TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Egzotyczne kontrakty Daimlera
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 14.04.2010 08:43:34
Egzotyczne kontrakty Daimlera

W ostatnim czasie koncern Daimler Bus zrealizował szereg dość egzotycznych kontraktów m.in. na dostawę 10. autobusów Mercedes-Benz Citaro G dla Tokio oraz 239. minibusów i autobusów dla Sardynii. Japońskie zamówienie zostało zawarte z przedsiębiorstwem Keisei Bus. To jedna z największych firm transportu publicznego w Japonii, która przewozi ok. 250.000 pasażerów dziennie. Nowe pojazdy zostały dostarczone w marcu i już weszły do liniowej eksploatacji przede wszystkim we wschodniej części Tokio. Warto podkreślić, że turkusowe Citaro mają układ kierowniczy ulokowany po prawej stronie , a w ich układzie napędowym zastosowano sprawdzone 6-cylindrowe, poziome silniki Mercedes-Benz OM 457 hLA Euro 5 o mocy 260 kW. Pojemność pasażerska tokijskich Citaro to 43 miejsca siedzące oraz 85 stojących. Wszystkie przegubowce zostały wyposażone w CCTV, aby kierowca mógł obserwować przestrzeń pasażerską oraz obszar wokół drzwi. Keisei Bus planuje zakup kolejnych 5. egzemplarzy Citaro G, które miałyby dotrzeć na japońskie wyspy pod koniec 2010 r.

Czas na Sardynię

Dobra informacja dla wszystkich turystów wybierających się w tym roku na Sardynię. Czterej operatorzy transportu publicznego działający na tej włoskiej wyspie (CTM Cagliari, Nuoro ATP, ATP Aspo Olbia i Sassari) postanowili wymienić ponad 60 procent swojej floty autobusów miejskich. Co godne podkreślenia wspólnie zabrali się „do roboty”i ogłosili jeden, duży kontrakt. Przetarg ostatecznie wygrał Daimler, który dostarczy na Sardynię łącznie 217 autobusów miejskich Mercedes-Benz Citaro / Citaro K o długości 12 / 10 m oraz 22 miejskich niskowejściowych minibusów Mercedes-Benz Sprinter City 65 o długości 7 m . Zamówienie ma być realizowane od kwietnia do końca lipca 2010 r. Kontrakt ten pozwoli utrzymać wysoki poziom produkcji miejskich autobusów produkowanych w niemieckich zakładach w Mannheim i Neu-Ulm, a także wydatnie zwiększyć obroty miejskiej linii Sprinterów w Dortmundzie. Najważniejszym plusem jest to, że jeszcze w tym sezonie turyści w rejonie prowincji Cagliari, Nuoro, Olbia i Sassari będą mogli poruszać się nowoczesnymi, komfortowymi autobusami. Buon viaggio!

 


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Daimler
Tokoi
Sardynia
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....