Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

FlixBus chce być numer 1 we Włoszech

infobus
04.09.2015 15:35
0 Komentarzy

18lipca br. rozpoczęła działalność spółka FlixBus Italia, która połączyła Mediolan,Wenecję, Brescię, Padwę, Mestre i Weronę. Te miasta obsługuje autokarowa linia400, która trzy razy dziennie jeździ z Mediolanu do Wenecji przez Weronę, Padwęi Mestre. 17 sierpnia dołączyła do niej trasa 403, która dwa razy dzienniejeździ z Turynu także do Wenecji przez Brescię, Weronę, Padwę i Mestre . -?A todopiero początek. Naszym celem jest, podobny w Niemczech, ogólnokrajowy zasięgautokarowej sieci. Po ogromnym sukcesie w Niemczech teraz chcemy zostać numeremjeden na włoskim rynku? – powiedział Andrea Incondi, dyrektor generalny FlixBusItalia.

Włoskaspółka działa na podobnych zasadach, jak w Niemczech, Holandii, Austrii czySzwajcarii. To swoista komunikacyjna spółdzielnia, która skupia w jeden duży transportowyorganizm rzeszę małych i średnich przewoźników. -?Nasz model biznesowy jestunikalny w Europie. We współpracy z regionalnymi firmami autobusowymi stworzyliśmytysiące nowych miejsc pracy w samych Niemczech. We Włoszech także będziemydążyli do wzmocnienia regionalnych firm? – dodał André Schwämmlein, CEO izałożyciel MeinFernbus FlixBus.

Przypomnijmy,że MeinFernbus otworzył swoją pierwszą linię już w kwietniu 2012 r. poliberalizacji niemieckiego rynku transportowego. Następnie w styczniu br. miałomiejsce połączenie dwóch do tej pory konkurujących ze sobą firm ? MeinFernbus iFlixBus. Dzięki fuzji oferuje ona dzisiaj ponad 370 połączeń na trenie 15krajów, To jeden z najlepszych wyników w Europie. We Włoszech cel na ten rok tocztery codzienne połączenia pomiędzy 50 miastami. Czy uda się spełnić teobietnice? Zobaczymy.

Komentarze