TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Gdańsk: Nie ma nowych biletów!
DZIENNIK BAŁTYCKI 8.01.2008 - Opublikowano: 10.01.2008 12:58:52
Gdańsk: Nie ma nowych biletów!
Pierwszy dzień obowiązywania nowych cen na bilety komunikacji miejskiej w Gdańsku już przyniosły pierwsze problemy. Nowych biletów brakuje zarówno w autobusach, tramwajach, jak i w kioskach. Kłopoty są również z informacją o zmianie obowiązujących cen w środkach transportu i na przystankach. - Już od piątku próbowałam kupić nowy bilet, by mieć spokojny początek tygodnia - pisze do nas Anna Glassa, czytelniczka z Gdańska. - Niestety, nie było ich w sprzedaży. Na domiar złego w poniedziałek, przed szóstą rano, kiedy kioski są jeszcze zamknięte, chciałam kupić bilet u motorniczego. Bardzo niemiły pan odpowiedział mi jedynie, że karnetów nowych nie ma. Polecił również, bym skasowała dwa bilety po 70 groszy. Czy tak trudno było zadbać o to, by chociaż kierowcy byli przygotowani na zmiany? - pyta.Tymczasem jak dowiadujemy się w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Gdańsku, który jest wykonawcą przewozów, winy nie ponosi firma.- Niestety, bilety dostaliśmy dopiero w piątek po południu i nie wszystkim kierowcom udało się rozliczyć ze starych karnetów na czas - wyjaśnia Izabela Kozicka-Prus, rzecznik prasowy ZKM w Gdańsku.Za dystrybcję biletów na terenie miasta, czyli za dostarczenie ich między innymi do pojazdów komunikacji miejskiej odpowiada Zarząd Transportu Miejskiego.- Bilety dotarły do nas dopiero w piątek rano i od razu rozpoczęliśmy ich dystrybucję do punktów sprzedaży i dla ZKM - wyjaśnia Oskar Białowąs, rzecznik prasowy ZTM w Gdańsku.By uniknąć kary za przejazd z nieważnym biletem, ZTM proponuje, by do starego, ważnego cały czas biletu za 30 gr dokupić tzw. dokładkę. Pozwoli to bez kłopotu uzupełnić kwotę. Można tak zrobić jednak dopiero od... dziś. To nie koniec problemów podróżnych. Inna osoba została ukarana opłatą dodatkową za to, że skasowała bilet za 70 groszy. - Kontroler argumentował, że we wszystkich mediach od dłuższego czasu podawane były informacje o zmianach cen - czytamy w liście od Małgorzaty Kalinowskiej. - Nie oglądam Panoramy Gdańskiej ani z wyjątkową wnikliwością nie śledzę informacji prasowych na ten temat. Ponadto nie widziałam nigdzie w mieście informacji o zmianach cen biletów - dodaje.Pasażerowie, którzy zostali ukarani wczoraj mandatem z takiej przyczyny, mają szansę na uwzględnienie odwołania. - Każdy, kto z powodu niedoinformowania został ukarany opłatą dodatkową, powinien odwołać się do ZTM - zachęca Białowąs. - Każde takie pismo przeanalizujemy.AdresZarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ul. Na Stoku 49, nr tel. 058 309 13 25. W internecie www.ztm.gda.pl .
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
bilet
Gdańsk
ZTM

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....