TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Fundusz Autobusowy: Małopolska wybrała przewoźnika do Olkusza
INFOBUS.PL - Opublikowano: 21.09.2019 16:00:47
fot. wikipedia

Województwo małopolskie wybrało operatora trzech linii autobusowych łączących Olkusz z okolicznymi miejscowościami. Chodzi oczywiście o połączenia dotowane z Funduszu Autobusowego. Województwo nie mogło narzekać na niedobór oferentów.

Chodzi o linie Olkusz – Krzeszowice, Olkusz – Sułoszowa – Kraków oraz Olkusz – Trzyciąż – Kraków. Województwo szukało przewoźnika, który zajmie się ich obsługą do początku października do końca roku. Umowa przyjmie formę kontraktu netto.

Każda z linii będzie kursowała codziennie, a w rozkładzie jazdy przewidziano po cztery pary kursów na każdej. Ma to dać do wykonania pracę eksploatacyjną w wymiarze ok. 52 771,20 wzkm.

W gestii operatora pozostał dobór autobusów oraz ich liczba. Urzędnicy postawili jedynie wymóg, aby były to pojazdy z napędem, który spełnia przynajmniej normę Euro 3. Jednak za bardziej ekologiczne- szczególnie Euro 6, a to za tym idzie nowsze przyznawano premię.

18 września minął termin składania ofert. Województwo miało spore podstawy do zadowolenia. Na jego zaproszenie do składania ofert odpowiedziało aż sześciu przewoźników. Szóstka jak widać może być szczęśliwa.

Oferty przedstawili:

  • MBM Bus z Minogi - 217 417,34 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 3,81 zł/wzkm netto
  • ADAM-TOURS z Krakowa - 266 494,56 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 4,68 zł/wzkm netto
  • ROAL z Krakowa - 217 417,34 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 3,81 zł/wzkm netto
  • Kurkowska z Kwaśniowa Górnego - 152 192,14 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 2,67 zł/wzkm netto
  • Sioła-Trans z Olkusza - 144 065,38 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 2,53 zł/wzkm netto
  • Kordaszewska z Przeginii - 128 234,02 zł brutto, co daje stawkę dopłaty 2,25 zł/wzkm netto

Niemalże wszyscy z oferentów zaoferowali autobusy spełniające normę Euro 6. W tej sytuacji decydowała cena. A tutaj wszystkich przebiła firma Kordaszewska z Przeginii. I to jej propozycję wybrało małopolskie.

Czekamy więc na umowę i start linii. Zlecenie co prawda krótkie, ale w końcu od czegoś trzeba zacząć.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Małopolska
ustawa
PKS
  • Miłosz Olesiński – 21.09.2019

    Ehh a juz zrobiliście nadzieję tym zdjęciem H9 :P

  • Tomasz Sędor – 21.09.2019

    2,25 za wzkm? Jak to może się opłacać?

  • Leszek Koczorowski – 21.09.2019

    To takie zabytki mają śmigać

  • Paweł Obelnicki – 21.09.2019

    To nie jedyny bo u mnie juz od 1.09 są 4 linie dotowane z funduszu ustawy PKS.

  • Krzysztof Rubik – 21.09.2019

    Cała Polska powinna zorganizować na linię powiatowe przetargi zazębiając się z powiatami ościennych wtedy będzie to miało ręce i nogi 🚍😉

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....