Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Hamburger Hochbahn z kolejnymi Solarisami. „Tylko” diesle

infobus
05.12.2016 11:36
0 Komentarzy

Hamburski przewoźnik przyzwyczaił nas do zakupów tak innowacyjnychautobusów, jak elektrobusy z wodorowymi extenderami. Okazuje się, że nie tylko takiminowinkami technicznymi żyje niemiecka firma i cały czas podstawą miejskiejkomunikacji ? zarówno w Polsce, jak i w Niemczech ? są pojazdy z klasycznymi silnikamidiesla. Taka jest proza transportowej rzeczywistości i jeszcze przez wiele lat niewielesię tutaj zmieni.

W ramach standardowej odnowy swojej floty, HamburgerHochbahn do końca 2016 roku odbierze 5 szt. Nowych Urbino 12 z silnikami diesla(Cummins), spełniających normę Euro 6. Pierwsze takie egzemplarze już są w drodzedo Hamburga. To jednak nie koniec całego kontraktu. W pierwszej połowie roku2017, polski producent przekaże 5 szt. kolejnych Nowych Urbino do niemieckiego przewoźnika,ale już w wersji przegubowej i z silnikami diesla Paccar (DAF). Razem daje to zamówienie na krągłą liczbę 10 jamników. 

Dla przypomnienia w Hamburgu jeżdżą jedne z najbardziej innowacyjnychpojazdów Solarisa, w tym:

  • dwa autobusy elektryczne Urbino 18,75 electric z wodorowymiogniwami paliwowym zwiększającymi zasięg;

  • trzy autobusy elektryczne Nowy Urbino 12 electric zładowaniem pantografowym Simensa.

Najnowsze zamówienie pokazuje, że Hamburg ma pełne zaufaniedo Solarisa ? zarówno w zakresie nowoczesnych technologii, jak i doskonaleznanych obecnie rozwiązań napędowych. To dobrze rokuje na przyszłość.

Komentarze