TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ekoenergetyka vs. Medcom w Poznaniu. MPK wybiera
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.09.2018 10:00:59
Ekoenergetyka naładuje poznańskie autobusy

W poznańskim przetargu na ładowarki do 21. zamawianych autobusów elektrycznych zmierzyło się dwóch potentatów na tym rynku w Polsce: Ekoenergetyka  i Medcom.  Znamy rozstrzygnięcie.

23 sierpnia MPK Poznań rozstrzygnęło przetarg na zaprojektowanie oraz wykonanie infrastruktury ładowania drogowego transportu publicznego. O samym zakupie zielonych elektrobusów i oczekiwaniu na ostateczną decyzję pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ

W przetargu na ładowarki do tych autobusów zamawiający otrzymał oferty od dwóch konsorcjów:

  • Medcom Sp. z o.o. i S&M Energia Spółka Cywilna S.Karwecki, M.Rychlicki – z ceną 12 778 224,00 PLN brutto

  • Ekoenergetyka – Polska Sp. z o.o. i Instaltech Zakład Usługowy Hubert Perz – którzy byli gotowi wykonać zamówienie za kwotę 12 086 260,44 PLN.

MPK Poznań oceniło ich oferty mając na uwadze:

  • cenę (85%),

  • okres obowiązywania gwarancji przedmiotu zamówienia podstawowego wraz z opcją (8%),

  • czas wykonania naprawy w ramach udzielonej gwarancji od chwili zgłoszenia wady (7%).

Poznań wybiera

Z uwagi na to, że kryteria pozacenowe u obu oferentów wypadły tak samo, decydująca okazała się cena. W rezultacie jako najkorzystniejsza została uznana tańsza oferta konsorcjum: Ekoenergetyka – Polska Sp. z o.o. i Instaltech Zakład Usługowy Hubert Perz.

Zwycięzca przetargu udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie 60 miesięcy.

Prawo opcji i terminy

Przypomnijmy, że zamówienie przewiduje możliwość skorzystania przez MPK z prawa opcji, które obejmie:

  • - zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie na miejsce wskazane przez zamawiającego (na terenie Poznania) jednego dwustanowiskowego urządzenia stacjonarnego pantografowego,

  • - zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie na miejsce wskazane przez zamawiającego (na terenie Poznania) kontenerowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV wraz z niezbędnym wyposażeniem.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie w części podstawowej (tj. bez prawa opcji) zostało zrealizowane w następujących termiach:

  1. - etap I (prace projektowe) - do 9 miesięcy od daty podpisania umowy,

  2. - etap II (roboty budowlane) – do dnia 30 sierpnia 2019 roku.

Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 31 grudnia 2020 roku. Termin realizacji prac wynikających z prawa opcji nie będzie dłuższy niż 7 miesięcy od dnia doręczenia przez zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.

Jakie stacje?

Celem zamówienia jest wdrożenie na terenie Poznania systemu ładowania pojazdów transportu publicznego z napędem elektrycznym. Realizacja zamówienia przyczyni się do poprawy komfortu podróżowania transportem publicznym, jak również poprawy stanu środowiska naturalnego poprzez ograniczenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery.

Przewiduje się zaprojektowanie i wykonanie trzech rodzajów urządzeń do ładowania autobusów elektrycznych:

  • - urządzenia stacjonarne pantografowe,

  • - urządzenia stacjonarne plug-in,

  • -urządzenia mobilne plug-in.

Trzy lokalizacje

Infrastruktura ładowania, o której mowa powyżej będzie realizowana w Poznaniu w następujących lokalizacjach:

- dworzec autobusowy os. Sobieskiego – powstaną tam 2 dwustanowiskowe urządzenia stacjonarne pantografowe zasilane napięciem 3 x 400 V AC, 50 Hz, w układzie TN, o mocach wyjściowych maksymalnych z zakresu 540 - 560 kW, posiadających dwa tryby pracy: tryb pracy ładowania podstawowego (z nominalnymi mocami ładowania 540 – 560 kW na jednym stanowisku przy ładowaniu jednego pojazdu) i tryb jednoczesnego ładowania dwóch pojazdów z jednego urządzenia – 2x (270 - 280 kW), ze złączem ładowania awaryjnego typu plug-in,

- dworzec autobusowy Garbary - planowany jest tam montaż 1 jednostanowiskowego urządzenia pantografowego, zasilanego napięciem 3 x 400 V AC, 50 Hz, w układzie TN, o mocy wyjściowej maksymalnej z zakresu 270 - 280 kW, z przyłączem ładowania awaryjnego typu plug-in,

- zajezdnia autobusowa Warszawska – zajezdnia zostanie wyposażona w 10 dwustanowiskowych urządzeń stacjonarnych plug-in, zasilanych napięciem 3 x 400 V AC, 50 Hz, w układzie TN, o mocach wyjściowych maksymalnych każdego z urządzeń z zakresu 80 - 90 kW lub 2 x (40-45 kW) - w przypadku jednoczesnego ładowania na dwóch stanowiskach oraz trzech urządzeń mobilnych plug-in o mocy wyjściowej z zakresu 40 - 45 kW.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ładowarka
MPK Poznań
Medcom
Ekoenergetyka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....