lat i ugruntowanie pozycji jednego z wiodących dostawców systemów bateryjnych w Europie.

-"Tegoroczne wyniki nie są dla nas niespodzianką. Są efektem kilkunastoletnich doświadczeń w branży elektromobilności. Dzięki nim wypracowaliśmy technologię, która pozwala nam ciągle być kilka kroków przed konkurencją jak np. w przypadku baterii LTO ultraszybkiego ładowania – mówi Bartłomiej Kras, wiceprezes zarządu ICPT S.A.

Podstawowym biznesem ICPT S.A. jest produkcja systemów bateryjnych do pojazdów elektrycznych wykorzystywanych w transporcie publicznym. Firma projektuje i produkuje również baterie dla maszyn górniczych, pojazdów budowlanych, robotów przemysłowych oraz magazyny energii dla telekomunikacji czy energetyki. W tym roku pierwsze rozwiązanie tego typu sprzedała do Afryki Południowej. Powoli ruszają także przetargi krajowe.

Solaris, Ursus i Temsa

W mijającym roku decydującą rolę odegrała sprzedaż dla producentów autobusów miejskich i pojazdów dostawczych. Głównymi odbiorcami baterii Impactu są: Solaris, Ursus i turecka Temsa, a w Stanach Zjednoczonych producent elektrycznych shuttle busów. Firma rozwija także współpracę z potentatami na rynku niemieckim .

Coraz więcej systemów zamawianych przez tych producentów, to baterie z rodziny UVES LTO, które można ładować bardzo dużą mocą – nawet do 600 kW. Oznacza to kolejny przełom w czasie ładowania baterii. Dzięki zastosowaniu produkowanych przez Impact baterii LTO, ich czas ładowania wynosi od kilku do kilkunastu minut. Na przykład duży autobus miejski Solaris Urbino Electric 18 m LTO zasilany z takiej baterii, jest ładowany w ciągu 8 -10 minut. Ładowanie odbywa się za pomocą unoszonego pantografu. Baterie LTO Impactu mają kolejną zaletę. Mogą działać w bardzo szerokim zakresie temperatur i bardzo dobrze pracują nawet do – 30⁰C.

8 milionów kilometrów

Dzięki własnemu systemowi BMS pozwalającemu na zdalne zarządzanie i monitorowanie pojazdów wyposażonych w baterie Impactu, firma zbiera dane z ponad 240 autobusów elektrycznych, jeżdżących w miastach całej Europy. Przejechały one do tej pory prawie 8 mln km. Oprócz przebiegu ICPT S.A. analizuje wiele innych, kluczowych parametrów eksploatacyjnych dostarczanych systemów bateryjnych. Dane są pobierane i aktualizowane co jedną sekundę, a rozwiązanie tworzy kompletny system zarządzania flotą pojazdów elektrycznych i jej serwisem. Pracuje 24×7 przez cały rok.

-"W przyszłym roku firma będzie w stanie wyprodukować systemy bateryjne dla kolejnych kilkuset pojazdów – mówi Bartłomiej Kras. – Realizujemy pierwsze prace związane z rozbudową naszych powierzchni przemysłowych. Nowe linie produkcyjne ruszają w pierwszych tygodniach 2019 r. W związku z tym ICPT S.A. planuje w przyszłym roku dalszy wzrost dochodów i utrzymanie pozycji lidera na rynku polskim i miejsca w pierwszej trójce największych dostawców systemów bateryjnych w Europie."



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
bateria
elektrobus
Impact
Solaris
Ursus
Temsa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....