TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Finowie wchodzą w niskowejściowe elektryki. Od VDL
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.12.2018 10:00:32
Finowie wchodzą w niskowejściowe elektryki. Od VDL

Pierwszym niskowejściowym elektrobusem na skandynawskim rynku był przegubowy AMZ CS18 electric. Teraz doświadczenia z jego eksploatacji w handlowy sukces przekuli Holendrzy.

Jesienią br. fiński operator transportu publicznego Ttammelundin Liikenne Oy zamówił pierwsze dwa niskowejściowe autobusy elektryczne marki VDL. Kontrakt dotyczy dwóch egzemplarzy VDL Citea SLE-129 Electric. Zgodnie z podpisaną umową pojazdy trafią do Finlandii - a dokładniej na linie 90 i 96 w regionie Itäkeskus w Helsinkach - w sierpniu 2019 r. Elektrobusy zastąpią pojazdy z silnikami diesla na tych liniach. Wieczorami i w nocy pojazdy dotrą też dworca centralnego w Helsinkach.

Nie tylko Finlandia i nie tylko elektryki

To nie jedyne w ostatnim czasie zamówienie ze Skandynawii na niskowejściowe konstrukcje. W grudniu Grupa Transdev Sverige AB zamówiła aż 59 autobusów VDL Citea SLE-127 z silniami diesla Euro 6, które wyjadą na linie w czerwcu 2019 r.

Nowe pojazdy pojawią się w Sigtuna, Upplands Väsby i Vallentuna i północnej części szwedzkiej stolicy, w Sztokholmie.

-"Współpraca VDL Bus & Coach z Transdev Sverige była wzorowa przy wcześniejszych zamówieniach. Dzięki temu znamy produkty VDL do transportu publicznego, co ponownie skłoniło nas do wyboru VDL Bus & Coach jako naszego partnera" - powiedział Niclas Flodin, dyrektor ds. Technicznych i Zarządzania Operacyjnego w Transdev Sverige.

-"Jesteśmy bardzo dumni, że Transdev ponownie wybrał nas jako partnera, tym razem do operacji w Sigtunie, Upplands Väsby i Vallentuna. To zamówienie jest jednym z największych, jakie spółka VDL Bus & Coach kiedykolwiek otrzymała w Szwecji. To też pokazuje, że ze względu na niskie zużycie paliwa i niezawodność, VDL Citea LLE jest bardzo skutecznym wyborem dla operacji w ramach transportu publicznego" - dodał Fredrik Dahlborg, dyrektor zarządzający VDL Bus & Coach Sweden AB.

Polski wątek

Oznacza to kolejny etap współpracy Transdev i VDL. Przypomnijmy, że w czerwcu 2019 r. VDL dostarczy dla Transdev także 25 elektrycznych przegubów Citea SLFA-180 Electric, które wejdą na linie w mieście Umea. Transportowy koncern wygrał tam wieloletnią koncesję (właśnie z elektrykami VDL) i tym samym przekreślił nadzieje lokalnej firmy Hybricon Bus System na pozyskanie tego zamówienia (wcześniej szwedzki producent współpracował w zakresie elektrobusów z AMZ Kutno, a później z Ekovą, która mocno liczyła na kontrakt dla Umea).

Dodajmy, że transportowa umowa jest realizowana w ścisłej współpracy z regionem Västerbottens Iän, a taborowy wybór Transdevu był podyktowany m.in doświadczeniami  z eksploatacji konwencjonalnych autobusów VDL w Umea.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
elektrobus
VDL
Finlandia
Szwecja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....