TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

eCitaro pojedzie do Luksemburga, Norwegii i Szwecji
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.09.2019 09:00:53
eCitaro pojedzie do Luksemburga

Patrząc na najnowsze kontrakty można już mówić o sukcesie eksportowym nowego autobusu elektrycznego marki Mercedes-Benz. Przy okazji poznajemy elektromobilne wymagania w różnych krajach Europy.

W ostatnim czasie znani przewoźnicy z trzech krajów zamówili swoje pierwsze "elektryczne gwiazdy", w tym:

  • 9 autobusów eCitaro trafi do Voyages Emile Weber w Canach w Luksemburgu;

  • 6 autobusów eCitaro trafi dla Norgesbuss w Trollasen w Norwegii;

  • 5 autobusów eCitaro trafi do Bergkvarabuss w Ystad w Szwecji.

Łącznie te firmy transportowe zakupiły 20 szt. pojazdów w bardzo zróżnicowanej konfiguracji. Cechą wspólną autobusów jest wysokiej jakości wyposażenie i podwójne szyby, elektrycznie sterowane drzwi uchylno-przesuwne, wygodne siedzenia Inter Star Eco do transportu międzymiastowego oraz gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych. Ulrich Bastert, dyrektor ds. Marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Daimler Buses tak skomentował te kontrakty:

-"Zamówienia ze znanych firm z Luksemburga, Norwegii i Szwecji pokazują szeroką gamę dostępnych wariantów eCitaro. Można je dostosować do wielu różnych wymagań".

Luksemburskie wymagania

Firma Voyages Emile Weber wybrała 9 szt. dwudrzwiowych autobusów eCitaro. Są one wyposażone w maksymalną liczbę dwunastu akumulatorów wysokonapięciowych o łącznej pojemności 292 kWh.

Oprócz bogatego wyposażenia, w oczy rzuca się kolorystyka kabiny pasażerskiej, która jest bardzo kolorowa i energetyczna. Od tapicerki siedzeń po poręcze i panele ścian bocznych z filcu igłowego: wszystko jest w kolorze czerwonym. Z kolei wykładzina podłogowa ma przytulny, drewniany wygląd.

Do tego wszystkie siedzenia w przedniej części znajdują się na podwyższonych platformach i wszystkie są wyposażone w dwupunktowe pasy bezpieczeństwa.

Skandynawski klimat

Sześć autobusów eCitaro dla Norgesbuss będzie działać w stolicy, Oslo. Dziesięć zestawów akumulatorów wysokonapięciowych o pojemności 243 kWh zapewnia energię elektryczną dla autobusów trzydrzwiowych. Na dachu znajdują się również pantografy do ładowania pośredniego w celu zwiększenia zasięgu pojazdu. Do pracy w zimie powierzchnie podłogowe w pobliżu wejść są ogrzewane. Jak to Skandynawii, obligatoryjnym wyposażeniem kabiny kierowcy autobusu jest blokada alkoholowa.

Z kolei firma Bergkvarabuss jest pionierem wprowadzania eCitaro na rynek w Szwecji. W Ystad uruchomionych zostanie pięć pierwszych szwedzkich autobusów eCitaro. Dwudrzwiowe sztywne autobusy wyposażone są w pełny zestaw dwunastu akumulatorów wysokonapięciowych o łącznej pojemności 292 kWh.

Bogate wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa obejmuje m.in. tester alkoholu dla kierowcy, składane rampy dla obu drzwi, system sygnalizacji w kabinie pasażerskiej z reakcją wizualną i dotykową, oświetlenie otoczenia oraz tapicerowane pojedyncze siedzenia z wysokimi oparciami i skórzanymi zagłówkami.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
elektrobus
Mercedes
Luksemburg
Norwegia
Szwecja
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....