TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Drogi Polbus czy biedna Oleśnica? Przetarg bez finału
INFOBUS.PL - Opublikowano: 02.06.2020 14:00:05
Drogi Polbus czy biedna Oleśnica? Przetarg bez finału

Oleśnica unieważniła przetarg na dwuletnią obsługę komunikacji miejskiej. Oferta, którą przedstawił dotychczasowy operator, czyli wrocławski Polbus PKS przewyższała szacunki miasta o prawie połowę.

Pięć linii
Oleśnica pod koniec maja ogłosiła przetarg na obsługę komunikacji miejskiej. Zamówienie obejmuje pięć linii (1,2,3,4,11). Do ich obsługi potrzebne jest sześć autobusów, w tym cztery klasy MIDI i dwa klasy MINI.

Autobusy klasy MIDI mają mieć długość przynajmniej 8,5 m. Przewiozą one minimum 16 osób na miejscach siedzących. Silnik ma spełniać normę spalania przynajmniej EURO 4. 

W przypadku autobusów klasy MINI, ich długość wyniesie minimum 7 m. Będą one wyposażone w 14 miejsc siedzących. Wejście do autobusów ma odbywać się przez dwie pary drzwi. Podłoga we wszystkich autobusach ma być niska przynajmniej w drugich drzwiach (max. 360 mm od podłoża). Informację pasażerską mają stanowić wyświetlacze zewnętrzne LED – diodowe – przedni, boczny i tylny.

Zakres kontraktu
Wykonywanie usług przewozowych miało rozpocząć się od dnia wskazanego przez zamawiającego, nie wcześniej jednak niż od 1 lipca. Z kolei termin zakończenia świadczenia usług ustalono na dzień 30 czerwca 2022 roku. Przewoźnik będzie miał do obsługi 5 linii.

Przewidywana łączna wielkość usług przewozowych w okresie obowiązywania umowy wynosi około 534 978 km (bez opcji). Miasto zastrzegła jednak, że liczba kilometrów w okresie trwania umowy (2 lat) może wzrosnąć maksymalnie o 50 % (267 489 km) w przypadku posiadania środków budżetowych i skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji na zwiększenie liczby kursów, dodanie, zmianę lub wydłużenie linii, dodanie autobusu.

Polbus ponad budżetem
Wczoraj, 1 czerwca minął termin składania ofert. Miasto przygotowało na dwuletnie przewozy 2 000 000 zł brutto. Oznacza to, że koszt wzkm przyjęto na poziomie 3,46 zł netto. To bardzo nisko. Nic więc dziwnego, że jedyna oferta przewyższała te szacunki.

Przedstawił ją Polbus PKS. Przewoźnik koszt realizacji przewozów w ramach zamówienia podstawowego skalkulował na 2 871 547,91 zł brutto. To dało 4,97 zł/wzkm netto.

W Oleśnicy długo nie zastanawiali się co zrobić. Jeszcze tego samego dnia podjęto decyzję o unieważnieniu przetargu. Co będzie dalej? Miasto ma w tej sytuacji dwa wyjścia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Oleśnica
UM
Polbus PKS

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....