TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Drabpol/Siemens VDO: nowe systemy zarządzania flotą FM300
DRABPOL 16.12.2005 - Opublikowano: 24.12.2005 13:05:33 1 komentarz
Drabpol/Siemens VDO: nowe systemy zarządzania flotą FM300

Nowy rok przynosi szereg zmian w produktach telematycznych, oferowanych przez firmę DRABPOL, generalnego przedstawiciela w Polsce niemieckiej firmy Siemens VDO Trading. Do oferty firmy dołączyło bowiem nowe oprogramowanie Fleet Manager Professional v. 8.3, a także nowe urządzenia FM300 Communictor oraz FM300 CommLink. Istotna zmiana nastąpiła już w zakresie nazewnictwa produktu. Dotychczasowa rodzina produktów FM 200 stopniowo zastępowana będzie przez nową platformę FM 300. Jednak FM300 to nie poprawiona wersja FM200, a skonstruowane od podstaw nowe urządzenie. Już na pierwszy rzut oka nowy FM jest niemal dwukrotnie mniejszy, po zdjęciu obudowy odkrywamy na płycie głównej zintegrowany modem Siemensa MC55 (pracuje w zakresach EGSM 900, GSM 1800, GSM 1900), a w wersji Communicator także odbiornik GPS. Wiązka przewodów została podzielona na 5 niezależnych - klient dostaje tylko to, co mu jest potrzebne. Wszystkie niezbędne anteny zostały dołączone do urządzenia. Zmiany w konstrukcji oraz oprogramowaniu udostępniają szereg nowych funkcji, znacznie poszerzając możliwości systemu. Najważniejsze z nich to:

  1. zaimplementowanie modułu do współpracy z tachografami cyfrowymi
  2. komunikacja urządzeń z siecią firmy za pomocą połączeń sieci bezprzewodowej WLAN - po podłączeniu specjalnego zestawu
  3. pełen pomiar temperatury przestrzeni ładunkowej przy wykorzystaniu urządzeń Euroscan/Transcan
  4. pomiar obciążenia do 6 osi pojazdu po połączeniu z Kimaxem II
  5. udostępnienie modemu systemu FM dla urządzeń zewnętrznych
  6. przekazywanie sygnału z odbiornika GPS także do innych zewnętrznych urządzeń
  7. pomiar ilości paliwa w zbiorniku po połączeniu z czujnikiem poziomu paliwa
  8. zdalne zablokowanie dostępu do pojazdu

Podkreślić trzeba, że jeśli firma używa kart elektronicznych do identyfikacji pracowników, dzisiaj mogą one służyć także do identyfikacji kierowcy. Ta sama karta do rejestracji wejścia pracownika na teren zakładu, otwierania pomieszczeń i uruchomienia pojazdu - to jest to! - w czasach setek pinów kluczy, kodów itp. Istotne zmiany nastąpiły także w samym oprogramowaniu. Odczyt kluczy danych możliwy jest już także za pomocą czytnika na porcie USB. Dostęp do danych zawartych w oprogramowaniu oraz do panelów zarządzania modułami komunikacyjnymi, aktywnego śledzenia, czy też raportowania, jak i zmian konfiguracyjnych może być ograniczany za pomocą menedżera widoków i tożsamości. W ten sposób pracownik zajmujący się wprowadzaniem danych o zużyciu paliwa będzie miał dostęp tylko do tej części programu, która go interesuje. Znacznie zmodyfikowano funkcje kontroli kosztów połączeń GSM, a w szczególności funkcje kontroli połączeń GPRS podczas połączeń w roamingu. Pełnej modyfikacji uległ moduł aktywnego śledzenia. Oprócz dotychczasowych funkcji wizualizacji pojazdu na mapie i możliwości komunikacji tekstowej z pojazdem, teraz wraz z oprogramowaniem otrzymamy możliwość jeszcze łatwiejszego zarządzania lokalizacjami (strefami na mapie), określania czasów pobytu pojazdu w określonych miejscach, wywoływania alarmów przy opuszczeniu określonego obszaru, czy też informacje, który pojazd znajduje się najbliżej określonej lokalizacji. Wiele uznania u klientów powinna znaleźć nowa przeglądarka map. W nowej wersji oprogramowania w standardzie dostarczana będzie przeglądarka map firmy "Map&Guide", a nasi klienci będą mogli nabywać te mapy na preferencyjnych warunkach. Nowe oprogramowanie i nowe urządzenia są w pełni kompatybilne z urządzeniami z rodziny FM200, a klienci, którzy mieli aktualne licencje na oprogramowanie na dzień 01.12.2005 r. mogą otrzymać nowe oprogramowanie bezpłatnie. A ponieważ idzie Nowy Rok, to jeszcze jedna dobra informacja, tym razem dla wszystkich zainteresowanych. Ceny FM300 będą zdecydowanie niższe od odpowiednich wersji FM200, a sprzedawana od 01.01.2006 r. licencja na oprogramowanie będzie uprawniała do bezterminowych, bezpłatnych upgradów. Więcej informacji pod adresem: www.drabpol.pl


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Drabpol
  • Antek – 31.01.2014

    Wygląda to w miarę dobrze, choć i tak nie ma szans przebić SATIS-a, który na dzień dzisiejszy jest bezkonkurencyjny i nawet nie ma kandydatów do wyścigu o pierwsze miejsce. Używam go już drugi rok i nigdy nie zmienię, ten kto zna się na rzeczy z pewnością poprze moje zdanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....