TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Debiut Scania-Van Hool Exqui.City CNG
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 25.11.2014 23:53:09 2 komentarze
Debiut Scania-Van Hool Exqui.City CNG
Scania zacieśnia współpracę z belgijskim producentem. Po wysokopokładowych autobusach turystycznych teraz przyszedł czas na model Exqui.City. przeznaczony do obsługi systemów BRT. Może być on wyposażony w silniki CNG albo układ hybrydowy szwedzkiego producenta. Taka współpraca może być korzystne dla obu partnerów. Van Hol nigdy nie był liderem w segmencie pojazdów gazowych, z kolei Scania do tej pory nie opracowała atrakcyjnego rozwiązania dla europejskich systemów BRT. Teraz obaj producenci połączyli siły w ramach wyjątkowego projektu Exqui.City. Premiera tej współpracy miała miejsce na październikowych targach Person Trafik w Sztokholmie. Został tam zaprezentowany pierwszy przegubowy model Exqui.City zasilany sprężonym gazem ziemnym. Sercem układu napędowego jest silnik gazowy Scania DC9 Euro 6 o mocy 320 KM i momencie obrotowym 1500 Nm, który działa zarówno na CNG, jak i na biogaz. Jednostka ta została usytuowana poprzecznie i charakteryzuje się wysoką wydajnością i niskim zużyciem paliwa. Duże, kompozytowe zbiorniki na gaz ulokowano na dachu pojazdu. Ich łączna pojemność to 1470 l, co zapewnia całodzienną pracę eksploatacyjną autobusu. W układzie przeniesienia napędu zastosowano 6-biegową skrzynię biegów ZF Ecolife. Film z sztokholmskiego debiutu można zobaczyć tutaj.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Scania
Van Hool
  • www – 27.11.2014

    Ale paskudztwo. To ma udawać tramwaj? Ta moda jest dziwna.

  • Trajluś – 28.11.2014

    Mnie tam się podoba, wnosi coś nietypowego, nową stylizację środków transportu zbiorowego. Jako opcja MetroStyle w BRT dla klasycznej stylistyki ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....