Elektrobusy jako reklamowe nośniki
W ofercie warszawskiej firmy AMS pojawiły się ? elektryczne autobusy, a dokładniej miejsca reklamowe na tylnej ścianie (tzw. busback) 10. egzemplarzy Solaris Urbino 12 electric eksploatowanych przez MZA Warszawa. Pierwszą firmą, która wykorzystała ten typ pojazdów i zrealizowała w kampanii reklamę kontekstową, jest koncern PGE. Hasło kampanii brzmi: -?Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.
? ?Cieszy nas, że reklama na autobusach zasilanych prądem pojawiła się w portfolio AMS i że pierwszym klientem, który z niej skorzystał jest właśnie producent i dostawca energii elektrycznej ? powiedział portalowi media2.pl Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS. – Przekaz reklamowy jest wzmacniany dodatkowo przez nośnik, na którym jest pokazany, a to zawsze daje znakomite efekty? – dodaje.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze