TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Elektrobusy dla Lidzbarka Warmińskiego. Podejście nr 3
INFOBUS.PL - Opublikowano: 12.03.2020 15:00:10
fot. wikipedia

Lidzbark Warmiński można stawiać jako wzór. Miasto szybko ogłosiło już trzeci przetarg na dostawę dwóch elektrobusów klasy MIDI z ładowarkami. Czy po dwóch niepowodzeniach wreszcie się poszczęści?

Pierwsze dwa przetargi kończyły się fiaskiem. Za pierwszym razem zabrakło ofert z powodu zbyt krótkiego terminu dostawy. W drugim postępowaniu uległ on wydłużeniu i pojawiły się dwie oferty. Ta od Solarisa zmieściła się w szacunkach miasta, ale wstępnie wyżej oceniono ofertę MMI z Karsanami Atak electric. Ta jednak przewyższał budżet, więc szybko unieważniono przetarg.

Drobne zmiany
Mamy więc już trzeci. I trochę się pozmieniało. Przedmiot zamówienia dalej obejmuje:

  • dostawę 2 szt. fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów elektrycznych
  • dostawę i montaż infrastruktury ładującej (2 szt. ładowarek typu półszybkiego i 2 szt. ładowarek typu wolnego)
  • dostawę aplikacji informacji pasażerskiej

Słów kilka o samych elektrobusach. Ma to być jednoczłonowa konstrukcja klasy MIDI przeznaczona do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej. Wymiary nadwozia określono na nie mniej niż 9 m, wysokość poniżej 3,5 m i szerokość mniej niż 2,5 m.

Pojazdy muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Każdy z nich musi umożliwiać podróż przynajmniej 50 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Min. dwa fotele mają być dostępne z niskiej podłogi. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa wejścia w układzie 1-2-0.

Napęd ma być oparty na jednym lub dwóch silnikach trakcyjnych o łącznej mocy 120 kW. Pojazdy mają być wyposażone w baterie trakcyjne o pojemności min. 150 kWh. Ich pełne naładowanie ma zająć nie więcej niż sześć godzin. Proces ładowania baterii będzie się odbywał przez złącze plug-in.

Minimalnemu wydłużeniu uległ termin dostawy. Wszystko ma zostać zrealizowane do końca kwietnia 2021 r. Bez zmian pozostały także wymagania w zakresie gwarancji. Całopojazdowa ma być udzielona na min. pięć lat, a na trwałość baterii trakcyjnych również na taki sam okres.

Formalności
Czekając na omówienie SIWZ do warunków formalnych postępowania. Minimalny poziom zdolności finansowej oferenta miasto określiło na minimum 4 mln PLN. Na taką samą sumę musi on wykazać także posiadanie ubezpieczenia. Warunek doświadczenia w Lidzbarku uznają za spełniony jeżeli uczestnik przetargu wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał dostawy obejmujące minimum dwa fabrycznie nowe autobusy elektryczne oraz jeden komplet do ładowania. Oferty należy zabezpieczyć wadium w wysokości 50 000 PLN.

Kryteria oceny ofert bez zmian. Cena ma dalej 60% wagi. 40% można wywalczyć dzięki wydłużeniu okresów gwarancji całopojazdowej, na ładowarki oraz trwałość baterii trakcyjnych z pięciu do siedmiu lat. Termin składania ofert mija 17 kwietnia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Lidzbark Warmiński
UM
elektrobus
ładowarka

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....