Hamburger Hochbahn z kolejnymi Solarisami. „Tylko” diesle
Hamburski przewoźnik przyzwyczaił nas do zakupów tak innowacyjnychautobusów, jak elektrobusy z wodorowymi extenderami. Okazuje się, że nie tylko takiminowinkami technicznymi żyje niemiecka firma i cały czas podstawą miejskiejkomunikacji ? zarówno w Polsce, jak i w Niemczech ? są pojazdy z klasycznymi silnikamidiesla. Taka jest proza transportowej rzeczywistości i jeszcze przez wiele lat niewielesię tutaj zmieni.
W ramach standardowej odnowy swojej floty, HamburgerHochbahn do końca 2016 roku odbierze 5 szt. Nowych Urbino 12 z silnikami diesla(Cummins), spełniających normę Euro 6. Pierwsze takie egzemplarze już są w drodzedo Hamburga. To jednak nie koniec całego kontraktu. W pierwszej połowie roku2017, polski producent przekaże 5 szt. kolejnych Nowych Urbino do niemieckiego przewoźnika,ale już w wersji przegubowej i z silnikami diesla Paccar (DAF). Razem daje to zamówienie na krągłą liczbę 10 jamników.
Dla przypomnienia w Hamburgu jeżdżą jedne z najbardziej innowacyjnychpojazdów Solarisa, w tym:
-
dwa autobusy elektryczne Urbino 18,75 electric z wodorowymiogniwami paliwowym zwiększającymi zasięg;
-
trzy autobusy elektryczne Nowy Urbino 12 electric zładowaniem pantografowym Simensa.
Najnowsze zamówienie pokazuje, że Hamburg ma pełne zaufaniedo Solarisa ? zarówno w zakresie nowoczesnych technologii, jak i doskonaleznanych obecnie rozwiązań napędowych. To dobrze rokuje na przyszłość.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze