TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Debiut AMZ CitySmile 12 LFE na eCarTec 2013
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 11.11.2013 20:00:37 2 komentarze
Debiut AMZ CitySmile 12 LFE na eCarTec 2013
Podczas wystawy pojazdów elektrycznych eCarTec 2013 w Monachium mogliśmy po raz pierwszy zobaczyć niskopodłogowy elektrobus AMZ CitySmile 12 LFE, który w wersji „konferencyjnej”został wykonany dla niemieckiej firmy Ziehl-Abeeg (producenta elektrycznych zespołów napędowych). To można powiedzieć elektryczny autobus specjalny, który bazuje na klasycznej konstrukcji CS 12 LF z układem drzwi 2-2-0. Jego pierwsza część w pełni przypomina klasyczny autobus miejski z 20. miejscami siedzącymi, natomiast tylna zawiera przestronną salonkę z wygodnymi siedzeniami i zapleczem kuchennym, gdzie można spokojnie prowadzić rozmowy biznesowe czy szkolenia. –„Jego pierwszorzędnym zadaniem jest zaprezentowania naszych oraz firmy Ziehl-Abeeg kompetencji w zakresie napędów elektrycznych –powiedział Jarosław Stachowski, prezes AMZ-KUTNO. –Dlatego oprócz najnowszych silników w piastach kół, które dzięki kompaktowej zabudowie wydatnie zmniejszają przejście między nadkolami, zastosujemy tutaj kilka ciekawych rozwiązań. To m.in. nowe baterie litowo-tytanowe amerykańskiej firmy, system szybkiego ładowania na dachu pojazdu - pantograf, a także dodatkowy generator, który stanowić będzie alternatywny napęd w sytuacjach awaryjnych.”Przypomnijmy, że firma Ziehl-Abegg otrzymała podczas targów Busworld 2013 w Kortrijk wyróżnienie Innovation Label w konkursie ECW. Eksperci doceniali silniki elektryczne ZAwheel umieszczone w piastach kół, które m.in. znalazły zastosowania w konstrukcjach polskich elektrobusów z Kutna. Identyczny układ napędowy stosuje w swoim elektrycznym autobusie holenderski koncern VDL. Jak zapewnia Ralf Arnold, dyrektor zarządzający Ziehl-Abegg Automotive, zaproponowane rozwiązanie jest wyraźnie wydajniejsze od proponowanych przez innych dostawców silników elektrycznych. Dodatkowo umożliwi ono ograniczenie kosztów utrzymania i serwisowania pojazdu poprzez ograniczenie o około 80% części ruchomych w układzie napędowym (wyeliminowanie skrzyni biegów, mechanizmu różnicowego, zwolnic).
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
AMZ
Ziehl-Abegg
  • A1 – 12.11.2013

    Robią postępy. AMZ się rozwija oraz otwiera coraz to nowe drzwi. Po szybkim wejściu na rynek szwedzki teraz mają szanse zaistnieć w Niemczech.

  • nbzs – 12.11.2013

    Ha ha wyróżnienie różnicowego

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....