TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Debiut IV generacji Trollino w Budapeszcie
InfoBus.pl - Opublikowano: 25.11.2019 13:00:19
Debiut IV generacji Trollino w Budapeszcie; fot. Budapeszt.hu

W listopadzie na budapesztańskie ulice wyruszyły pierwsze Trollino 12 z najnowszego kontraktu na łącznie 21. trolejbusów z najnowszej generacji Solarisa.

To kolejny kontrakt dla Budapesztu realizowany przez polsko-czeskie konsorcjum Solarisa i Skody. Solaris - jako lider konsorcjum - ma przekazać do metropolii nad Dunajem łącznie 21 trolejbusów, w tym 10 szt. 12-metrowych Trollino 12 i 11 szt.18-metrowych Trollino 18

Pierwsze 12-metrowe pojazdy już normalnie obsługują linie i są to jednocześnie premierowe Trollino IV generacji na Węgrzech.

Poza siecią

Najnowsze zamówienie opiera się na pozytywnych doświadczeniach z poprzednim kontraktem duetu Solaris-Skoda, który kilka lat temu przekazał do Budapesztu 36 trolejbusów.

Wszystkie pojazdy posiadają dodatkowy napęd bateryjny, który umożliwia pojazdom operowanie poza napowietrzną siecią. Dzięki dodatkowym akumulatorom trolejbusy mogą w tym trybie przejechać do 4 kilometrów.

Dodatkowo baterie są ładowane podczas jazdy po linii napowietrznej, więc nie jest potrzebna specjalna infrastruktura ładowania. Oczywiście w nowych pojazdach są dostępne wszelkie udogodnienia, jak osobna klimatyzacja dla pasażerów i kierowców oraz nowoczesny system informacyjny i monitoring.

Budapeszt zażyczył sobie też system zliczania pasażerów, który oblicza … masę pasażerów. Na tej podstawie szacuje liczbę osób w pojeździe, co z kolei pozwala pozyskać informację, kiedy i gdzie pasażerowie wsiadają i wysiadają. Dzięki tej wiedzy można w pełni zoptymalizować linie i zredukować koszty - bez zatrudniania ankieterów...



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
trolejbus
Solaris
Skoda
Węgry

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....