TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

DLA i Transgór za drodzy dla ZTZ Rybnik
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.12.2019 16:00:46
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Mamy komplet rozstrzygnięć trzyczęściowego przetargu Zarządu Transportu Zbiorowego w Rybniku na obsługę wybranych zadań przewozowych. Urzędnicy unieważnili drugie, a więc najciekawsze zadanie. Postanowili nie zwiększać budżetu i tym samym odrzucili oferty Transgóra i Dolnośląskich Linii Autobusowych.

O rozstrzygnięcia w pierwszej i trzeciej części pisaliśmy tutaj. Zlecenia trafią do PPUH Kłosok oraz firmy Dybała z Rybnika. Start przewozów już niedługo. 

Nierozstrzygnięte pozostawało drugie przetargowe zadanie. A było ono najciekawsze. Chodziło o obsługę zadań na liniach 8, 11, 15, 16, 22, 46, 48 i 51. Tak jak w przypadku pierwszego pakietu będzie to umowa pięcioletnia obowiązująca do końca 2024 r. ZTZ oszacował, że do wyjeżdżenia operator będzie miał ok. 2 730 000 wzkm. Na potrzeby tego zlecenia operatory musi dysponować przynajmniej dziewięcioma autobusami klasy MAXI. I tutaj największa ciekawostka. Wymagano autobusów na CNG. 

Poza tym ZTZ oczekiwał aby były one: 

  • wyprodukowane po 2014 roku
  • w 100% niskopodłogowe o długości całkowitej minimum 12 000 mm, tolerancja +-1 %
  • o pojemności minimum 86 miejsc w tym minimum 25 miejsc siedzących, z minimum 8 miejscami siedzącymi dostępnymi z niskiej podłogi

Na sfinansowanie przewozów objętych tym pakietem ZTZ miał przygotowane 28 009 800 zł brutto. A to dawało stawkę jednostkową w wysokości 9,50 zł/wzkm netto. Dwie oferty, które wpłynęły na to zadanie nieznacznie przewyższały te szacunki.

Przedstawił je arcyciekawy duet przewoźników. Pierwszym były Dolnośląskie Linie Autobusowe, które po latach przerwy podjęły próbę powrotu do Rybnika. Stawka zaproponowana przez wrocławską firmę to 9,95 zł/wzkm netto. W pakiecie start autobusów docelowych, a więc gazowców odbył by się najpóźniej 1 sierpnia 2020 r. Konkurentem był Transgór. Ten z kolei proponował 9,90 zł/wzkm. Jednocześnie nie wskazał kiedy miałyby wyjechać na linie "dwunastki" na CNG. 

ZTZ postanowił nie zwiększać budżetu. I stąd decyzja z 16 grudnia o unieważnieniu przetargu. Czekamy więc na powtórkę. Pakiet co prawda mały, ale pierwszy bój o niego pokazał, że może być ciekawie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZTZ Rybnik
Transgó Rybnik
DLA Wrocław
CNG
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....