TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IAA 2016: Voith i koncepcja nowej generacji skrzyń Diwa
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.09.2016 12:35:15
Materiały udostępnione przez producenta.

Voith na tegorocznych targach w Hanowerze zaprezentuje swoją bieżącą ofertę skrzyń biegów. Ponadto przedstawiona zostanie wstępna koncepcja kolejnej generacji przekładni z serii Diwa.

Producent zaznacza, że głównym celem prac projektowych jest dążenie do jeszcze lepszej integracji skrzyni biegów z jednostką napędową. Ponadto Voith chce osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w zakresie obniżenia zużycia energii poprzez wdrożenie systemu hamowania odzyskowego. Do tego dodatkowy bieg i oddzielenie przemiennika momentu obrotowego i ulepszony retarder mają wpłynąć na zwiększenie żywotności przekładni..

Ogólnie założenia projektu nowej Diwy opierają się w zasadzie na kalkulatorze różniczek, który sprawdził się w dotychczasowej praktyce, nawet poprzez polepszenie parametrów rozruchu i przyspieszania z kilkukrotną zmianą biegów.

W celu jak najlepszego wykorzystania miejsca pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów Voith planuje dodać centralną jednostkę do odzyskiwania energii przy hamowaniu. Kompaktowy silnik elektryczny, który pracuje pod napięciem 48 V wymaga niewielkiej dodatkowej przestrzeni i jest zintegrowany wokół tłumika drgań. W rezultacie, układ napędowy pozostaje zwarty i nie wymaga żadnego dodatkowego systemu, który ma być połączony za pomocą przekładni pasowej.

Umiejscowienie między silnikiem a skrzynią biegów centralnej jednostki odzysku energii zdaniem Voith'a ma wpłynąć na ponowne zdefiniowanie roli transmisji mocy w całym układzie napędowym. Ten quasi-hybrydowy napęd zapewni również dodatkowe wsparcie dla silnika spalinowego podczas wymagających odcinków trasy i umożliwi zasilanie dodatkowych komponentów takich jak klimatyzacja czy system informacji pasażerskiej.

Dodatkowo należy podkreślić, że technologia silnika o napięciu 48 V wpływa na uproszczenie czynności serwisowych. Pracownicy warsztatu mogą wykonywać wszystkie czynności konserwacyjne przy przekładni bez konieczności przeprowadzania dodatkowych szkoleń z zakresu elektryki pokładowej.

Ponadto, Voith planuje oddzielenie konwertera momentu obrotowego Diwa i zwalniacza w celu optymalizacji przetwornika różnicy w odniesieniu do jego funkcji trakcyjnej. Jednakże obydwa komponenty nadal mogą stosować wspólny obieg oleju i wymiennik ciepła.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Voith
Diwa
IAA 2016

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....