TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Granto skontroluje bilety w Sanoku
- Opublikowano: 30.08.2019 17:30:21
Granto skontroluje bilety w Sanoku

Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. szukało firmy, która będzie świadczyła usługi kontroli biletów do końca 2020 roku.

W tym celu zamawiający zwrócił się do wykonawców o złożenie ofert. Postępowanie było prowadzone z wyłączeniem przepisów dotyczących ustawy – Prawo zamówień publicznych. Mimo to zamawiajacy otrzymał trzy oferty:

  • od firmy Granto Tomasz Kazimierski, Jedlicze

  • od firmy Windykator, Poznań

  • od firmy Rewizor, Gdynia

Pierwsza z nich otrzymała 100 pkt w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty (z jedynym kryterium najniższej ceny) i zapewne to ona podpisze kontrolerską umowę z SPGK.

Zakres i harmonogram

Usługa ma polegać na kontroli biletów w pojazdach SPGK, pobieraniu opłat za przejazd bez ważnego biletu i brak opłaty za bagaż wraz z całokształtem windykacji tych należności. Wybrana firma będzie zobowiązana do wykonania co najmniej 620 kontroli biletów w autobusach w każdym miesiącu. W ciągu 8 godzin pracy, będzie przeprowadzonych od 25 do 32 kontroli, z uwzględnieniem następującego harmonogramu:

- co najmniej 4 dni od godziny 5:00 lub 5:30 na I zmianie,

- co najmniej 4 dni do godziny 20:30 na II zmianie,

- co najmniej 1 dzień do godziny 24:00 w dni powszednie,

- po 1 dniu w sobotę i niedzielę z zachowaniem systemu zmianowego.

Zasady kontroli

Kontrole mogą być prowadzone wyłącznie przez osoby mające predyspozycje do wykonywania takich czynności i o schludnym wyglądzie. Czynności kontrolne pracowników wykonawcy będą mogły być przeprowadzane tylko wówczas, gdy posiadać oni będą identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu.

Zachowanie kontrolerów w stosunku do pasażerów powinno być taktowane i uprzejme. Bez względu na zaistniałe okoliczności kontrolerzy nie będą mogli zwracać się do pasażerów podniesionym głosem lub przybierać postawę lekceważącą. Jeśli pasażer dopuścił się naruszenia przepisów taryfowych lub porządkowych, kontroler ma obowiązek uniknąć sporu, a formalności załatwić bez zbędnych komentarzy.

Nie tylko kontrole

Firma będzie miała obowiązek prowadzić dokumentację osób, na które została nałożona opłata dodatkowa za przejazd bez ważnego biletu lub brak opłaty za bagaż, a także przyjmować odwołania ustne i pisemne pasażerów, wyczerpująco je rozpatrywać oraz zawiadamiać zainteresowanych o sposobie załatwienia odwołań. Kontrolerzy będą uprawnieni do polecenia kierowcy autobusu, aby zatrzymał on pojazd z ważnych przyczyn (wysadzenie pasażera zakłócającego porządek, bądź celem wylegitymowania go w najbliższej jednostce policji).

Do zadań kontrolerów należeć ma również informowanie prowadzącego autobus o niesprawnych kasownikach oraz zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, m.in. takich jak: przewóz materiałów niebezpiecznych, dużych psów bez kagańca, uszkodzeń autobusu mogących spowodować uszkodzenia odzieży lub ciała pasażerów. Jeśli kierowca autobusu nie będzie przestrzegać przepisów porządkowych, kontroler sporządzi raport i doręczy go zamawiającemu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
kontroler
SPGK Sanok
Granto
Windykator
Rewizor
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....