TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IAA 2016: Iveco i nowy, wszechstronny Evadys
InfoBus.pl - Opublikowano: 28.09.2016 15:01:56 2 komentarze
fot. InfoBus.pl

Główną atrakcją Iveco na tegorocznym IAA w Hanowerze była premiera nowej wersji autokaru Evadys. Niezrównana wszechstronność i rentowność operacyjna to jego główne wyróżniki zdaniem producenta. Pojazd jest dedykowany klientom, którzy szukają rozwiązania pośredniego pomiędzy tym co oferują autobusy Crossway i Magelys.

Nowa Evadys został specjalnie zaprojektowany, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na trasach o specyfice regionalnej i dalekobieżnej. A mówiąc jeszcze prościej nowa propozycja Iveco idealnie nadaje się do pracy na drogach, które są mniej korzystne dla autokarów turystycznych, ale dodatkowo na tyle długo, by osiągnąć wysoką niezawodność i maksymalny komfort pasażerów.

Nowy Evadys jest produkowany w fabryce Iveco Vysoké Mýto w Czechach. Jego poprzednik od momentu wdrożenia do produkcji dziesięć lat temu został sprzedany w ilości ponad 28 tys. egzemplarzy.

Dzięki ujednoliceniu pewnych rozwiązań nowy Evadys posiada takie same wymiary jak Crossway. W ofercie są dostępne wersje o dwóch długościach nadwozia (12m i 12.96m). Oferuje te same korzyści, jeśli chodzi o łatwość obsługi, ergonomię, aktywne i pasywne systemy bezpieczeństwa (ABS, ASR, ESP, LDWS, R66.02) i niezawodność. Nowy Evadys oferuje również większy komfort, lepszą aerodynamikę i DMF (dwumasowe koło zamachowe), aby zredukować hałas i wibracje - bardzo cenione w swojej klasie. Wzmocniona konstrukcja dzięki antykorozyjnemu zabezpieczeniu metodą KTL zapewnia wysoką trwałość i gwarantuje doskonałą wartość rezydualną.

Bardziej wydajny i jeszcze bardziej wszechstronny silnik nowych Iveco Evadys opiera się na sprawdzonych jednostkach napędowych typu Cursor 9 o mocy 400 KM. W kwestii wyboru skrzyni biegów klient ma szeroki wachlarz możliwości. W pojazdach w sposób równoważny można montować mechaniczne jak i automatyczne przekładnie.

Podłogę w nowym Iveco Evadys podniesiono do wysokości 1,142 mm. Dzięki temu nowa propozycja producenta jest idealnie dopasowana do oczekiwań przewoźników dalekobieżnych i lokalnych. W ten sposób Evadys wypada pomiędzy Crossway'em (860 mm) a Magelysem (1400 mm).

Przestrzeń bagażowa nowego Evadysa jest średnio o ok. 3 m3 większa od tej, która jest dostępna w Crossway'u. Drzwi bagażnika są również bardziej przyjazne dla użytkownika, z otworem na pantograf i centralny zamek.

Nowego Evadysa wyróżnia jego komfort, ze standardowymi rozwiązaniami takimi jak podwójne szyby i wydajna izolacja, a także możliwością zabudowy wyższej jakości foteli (model Spacio). Standardem są również poszczególne otwory nawiewów oświetlane diodowo. W ramach opcji można wbudować lodówkę obok deski rozdzielczej, ekspres do kawy, kuchenkę, ekrany wideo, gniazda USB i Wi-Fi. Producent oferuje klientom około 15 różnych konfiguracji siedzeń dzięki czemu nowy Evadys może być uniwersalnym autokarem.

Nowa Evadys jest wyposażony w silnik Cursor 9, który rozwija moc 400 KM- taką samą Magelys. Rezygnacja z recyrkulacji spalin (EGR), a tym samym ryzyko wysokiej temperatury wymuszonej regeneracji wyłącznym modułem HI-SCR pozwala zmniejszyć emisję tlenków kwasowych i cząstek stałych, a także umożliwia ograniczenie spalania paliwa. Dzięki temu Cursor 9 jest uznawany przez operatorów za pojazd efektywny pod względem kosztów eksploatacji. To w połączeniu z dłuższymi okresami międzyobsługowymi przyczynia się do bardzo atrakcyjnej TCO- najlepszej w swojej klasie jak deklaruje producent.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Iveco
Evadys
IAA
  • marcin – 28.09.2016

    konstrukcyjnie to wciąż karosa :)

  • sancity – 29.09.2016

    Bo dobrych rzeczy się nie zmienia.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....