TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

EvoBus z umową w Warszawie. 80 "starych" Conecto
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.06.2017 15:04:42 22 komentarze
EvoBus z umową w Warszawie. 80 starych Conecto

23 czerwca 2017 r. Miejskie Zakłady Autobusowe podpisały z konsorcjum EvoBus i Pekao Leasing umowę na dostawę 80 szt. niskopodłogowych autobusów miejskich Mercedes-Benz Conecto LF.

Tym samy firmy szykują już gwiazdkowy prezent dla warszawiaków. Przed końcem roku z tureckiej fabryki w Hosdere przyjedzie do stolicy 80 nowych Mercedesów Conecto LF.

Jak potwierdził nam rzecznik MZA, Adam Sawicki, zamówione pojazdy będą reprezentować jeszcze poprzednią generację Conecto LF - podobnie zresztą jak zamówione przez BP Tour modele do obsługi gdańskich linii. One również pojawia się w Polsce pod koniec roku.

Warszawska umowa, którą podpisali dzisiaj przedstawiciele trzech firm obejmuje 72-miesięczny leasing 45 autobusów przegubowych oraz 35 pojazdów klasy maxi o długości 12 metrów. Zakończenie dostaw planowane jest jeszcze przed końcem roku.

Z rekuperacją i ogniwami

Warszawskie autobusy Mercedes-Benz Conecto LF otrzymają najwyższy standard wyposażenia obejmujący klimatyzację, elektroniczną informację pasażerską, biletomaty, monitoring wizyjny oraz system zliczający pasażerów. Do tego dochodzą premiowane przez MZA rozwiązania proekologiczne – w tym przypadku system rekuperacji czyli odzysku i ponownego wykorzystania energii uzyskanej podczas hamowania oraz panele fotowoltaiczne na dachach, które stają się już powoli standardem autobusów spółki (po nowych dostawach liczba pojazdów z bateriami słonecznymi, pozwalającymi zmniejszyć spalanie paliwa przekroczy 350 sztuk).

Autobusy marki Mercedes Benz po raz pierwszy w żółto-czerwonych stołecznych barwach pojawiły się w 1937 roku. W tej chwili Miejskie Zakłady Autobusowe posiadają 60 autobusów niemieckiego koncernu - wszystkie w wersji Conecto.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZA Warszawa
Mercedes-Benz
fotowoltaika
  • Robert – 23.06.2017

    Uffff, o tyle dobrze, że to jeszcze stara generacja.

  • Robo – 23.06.2017

    Dobrze ,że jednak będą to stare modele Conecto. MZA chyba przestraszyło się ,że przepłaca za ,,prototyp" Radni PIS już interesowali się sprawą.

  • Costass Iolkoss – 23.06.2017

    Mam nadzieję, że niedługo przeczytamy o podpisaniu kontraktu na dzierżawę 60 MB Citaro/MANów Lion's City przez MPK Wrocław. Volva B10 BLE 6x2 nie będą wiecznie jeździć, 7000 i 7000A też zasłużyły na "emeryturę".

  • Marcinek – 23.06.2017

    Super że stara! Choć na Facebooku MZA pisało, że będzie nowa.

  • Bez zmiany. – 23.06.2017

    "kocham" ten kraj, ten ustrój i dobrą zmianę dla NIEMIECKICH producentów autobusów i wszystkiego złomu. Tylko tak dalej. Niech kasa idzie w świat a tu zostaje kupa politycznego picu.

  • break – 23.06.2017

    Co chcesz niemcy kupują Solarisy my Mercedesy ważne ile kto ma kasy

  • Mateo – 23.06.2017

    @ bez zmiany: przecież żaden polski producent się nie zgłosił!

  • .,.,. – 24.06.2017

    Gdy conecto wraz z nową generacja nabrało normalnego wyglądu, to wy wszyscy zachwycacie się starym rosyjskim przodem :D :D :D

  • wert – 24.06.2017

    Wiekszego g... nie szło kupic?

  • pawelwawa – 24.06.2017

    Będą je skrecać na granicy. Składane w Turcji, buhaha. Nastepny złom po Solbusach które po dwóch latach nadają się na złom ze względu na brak serwisu i w przypadku LNG chore ceny części zamiennych.

  • chris – 24.06.2017

    Z pośród pozostałego taboru MZA nie widzę tego najwyższego standardu wyposażenia? Dla mnie standard wyposażenia to np. inne bardziej komfortowej fotele i nie piszcie że to kwestia zamówienia i wymogu MZA. Śmiem twierdzić że turecka fabryka ma chyba jeden słuszny projekt stołka, który pojawił się we wszystkich miejskich Conectach,

  • andreV – 24.06.2017

    Goś MA RACJĘ ! Kasa publiczna i nawet ta z dotacji idzie w świat nadal szeroką rzeką. Wszystko !... Robota, podatki,serwis, części zamienne. WSZYSTKO do Niemiec które Nota Bene jadą po obecnie rządzących jak po burej S... Co to jest ? Niemcy na to u siebie nie pozwalają. Mówisz któryś tu Waść o Solarisie. Kilka pewnie ktoś tam wziął, ale tak jakby swoje i nie warto tu mówić o znanych zależnościach, bo firmę która jednak JEST w Polsce bardzo szanuję. Dziwi mnie też ten jazgot polityczny NIBY o trosce o naszych producentów..Sam jestem w branży i widzę dokładnie jak to wszystko wygląda. A wygląda tak jak było przed tą sławną "dobrą zmianą" Tyle :

  • – 24.06.2017

    @chris: wyobraz sobie ze te siedzenia naleza do standardu MB i znajdziej je takze w twoich wymazonych Shitaro C2..

  • max – 24.06.2017

    @Chris- zobacz jakie ma w Krakowie Mobilis /bajera/ wszystko zależy od SIWZ

  • AdrianAS – 24.06.2017

    Nowe,czy stare.To i tak obciach dla Warszawy. ciasne,rozklekotane. Szkoda ze kolejny raz popełnia się taki błąd.

  • Marcinek – 24.06.2017

    Dobrze że się tak skończyło i MZA bierze doty c hcza@andre: Niemcy kupili już ponad 2 tysięce Solarisów - autobusów, trolejbusow i tramwajów i ta ilość ciągle rosnie...

  • Marcinek – 24.06.2017

    Ucieło mi pierwszą cześć komentarza, że dobrze się stało, że MZA kupuje dotychczasowe conecto, a nie te nowe z dizajnem z Sojuza. A następnym razem niech tak zorganizuje przetarg, byśmy autobusów dla polskiej stolicy nie musieli kupować w Turcji...

  • AdrianAS – 24.06.2017

    uważam ze to mało istotne gdzie produkowane,czy montowane. WAŻNE by było dobrze zrobione. Bo obecne Conecto rozlatjuą .

  • wer – 25.06.2017

    Grunt ze wam Osralisa nie kupili... Bo z tym to dopiero są problemy...

  • fan pis – 25.06.2017

    Zastanów się dobrze co piszesz na temat solarisa.

  • chris – 25.06.2017

    No tak w Citaro C2 można znaleźć identyczne fotele (pewnie masz racje że to standard MB) ale zaś w Conecto nie widziałem innych foteli. To jest tylko opinia dotycząca wysokiego wyposażenia bo Citaro idzie lepiej doposażyć niż Conecta. Nie mniej jednak Conecta już zamówione więc po co ta złość. A co do wymarzonej marki autobusów to zawsze stawiam na takie, które wychodzą z polskich fabryk Solaris, Scania, MAN, Volvo. Tak jak Czesi wspierają swojego SORa a przy samochodach Skodę tak my powinniśmy wspierać polską produkcję. Tu nie ma znaczenia narodowość marki lecz czyje ręce do pracy zostaną zaangażowane.

  • sancity – 25.06.2017

    Czy wy nie rozumiecie że Solar jest po sufit zawalony robotą,i nie będzie się bawił w dostawy i to jeszcze musząc załatwiać bank który sfinansuje dostawę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....