TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

FlixBus przycina czy wycina?
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.02.2018 17:00:34
FlixBus przycina czy wycina?

FlixBus jeszcze całkowicie nie przejął siatki połączeń Polskiego Busa, ale już zaczął wprowadzać pewne zmiany. Generalnie sprowadza się to do optymalizacji najsłabiej "pracujących" kursów.

Zmiany są wprowadzane etapami. Pierwszy nastąpił wczoraj, 12 lutego. Ich efektem są zmiany w rozkładach linii P2, P4, P5, P10, P12, P15. Na tych połączeniach ubyło kursów. Zawieszeniu ulegnie natomiast linia P33. Pasażerowie zaczęli się więc obawiać, że FlixBus wycofuje ze swoich zapowiedzi docelowego rozwoju przewozów pod swoją marką w Polsce. Firma jednak uspokaja.

Wespół z Polskim Busem podjęto decyzję o reorganizacji oferty przewozowej. Z rozkładu wypadły połączenia, które nie cieszyły się dużą popularnością podróżnych. Fragment uzasadnienia tej decyzji może jednak zabrzmieć nieco… zabawnie.

"Tym razem wspólnie podjęliśmy decyzję o zoptymalizowaniu liczby połączeń, które nie cieszą się popularnością w okresie zimowym. Wpłynie to korzystnie nie tylko na wydajność biznesową, ale także ekologiczną poprzez zmniejszenie częstotliwości kursowania. Pasażerom zapewniamy alternatywę, informując ich o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu będą też mogli cieszyć się jeszcze atrakcyjniejszą i konkurencyjną cenowo ofertą letnią FlixBusa" – informował w oficjalnym stanowisku dla kieleckiej Gazety Wyborczej Michał Leman z FlixBusa.

Wydaje się więc, że pasażerowie nie mają powodów do obaw. Ciągła optymalizacja oferty przewozowej jest wpisana w profesję przewoźnika autobusowego. Nie mniej częściowe uzasadnianie jej "wydajnością ekologiczną" może brzmieć trochę zabawnie.

FlixBus ma obecnie kilku partnerów w Polsce, ale będzie rozmawiał z kolejnymi, tak aby docelowo mieć ich kilkunastu w naszym kraju. FlixBus poinformował, że model biznesowy firmy opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami – w ciągu czterech lat działalności FlixBus nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. Zajmuje się technologią, sprzedażą biletów, obsługą klienta, planowaniem i rozwojem sieci, a także marketingiem i sprzedażą, natomiast lokalni partnerzy odpowiadają za codzienną eksploatację autobusów.


Sprawdź też:
FlixBus
PolskiBus
linia
  • Konrad Trela – 13.02.2018

    Likwidacji uległa linia P30 Kielce Skarżysko-Kamienna Radom Warszawa, a nie linia P33 Kraków Kielce Radom Warszawa. Ta pewnie też podzieli losy P30 :(

  • Kajetan Dobrowolski – 13.02.2018

    Optymalizacja. Bujac to my, ale nie nas...

  • Adam Tomasz Miałczyński – 14.02.2018

    a czego się spodziewaliście? polskibus kusił siatką połączeń i cenami nie dlatego że się opłacało ale żeby zdobyć rynek przewozów. teraz w grę weszła czysta matematyka

  • Paweł Madeja – 14.02.2018

    na co to sprzedawać, najlepiej wszystko sprzedać

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...