TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Gdański Jazz z homologacją
InfoTram.pl - Opublikowano: 25.09.2019 13:18:18 2 komentarze
Gdański Jazz z homologacją (foto: UMG)

Tramwaj Jazz, który został dostarczony przez PESĘ dla Gdańska otrzymał homologację – poinformował dziś (25 września) producent.

A to oznacza, że będzie mógł ruszyć na miasto. Wbrew krążącym pogłoskom udało się – stwierdził producent. W ostatnim czasie pojawiały się bowiem, nieprawdziwe jak się okazuje, pogłoski, że wagon jest niezgodny z SIWZ.

Faktem jest natomiast, że na homologację wagon czekał prawie dwa miesiące. Do Gdańska dotarł w nocy z 29 na 30 lipca.

Nowa Pesa Jazz Duo przypomina wyglądem pojazdy tego samego typu, które od pięciu lat wożą gdańskich pasażerów. Tramwaj jest wyposażony m.in. w klimatyzację i defibrylator AED, umieszczony w kabinie motorniczego. Zamontowane w nim siedzenia oraz tapicerka zostały wykonane z trwałych, "wandaloopornych" materiałów, wandaloodpornych. Poza tym ten, jak i wszystkie zamówione tramwaje, zostaną dopasowane do potrzeb pasażerów o ograniczonych możliwościach ruchowych oraz wzrokowych: kolumny i poręcze są w jaskrawym żółtym kolorze, a wszystkie przyciski opisane zostały w alfabecie Braille'a. W pojeździe znajduje się również wydzielona powierzchnia dla wózków inwalidzkich i dziecięcych.

Pesy Jazz Duo mają blisko 30 metrów długości, 2,4 metra szerokości oraz 3,4 metra wysokości. Nowe tramwaje mają zapewnić również lepszy komfort pracy motorniczym. Kabiny wyposażone zostały m.in. w wygodniejsze fotele, miejsce na rzeczy osobiste motorniczego, chłodziarkę na napoje, uchwyt na kubek, gniazdo USB, radioodbiornik oraz czujnik dymu papierosowego.

Obecnie w taborze miejskiej spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje jeździ pięć tego typu pojazdów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Jazz
Gdańsk
  • Michał Grossmann – 25.09.2019

    No... Ale nie ma to jak gównoburzę zrobić bo kilku narwańcom się pali żeby na miasto wyjechał. Oby #1056 służył gdańszczanom jak najdłużej. Jest o wiele ładniejszy od warszawskich Jazzów.

  • Robert Krawczyk – 25.09.2019

    Ładowarka USB, ciekawe jak to się w skali makro przełoży na ilość kolizji z powodu używania telefonu w czasie jazdy.

  • Robert Myrcha – 25.09.2019

    Oby kolejne już nie dotarły...

  • Mateusz Sikorzyński – 25.09.2019

    Dosyć szybko, w Warszawie pierwszy JAZZ dostał homologację po pół roku

  • jatal – 25.09.2019

    Dla formalności... homologacja nie musi oznaczać spełnienia wymogów SIWZ.

  • mechanik – 02.10.2019

    Wiedzą, że mają pod górkę. Wiedzą, że wykonują sprzęt dla klienta który zrobił wszystko aby wygrali przetarg, a pomimo to z pełną świadomością wyrzeźbili kolejny model niezgodny z SIWZ. WTF? Niech to się jak najszybciej zakończy i oby wagony dobrze służyły.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....