TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Daimler uruchamia montownię podwozi w Bogocie
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 29.02.2012 17:35:34
Daimler uruchamia montownię podwozi w Bogocie

Daimler Buses widząc globalne wyniki sprzedaży i trendy w rozwoju komunikacji autobusowej postanowił bardziej zaangażować się w rynek Ameryki Łacińskiej i otworzył montownię podwozi autobusowych w Bogocie. W uroczystości, która odbyła się 16 lutego wzięli udział m.in. prezydent Kolumbii, Juan Manuel Santos oraz kilku członków parlamentu niemieckiego. Zakład należący do Daimler Kolumbia SA i ma produkować autobusowe podwozia Mercedes-Benz oraz Thomas na potrzeby lokalnych rynków –szczególnie dla szybkiego transportu pasażerskiego w gęsto zaludnionych miastach. Na pewno jednym z impulsów otworzeniu zakładu w tym akurat mieście był błyskawiczny rozwój systemu BRT 'TransMilenio', gdzie pojazdy poruszając się po wydzielonych pasach zapewnią szybszy, bezpieczniejszy i czystszy transport publiczny. Ten wyjątkowy system transportowy powstał w ciągu zaledwie 24 miesięcy i stopniowo rozprzestrzenia się po całej Bogocie. Docelowo w 2015 r. aż 80 procent mieszkańców miasta będzie miało przystanek autobusowy w odległości 500 metrów od miejsc zamieszkania. W skład systemu wchodzi ponad 1800 autobusów z czego ok. 700 szt. ma logo Mercedes-Benz. Podobne koncepcje BRT święcą swoje triumfy w prawie wszystkich większych miastach południowoamerykańskiego kontynentu i dlatego montowania w Bogocie powinna mieć ręce pełne roboty. I na to właśnie liczy niemiecki koncern.

Daimler zainwestował w kolumbijski zakład ok. 1 mln USD. W Bogocie będą montowane podwozia Mercedes-Benz 1016 oraz Thomas EF 1723. Początkowa wydajność zakładu szacowana jest na 500 sztuk rocznie przy zatrudnieniu ok. 40 osób. -„Kolumbia - po Brazylii i Argentynie - ma największy potencjał rynkowy dla Daimlera w Ameryce Południowej. Inwestycja w montownię to odpowiedź firmy na prognozy wzrostu sprzedaży w tym regionie świata i poszukiwania przez tamtejszych przewoźników szerszej oferty pojazdów, które spełniają normę Euro 4 –obowiązującą w Kolumbii. Oczywiście podwozia Mercedes-Benz 1016 oraz Thomas EF 1723 są dostępne także w wersji Euro 5 (m.in. rynku brazylijskiego, gdzie ta norma obowiązuje od 1 stycznia br.)

Produkowane w Bogocie podwozia są przeznaczone tylko na rynek Ameryki Łacińskiej i nie są sprzedawane w żadnym innym miejscu na świecie. Ich elementy –jako zestawy CKD - powstają w Wörth (Mercedes-Benz) oraz w High Point w Północnej Karolinie (Thomas Built). Na końcu tej sieci produkcyjnej jest montaż w Bogocie. Aktualnie ocenia się, że ok 10% potrzebnych części do produkcji będzie pochodziło od lokalnych firm –reszta przypłynie z Niemiec albo z USA. Docelowo udział lokalnych dostawców ma wynieść 18%.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Daimler
Bogota

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....