TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IAA 2016: Voith i koncepcja nowej generacji skrzyń Diwa
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.09.2016 12:35:15
Materiały udostępnione przez producenta.

Voith na tegorocznych targach w Hanowerze zaprezentuje swoją bieżącą ofertę skrzyń biegów. Ponadto przedstawiona zostanie wstępna koncepcja kolejnej generacji przekładni z serii Diwa.

Producent zaznacza, że głównym celem prac projektowych jest dążenie do jeszcze lepszej integracji skrzyni biegów z jednostką napędową. Ponadto Voith chce osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w zakresie obniżenia zużycia energii poprzez wdrożenie systemu hamowania odzyskowego. Do tego dodatkowy bieg i oddzielenie przemiennika momentu obrotowego i ulepszony retarder mają wpłynąć na zwiększenie żywotności przekładni..

Ogólnie założenia projektu nowej Diwy opierają się w zasadzie na kalkulatorze różniczek, który sprawdził się w dotychczasowej praktyce, nawet poprzez polepszenie parametrów rozruchu i przyspieszania z kilkukrotną zmianą biegów.

W celu jak najlepszego wykorzystania miejsca pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów Voith planuje dodać centralną jednostkę do odzyskiwania energii przy hamowaniu. Kompaktowy silnik elektryczny, który pracuje pod napięciem 48 V wymaga niewielkiej dodatkowej przestrzeni i jest zintegrowany wokół tłumika drgań. W rezultacie, układ napędowy pozostaje zwarty i nie wymaga żadnego dodatkowego systemu, który ma być połączony za pomocą przekładni pasowej.

Umiejscowienie między silnikiem a skrzynią biegów centralnej jednostki odzysku energii zdaniem Voith'a ma wpłynąć na ponowne zdefiniowanie roli transmisji mocy w całym układzie napędowym. Ten quasi-hybrydowy napęd zapewni również dodatkowe wsparcie dla silnika spalinowego podczas wymagających odcinków trasy i umożliwi zasilanie dodatkowych komponentów takich jak klimatyzacja czy system informacji pasażerskiej.

Dodatkowo należy podkreślić, że technologia silnika o napięciu 48 V wpływa na uproszczenie czynności serwisowych. Pracownicy warsztatu mogą wykonywać wszystkie czynności konserwacyjne przy przekładni bez konieczności przeprowadzania dodatkowych szkoleń z zakresu elektryki pokładowej.

Ponadto, Voith planuje oddzielenie konwertera momentu obrotowego Diwa i zwalniacza w celu optymalizacji przetwornika różnicy w odniesieniu do jego funkcji trakcyjnej. Jednakże obydwa komponenty nadal mogą stosować wspólny obieg oleju i wymiennik ciepła.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Voith
Diwa
IAA 2016
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....