TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

EvoBus z umową w Warszawie. 80 "starych" Conecto
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.06.2017 15:04:42 22 komentarze
EvoBus z umową w Warszawie. 80 starych Conecto

23 czerwca 2017 r. Miejskie Zakłady Autobusowe podpisały z konsorcjum EvoBus i Pekao Leasing umowę na dostawę 80 szt. niskopodłogowych autobusów miejskich Mercedes-Benz Conecto LF.

Tym samy firmy szykują już gwiazdkowy prezent dla warszawiaków. Przed końcem roku z tureckiej fabryki w Hosdere przyjedzie do stolicy 80 nowych Mercedesów Conecto LF.

Jak potwierdził nam rzecznik MZA, Adam Sawicki, zamówione pojazdy będą reprezentować jeszcze poprzednią generację Conecto LF - podobnie zresztą jak zamówione przez BP Tour modele do obsługi gdańskich linii. One również pojawia się w Polsce pod koniec roku.

Warszawska umowa, którą podpisali dzisiaj przedstawiciele trzech firm obejmuje 72-miesięczny leasing 45 autobusów przegubowych oraz 35 pojazdów klasy maxi o długości 12 metrów. Zakończenie dostaw planowane jest jeszcze przed końcem roku.

Z rekuperacją i ogniwami

Warszawskie autobusy Mercedes-Benz Conecto LF otrzymają najwyższy standard wyposażenia obejmujący klimatyzację, elektroniczną informację pasażerską, biletomaty, monitoring wizyjny oraz system zliczający pasażerów. Do tego dochodzą premiowane przez MZA rozwiązania proekologiczne – w tym przypadku system rekuperacji czyli odzysku i ponownego wykorzystania energii uzyskanej podczas hamowania oraz panele fotowoltaiczne na dachach, które stają się już powoli standardem autobusów spółki (po nowych dostawach liczba pojazdów z bateriami słonecznymi, pozwalającymi zmniejszyć spalanie paliwa przekroczy 350 sztuk).

Autobusy marki Mercedes Benz po raz pierwszy w żółto-czerwonych stołecznych barwach pojawiły się w 1937 roku. W tej chwili Miejskie Zakłady Autobusowe posiadają 60 autobusów niemieckiego koncernu - wszystkie w wersji Conecto.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZA Warszawa
Mercedes-Benz
fotowoltaika
  • Robert – 23.06.2017

    Uffff, o tyle dobrze, że to jeszcze stara generacja.

  • Robo – 23.06.2017

    Dobrze ,że jednak będą to stare modele Conecto. MZA chyba przestraszyło się ,że przepłaca za ,,prototyp" Radni PIS już interesowali się sprawą.

  • Costass Iolkoss – 23.06.2017

    Mam nadzieję, że niedługo przeczytamy o podpisaniu kontraktu na dzierżawę 60 MB Citaro/MANów Lion's City przez MPK Wrocław. Volva B10 BLE 6x2 nie będą wiecznie jeździć, 7000 i 7000A też zasłużyły na "emeryturę".

  • Marcinek – 23.06.2017

    Super że stara! Choć na Facebooku MZA pisało, że będzie nowa.

  • Bez zmiany. – 23.06.2017

    "kocham" ten kraj, ten ustrój i dobrą zmianę dla NIEMIECKICH producentów autobusów i wszystkiego złomu. Tylko tak dalej. Niech kasa idzie w świat a tu zostaje kupa politycznego picu.

  • break – 23.06.2017

    Co chcesz niemcy kupują Solarisy my Mercedesy ważne ile kto ma kasy

  • Mateo – 23.06.2017

    @ bez zmiany: przecież żaden polski producent się nie zgłosił!

  • .,.,. – 24.06.2017

    Gdy conecto wraz z nową generacja nabrało normalnego wyglądu, to wy wszyscy zachwycacie się starym rosyjskim przodem :D :D :D

  • wert – 24.06.2017

    Wiekszego g... nie szło kupic?

  • pawelwawa – 24.06.2017

    Będą je skrecać na granicy. Składane w Turcji, buhaha. Nastepny złom po Solbusach które po dwóch latach nadają się na złom ze względu na brak serwisu i w przypadku LNG chore ceny części zamiennych.

  • chris – 24.06.2017

    Z pośród pozostałego taboru MZA nie widzę tego najwyższego standardu wyposażenia? Dla mnie standard wyposażenia to np. inne bardziej komfortowej fotele i nie piszcie że to kwestia zamówienia i wymogu MZA. Śmiem twierdzić że turecka fabryka ma chyba jeden słuszny projekt stołka, który pojawił się we wszystkich miejskich Conectach,

  • andreV – 24.06.2017

    Goś MA RACJĘ ! Kasa publiczna i nawet ta z dotacji idzie w świat nadal szeroką rzeką. Wszystko !... Robota, podatki,serwis, części zamienne. WSZYSTKO do Niemiec które Nota Bene jadą po obecnie rządzących jak po burej S... Co to jest ? Niemcy na to u siebie nie pozwalają. Mówisz któryś tu Waść o Solarisie. Kilka pewnie ktoś tam wziął, ale tak jakby swoje i nie warto tu mówić o znanych zależnościach, bo firmę która jednak JEST w Polsce bardzo szanuję. Dziwi mnie też ten jazgot polityczny NIBY o trosce o naszych producentów..Sam jestem w branży i widzę dokładnie jak to wszystko wygląda. A wygląda tak jak było przed tą sławną "dobrą zmianą" Tyle :

  • – 24.06.2017

    @chris: wyobraz sobie ze te siedzenia naleza do standardu MB i znajdziej je takze w twoich wymazonych Shitaro C2..

  • max – 24.06.2017

    @Chris- zobacz jakie ma w Krakowie Mobilis /bajera/ wszystko zależy od SIWZ

  • AdrianAS – 24.06.2017

    Nowe,czy stare.To i tak obciach dla Warszawy. ciasne,rozklekotane. Szkoda ze kolejny raz popełnia się taki błąd.

  • Marcinek – 24.06.2017

    Dobrze że się tak skończyło i MZA bierze doty c hcza@andre: Niemcy kupili już ponad 2 tysięce Solarisów - autobusów, trolejbusow i tramwajów i ta ilość ciągle rosnie...

  • Marcinek – 24.06.2017

    Ucieło mi pierwszą cześć komentarza, że dobrze się stało, że MZA kupuje dotychczasowe conecto, a nie te nowe z dizajnem z Sojuza. A następnym razem niech tak zorganizuje przetarg, byśmy autobusów dla polskiej stolicy nie musieli kupować w Turcji...

  • AdrianAS – 24.06.2017

    uważam ze to mało istotne gdzie produkowane,czy montowane. WAŻNE by było dobrze zrobione. Bo obecne Conecto rozlatjuą .

  • wer – 25.06.2017

    Grunt ze wam Osralisa nie kupili... Bo z tym to dopiero są problemy...

  • fan pis – 25.06.2017

    Zastanów się dobrze co piszesz na temat solarisa.

  • chris – 25.06.2017

    No tak w Citaro C2 można znaleźć identyczne fotele (pewnie masz racje że to standard MB) ale zaś w Conecto nie widziałem innych foteli. To jest tylko opinia dotycząca wysokiego wyposażenia bo Citaro idzie lepiej doposażyć niż Conecta. Nie mniej jednak Conecta już zamówione więc po co ta złość. A co do wymarzonej marki autobusów to zawsze stawiam na takie, które wychodzą z polskich fabryk Solaris, Scania, MAN, Volvo. Tak jak Czesi wspierają swojego SORa a przy samochodach Skodę tak my powinniśmy wspierać polską produkcję. Tu nie ma znaczenia narodowość marki lecz czyje ręce do pracy zostaną zaangażowane.

  • sancity – 25.06.2017

    Czy wy nie rozumiecie że Solar jest po sufit zawalony robotą,i nie będzie się bawił w dostawy i to jeszcze musząc załatwiać bank który sfinansuje dostawę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....