TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Graffiti w autobusie? Zgłoś to przez OnTime
InfoBus.pl - Opublikowano: 04.07.2016 12:43:59 2 komentarze
Graffiti w autobusie? Zgłoś to przez OnTime

Bydgoska firma PIXEL poinformowała ostatnio o stworzeniu aplikacji mobilnej OnTime i oprogramowania centralnego, pozwalającego w kilku prostych krokach zgłosić dowolny problem w przestrzeni miejskiej.

-?Miasto to sprawnie funkcjonujący układ. Czasem jednak, jak w każdej strukturze, mogą zdarzać się problemy i awarie. Widząc w swoim mieście problem, np. graffiti, wybitą szybę na przystanku, brudny autobus czy też dziurę w jezdni, chcielibyśmy móc niezwłocznie zawiadomić odpowiednie służby, ale zazwyczaj nie wiemy jak, gdzie, do kogo i kiedy oraz jaki jest numer telefonu czy adres email instytucji odpowiedzialnej za problem? Czy ktoś zajmie się zgłoszeniem i ile to potrwa? Z pomocą przychodzi system zgłoszeń pasażerskich OnTime.? ? mówi Michał Cyrankowski, Dyrektor Handlowy firmy Pixel.

Jak to zgłosić?

Proces tworzenia zgłoszenia wygląda następująco: użytkownik, z uprzednio zdefiniowanej przez administratora listy, dokonuje wyboru tematu problemu, a następnie - jego typu (np. Przystanek -> Wybita szyba). W przypadku braku tematu na liście użytkownik może wybrać opcję INNE i tekstowo opisać problem. W kolejnym kroku należy wskazać jego lokalizację (z mapy, z GPS czy też z listy). W następnym etapie istnieje możliwość dołączenia lub zrobienia zdjęcia opisywanego problemu i podania adresu mailowego lub nr telefonu. Tak stworzone zgłoszenie rejestrowane jest w systemie centralnym i automatycznie przesyłane do odpowiednich służb celem jego usunięcia. Aby zapewnić zweryfikowanie i rozwiązanie przesłanego problemu, każde zgłoszenie otrzymuje numer spawy wraz z jej zaktualizowanym statusem.

Aplikacja OnTime dostępna jest obecnie w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej na wszystkie trzy platformy mobilne Android, iOs i Windows Phone.

Statyczny pomocnik

Dodatkowo system oferuje statystyki dot. m.in. wykonanych zgłoszeń w podziale na ich typy, instytucje przypisane do ich obsługi, czas ich usunięcia, a także miejsce zgłoszeń. Na postawie statystyk możliwe będzie także definiowanie najczęstszych miejsc zdarzeń czy też najczęstszych problemów tak, aby móc tym zjawiskom przeciwdziałać.

-?Jesteśmy przekonani, ze wdrożenie aplikacji OnTime spowoduje wzrost zaangażowania obywateli w poprawę wyglądu otoczenia i jakości życia w mieście. Mieszkańcy wiedząc, że ich troska o okolicę w postaci zgłoszeń nie zostanie zignorowana, będą jeszcze aktywniej przejawiać inicjatywę i zachowania prospołeczne, a same instytucje miasta będą postrzegane jako liczące się z głosem swoich obywateli, szybko reagujące na problemy oraz dbające o ład i porządek w przestrzeni publicznej.? ? opowiada Michał Cyrankowski.


Sprawdź też:
Pixel
apka
  • GośćGW – 19.08.2016

    Bardzo dobrze, że firma szuka nowych kierunków rozwoju. Miejmy nadzieje, że nowa usługa szybko znajdzie odbiorców zarówno z dziedziny komunikacji miejskiej, jak i innych oraz że będzie wiernie służyć ludziom. Gratuluje i liczę na więcej takich niespodzianek!

  • And – 07.11.2017

    Czy ktoś wie gdzie można pobrać aplikację?

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...