TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Dwie stacje OppCharge ABB w Luksemburgu
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.02.2017 11:28:07
Dwie stacje OppCharge ABB w Luksemburgu

13 lutego 2017 r. koncern ABB zainstalował dwie szybkie ładowarki do autobusów hybrydowych i elektrobusów przy dworcu centralnym w Luksemburgu. Urządzenia oparte są o standard OppCharge, czyli otwarty interfejs do automatycznego ładowania elektrycznych pojazdów od dowolnego producenta. Obie stacje wyposażono także w odwrócony pantograf.

Nowe ładowarki będą ładować m.in. przekazane w lutym br. hybrydy elektryczne Volvo 7900 (5 szt.). Każda stacja o mocy 150kW w pełni ładuje jeden pojazd w ciągu trzech do sześciu minut, w ramach postoju na pętli autobusowej. Ładowarki ABB są podłączone do chmury w celu zdalnej diagnostyki i zarządzania. W ten sposób można też aktualizować oprogramowanie, aby zapewnić maksymalną dostępność urządzeń.

Zdaniem ABB technologia elektromobilności cały czas szybko idzie do przodu, dlatego ładowarki mają budowę modułową, co oznacza, że w razie potrzeby łatwo można zwiększyć ich moc do 300 kW lub 450 kW. Tym samym instalacja Luksemburga jest gotowa na przyszłość.

Jak podkreśla ABB, punkty ładowania zostały utworzone w rekordowym czasie ? decyzja została przyjęta w maju 2016 , co oznacza, że produkcja, montaż, uruchomienie i szkolenie zostały zakończone w ciągu zaledwie 9 miesięcy.

Urs Waelchli, kierownik ds. produktów EV ładowania ABB stwierdził: -"Jesteśmy zachwyceni, że dostarczone 2 ładowarki do Luksemburga wesprą elektryczną sieć autobusową w tym mieście. Jest to rozwijający się rynek i spodziewamy się, że takich zleceń na nasze szybkie ładowarki będzie w przyszłości zdecydowanie więcej. Instalacje takie muszą być funkcjonalne przez wiele lat, więc ważne jest, aby przed zakupem wziąć pod uwagę ich trwałość i możliwość dokonywania zmian. Nasza modułowa konstrukcja umożliwia modernizację elektrowni, aktualizację oprogramowania, tym samym ściśle przestrzegając inicjatyw standaryzacyjnych z zakresu elektromobilności."

Od 2010 roku ABB sprzedało około 5000 szybkich ładowarek na całym świecie dla samochodów osobowych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy, ABB wykonała stacje OppCharge dla autobusów hybrydowych i elektrycznych w Bertrange (Luksemburg), Göteborgu (Szwecja) i Namur (Belgia).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ABB
stacja
hybryda
Volvo. Luksemburg
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....