TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Daimler uruchamia montownię podwozi w Bogocie
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 29.02.2012 17:35:34
Daimler uruchamia montownię podwozi w Bogocie

Daimler Buses widząc globalne wyniki sprzedaży i trendy w rozwoju komunikacji autobusowej postanowił bardziej zaangażować się w rynek Ameryki Łacińskiej i otworzył montownię podwozi autobusowych w Bogocie. W uroczystości, która odbyła się 16 lutego wzięli udział m.in. prezydent Kolumbii, Juan Manuel Santos oraz kilku członków parlamentu niemieckiego. Zakład należący do Daimler Kolumbia SA i ma produkować autobusowe podwozia Mercedes-Benz oraz Thomas na potrzeby lokalnych rynków –szczególnie dla szybkiego transportu pasażerskiego w gęsto zaludnionych miastach. Na pewno jednym z impulsów otworzeniu zakładu w tym akurat mieście był błyskawiczny rozwój systemu BRT 'TransMilenio', gdzie pojazdy poruszając się po wydzielonych pasach zapewnią szybszy, bezpieczniejszy i czystszy transport publiczny. Ten wyjątkowy system transportowy powstał w ciągu zaledwie 24 miesięcy i stopniowo rozprzestrzenia się po całej Bogocie. Docelowo w 2015 r. aż 80 procent mieszkańców miasta będzie miało przystanek autobusowy w odległości 500 metrów od miejsc zamieszkania. W skład systemu wchodzi ponad 1800 autobusów z czego ok. 700 szt. ma logo Mercedes-Benz. Podobne koncepcje BRT święcą swoje triumfy w prawie wszystkich większych miastach południowoamerykańskiego kontynentu i dlatego montowania w Bogocie powinna mieć ręce pełne roboty. I na to właśnie liczy niemiecki koncern.

Daimler zainwestował w kolumbijski zakład ok. 1 mln USD. W Bogocie będą montowane podwozia Mercedes-Benz 1016 oraz Thomas EF 1723. Początkowa wydajność zakładu szacowana jest na 500 sztuk rocznie przy zatrudnieniu ok. 40 osób. -„Kolumbia - po Brazylii i Argentynie - ma największy potencjał rynkowy dla Daimlera w Ameryce Południowej. Inwestycja w montownię to odpowiedź firmy na prognozy wzrostu sprzedaży w tym regionie świata i poszukiwania przez tamtejszych przewoźników szerszej oferty pojazdów, które spełniają normę Euro 4 –obowiązującą w Kolumbii. Oczywiście podwozia Mercedes-Benz 1016 oraz Thomas EF 1723 są dostępne także w wersji Euro 5 (m.in. rynku brazylijskiego, gdzie ta norma obowiązuje od 1 stycznia br.)

Produkowane w Bogocie podwozia są przeznaczone tylko na rynek Ameryki Łacińskiej i nie są sprzedawane w żadnym innym miejscu na świecie. Ich elementy –jako zestawy CKD - powstają w Wörth (Mercedes-Benz) oraz w High Point w Północnej Karolinie (Thomas Built). Na końcu tej sieci produkcyjnej jest montaż w Bogocie. Aktualnie ocenia się, że ok 10% potrzebnych części do produkcji będzie pochodziło od lokalnych firm –reszta przypłynie z Niemiec albo z USA. Docelowo udział lokalnych dostawców ma wynieść 18%.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Daimler
Bogota
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....