TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Elektryczne testy. Kutno sprawdziło Solarisa
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.09.2018 17:00:33
Elektryczne testy. Kutno sprawdziło Solarisa

W Kutnie również myślą aby w niedalekiej przyszłości postawić na autobusy elektryczne. Stąd ubiegłotygodniowy test Solarisa Urbino 12 electric. Odliczanie do przetargu czas zacząć?

Demonstracyjny Solaris może pomieścić do 70 pasażerów. Ponadto jest wyposażony klimatyzację z napędem elektrycznym. Baterie Solaris Hight Energi o pojemności 240 kWh pozwalającą na przejechanie w warunkach miejskich min. 140 km bez konieczności podładowania.

Testowy Urbino wyposażony jest w oś ze zintegrowanymi silnikami elektrycznymi o maksymalnej mocy 2x125 kW. Został on fabrycznie przygotowany do montażu pantografu umożliwiającego ładowanie baterii typu Solaris High Energy o mocy 200 kWh. Aktualnie ładowanie odbywa się poprzez tradycyjne złącze Plug-in. W autobusie istnieje także możliwość zastosowania mobilnej ładowarki on-board. Za sterowanie odpowiada napęd oparty na rozwiązaniach warszawkiego Medcomu.

Autobus może w tej konfiguracji technicznej zabrać na pokład 75 pasażerów, z czego aż 30 na miejscach siedzących. Dla ułatwienia wymiany pasażerskiej zastosowano układ drzwi 2-2-2, a osoby z ograniczeniami ruchowymi szczególnie docenią ułatwiającą wsiadanie funkcję przyklęku na przystankach. Ponadto autobus posiada rekordową liczbę 16 miejsc dostępnych z poziomu niskiej podłogi oraz przestrzeń przeznaczoną na wózek inwalidzki lub dziecięcy.

Przetarg na dostawę elektrycznych autobusów dla MZK w Kutnie prawdopodobnie zostanie rozpisany wciągu najbliższych tygodni. Pozostaje więc czekać.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
MZK Kutno
Solaris
Medcom
elektrobus
test

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....