Daimler wprowadza do autokarów OMNIplus Uptime [FILM]

infobus
18.01.2019 08:00
0 Komentarzy

Od III kwartału 2018 r. w autobusowych serwisach OMNIplus może zamówić nową usługę – Uptime, która przekazuje dane dt. stanu autokarów w czasie rzeczywistym. Firma przygotowała też film o tym innowacyjnym rozwiązaniu, które zadebiutowało na targach IAA 2018 w Hanowerze.

OMNIplus Uptim to przede wszystkim szybka informacja i jasne zaleceniadziałań w razie stwierdzenia konieczności przeprowadzenia naprawy lubprzeglądu. Przewoźnik może przede wszystkim wtedy zaplanować z wyprzedzeniem pobytpojazdu w warsztacie. Jak reklamuje nową usługę Daimler, „OMNIplus Uptimemierzy puls Twojego autobusu”.

Liczy się czas

OMNIplus Uptime monitoruje nieprzerwanie dane zgłoszonych dousługi autokarów. Odczytane wartości transmitowane są w pełni automatycznie zapośrednictwem Fleetboard Bus Data Center do inteligentnego systemu serwerów itam analizowane. Na ich podstawie, odpowiednio do przypisanego priorytetu,generowane są zalecenia działań.

Serwisowe komunikaty przekazywane są za pośrednictwem OMNIplusUptime Cockpit. Obejmują one także drobnenaprawy, które można przeprowadzić od razu samodzielnie. To serwisowa prewencja,która zapobiega zużyciu komponentów i oszczędza czas na niepotrzebny pobyt wwarsztacie.

Jeżeli usterka jest poważniejsza, system zaleci zodpowiednim wyprzedzeniem wizytę w warsztacie. To daje rezerwę czasową imożliwość wcześniejszego przesunięcia prac na inny termin. Co ważne, OMNIplusUptime przekazuje informacje do preferowanego punktu serwisowego, czyli nie matutaj jakiejś przypadkowości.

Oczywiście może się tak zdarzyć, że poważna usterka wystąpina trasie – wówczas system połączy się z OMNIplus Serwis 24h, który powinien znaleźćrozwiązanie i najbliższy punkt serwisowy.

Autobusowy specjalista

Przypomnijmy, że OMNIplus to jedyna taka sieć warsztatów w Europie,która specjalizuje się tylko w serwisie autobusów i autokarów Mercedes-Benz iSetra. System obejmuje też takie udogodnienia, jak karty OMNIplus ServiceCardsi Serwis 24h. W centralnym magazynie jest dostępnych ponad 130.000 częścizamiennych dla autobusów. Do tegodochodzą szkolenia dla kierowców i pracowników warsztatów. Jak brzmi reklamowyslogan OMNIplus – „Jesteśmy niezawodnym partnerem, który zawsze zadba o to, byutrzymać Twój biznes „na chodzie”.

{https://www.youtube.com/watch?v=dnVuaiJd_4U}

Komentarze