TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Granica.gov.pl w wersji 2.0
PAP InfoBus.pl - Opublikowano: 09.06.2015 10:49:39
e-booking BUS

Czas oczekiwania na odprawę na przejściach granicznych na wschodniej granicy Polski, utrudnienia na drogach dojazdowych - m.in. te informacje zawiera nowy portal granica.gov.pl. Informacje te są dostępne również w specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne.  Strona została uruchomiona wspólnie przez Służbę Celną i Straż Graniczną. Jest to nowa, ulepszona odsłona działającego wcześniej portalu Służby Celnej. Dopełnieniem serwisu jest aplikacja na urządzenia mobilne, która jest też przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.  
Jak poinformowała w poniedziałek PAP rzeczniczka Izby Celnej w Przemyślu (Podkarpackie) Edyta Chabowska, portal dostępny jest w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Natomiast aplikacja na urządzenia mobilne zawiera dodatkowo wersje w języku ukraińskim i białoruskim.

Dzięki serwisowi podróżni mogą dowiedzieć się np. jak długi jest czas oczekiwania na poszczególnych przejściach granicznych na wschodniej granicy Polski, znaleźć informacje o ewentualnych zakłóceniach ruchu granicznego, utrudnieniach na drogach dojazdowych do przejść granicznych. Dzięki obrazom z kamer internetowych podróżni mogą także zobaczyć, w czasie rzeczywistym, aktualną sytuację na każdym z przejść granicznych. Chabowska podkreśliła, że znacznym ułatwieniem dla podróżnych są także prognozy czasu oczekiwania na odprawy na przejściach. - "Na podstawie danych z minionych, analogicznych okresów prognozujemy czas oczekiwania na odprawy. Jest to na pewno przydatne dla osób planujących przekroczenie granicy w niedalekiej przyszłości" ? mówiła rzeczniczka Izby Celnej w Przemyślu.

Na portalu znajdują się tam także przepisy prawne, dotyczące np. odpraw celnych, czy wzory dokumentów, jakie są wymagane przy przekraczaniu granicy. Można tam też znaleźć różne e-usługi, m.in. e-zwrot VAT, e-booking BUS, czyli rezerwacja odprawy celnej dla grup zorganizowanych, podróżujących autokarami. Jest to pierwszy tego typu portal informacyjny wraz z mobilną aplikacją, który jest redagowany i prowadzony wspólnie przez dwie służby działające na granicy.

Rzeczniczka dodała, że wkrótce zostanie uruchomiona publikacja tzw. karty usług, czyli opis procedur związanych z odprawą celną i graniczną, obowiązujących na każdym drogowym przejściu granicznym: z Federacją Rosyjską, Republiką Białorusi i Ukrainą. -"Będzie to bardzo dokładny przewodnik dla podróżnych, z którego dowiedzą się, jakie dokumenty są im potrzebne do danej usługi. Na przykład, gdy ktoś chce złożyć skargę, to jakie formularze ma wypełnić, skąd je wziąć, jak je wypełnić, gdzie i kiedy złożyć, czy dana usługa jest płatna i ile kosztuje" ? wyliczała rzeczniczka. Jak zapowiedziała, zostanie również opublikowana aplikacja kontaktowa wraz z wykazem danych teleadresowych, która umożliwi zgłaszanie uwag na temat funkcjonowania placówek granicznych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Służba Celna
Granica
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....