EvoBus Polska podsumował rok 2017

infobus
09.03.2018 14:00
0 Komentarzy

W 2017 roku zarejestrowano ponad 360 nowych autobusówMercedes-Benz i Setra o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej ośmiu ton. EvoBus jest w pełni usatysfakcjonowany zarówno liczbą sprzedanych autobusów turystycznych, jak i miejskich.

Zeszły rok to ponad 220 autobusów turystycznych marki Mercedes-Benz i Setra ustalających wynik 57% udziału w rynku w swoim segmencie. Dotychczasowe zamówienia na bieżący rok mogą już zapowiadają sprzedaż na bardzo stabilnym poziomie. Dział autobusów miejskich odnotował rekord sprzedaży dostarczając autobusy do MZA Warszawa, BP Tour z przeznaczeniem na linie gdańskie, PKM Sosnowiec, PKS Gdynia, MZK Bydgoszcz, GAiT Gdansk oraz KPK Białystok.

W 2017 roku zorganizowano Forum e-Mobility w Mannheim, gdzie przedstawiciele miejskich firm komunikacyjnych mogli poczuć przedsmak zbliżającej się wielkimi krokami premiery pierwszego elektrycznego autobusu spod znaku gwiazdy. Na Forum odbyły się dyskusje z ekspertami pracującymi nad autobusem elektrycznym.

Rok 2018 dobrze zapowiada sie już teraz. EvoBus Polska dostarczyła już autobusy do MPK Wrocław, MZK Zielona Góra i MZK Bydgoszcz oraz posiada zamówienia na dostawy miejskich pojazdów do MPK Kraków. Będzie to dostawa aż 86 autobusów Citaro, w tym 30 modeli hybrydowych. Również prężnie rozwija się sprzedaż autobusów używanych, realizowana przez markę BusStore w ramach oferty EvoBus Polska.

EvoBus inwestuje konsekwentnie w swoje produkty i usługi oferując przedsiębiorcom autobusy i usługi serwisowe skrojone na miarę. W 2017 roku miała miejsce światowa premiera nowego Mercedes-Benz Tourismo w Brukseli. Wzięło w niej udział około 100 polskich klientów. Nie należy jednak zapominać, że również Setra świętowała pojawienie się nowej generacji modelu S531 DT.

Od ubiegłego roku w ofercie znajduje się również Mercedes-Benz Citaro hybrid. Zastosowano w nich nowatorskie rozwiązanie hybrydowe dla autobusów miejskich Mercedes-Benz. Polega ono na wspomaganiu silnika spalinowego specjalnie dedykowanym silnikiem elektrycznym, który współpracuje bezpośrednio z dwoma dodatkowymi superkondensatorami magazynującymi energie odzyskana w procesie hamowania.

Stałemu rozwojowi ulega również marka autobusów używanych BusStore, czego przykładem w Polsce jest nie tylko nowy budynek przeznaczony dla bardziej komfortowej obsługi klientów, ale również organizacja międzynarodowej giełdy autobusów używanych BusStore Show w marcu br., która do tej pory zawsze odbywała się w Niemczech.

Klienci cenią sobie także inne oferowane usługi, co znalazło swoje odzwierciedlenie we wzroście zawartych umów serwisowych OMNIPlus oraz umów leasingowych i umów o finansowanie realizowanych przez koncernową spółkę Mercedes-Benz Bank.

Komentarze