TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Czy będzie więcej Lionsów City w Gorzowie?
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.08.2016 17:08:34 3 komentarze
fot. Piotr Bochenko

Gorzowski Miejski Zakład Komunikacji otrzymał jedną ofertę w przetargu na dostawę w formie sześcioletniego leasingu 15 nowych autobusów klasy maxi. Przedstawił ją konsorcjum firm MAN oraz MLeasing. Propozycja partnerów mieści się w oczekiwaniach finansowych miejskiego przewoźnika.

Warunki zamówienia opisaliśmy tutaj. Spółka wymagała zaoferowania autobusów o długości nadwozia 11,5 - 12 m. Powinny umożliwiać podróż przynajmniej 85 pasażerom, w tym minimum 24 na miejscach siedzących. Wejście na pokład ma być możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.

Mają być napędzane silnikiem diesla o mocy nie mniejszej niż 230 kW, pojemności skokowej powyżej 10 l oraz z maksymalnym momentem obrotowym nie mniejszym niż 1200 Nm. Jednostka naturalnie ma spełniać normę Euro 6. Do kompletu automatyczna, czterobiegowa skrzynia biegów s konfigurowana pod kątem minimalizowania spalania paliwa.

Nowe nabytki MZK mają być naturalnie konstrukcjami całkowicie niskopodłogowymi. Przestrzeń pasażerska ma być klimatyzowana (urządzenie o mocy przynajmniej 24 kW) i monitorowana. Wymaganych jest minimum osiem uchylnych okien z możliwością ryglowania. Nie zabraknie także biletomatu oraz systemu informacji pasażerskiej. Będzie on się składał z czterech zewnętrznych tablic diodowych, wewnętrznej LCD o przekątnej ok. 22" oraz głosowych zapowiedzi przystanków.

Przewoźnik ostateczny termin składania ofert wyznaczył na 22 lipca. Tego dnia otrzymał jedną propozycję. Przedstawiło jaką konsorcjum MAN oraz MLeasing. Dostawę oraz sześcioletni leasing 15 autobusów typu Lions City A21 partnerzy wycenili na nieco ponad 18,2 mln zł brutto. MZK na realizację zamówienia gotowe było przeznaczyć 16,5 mln zł netto, co po doliczeniu podatku VAT daje 20,3 mln zł.

Jak widać propozycja konsorcjum mieści się w możliwościach finansowych przewoźnika. Pozostaje zatem oczekiwać na akceptację tej oferty. Jeśli tak się stanie to partnerzy będą mieli 180 dni od podpisania umowy na przekazanie autobusów oraz rozpoczęcie świadczenia usługi leasingu. Poskutkuje to tym, że liczba przedstawicieli rodziny Lions City w Gorzowie powiększy się do 38 egzemplarzy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Gorzów Wielkopolski
MAN
MLeasing
  • K – 24.08.2016

    No i fajnie ;)

  • danka – 24.08.2016

    Wiadro z jaką farbą wyleje się w Gorzowie Wielkopolskim tym razem? Może dla odmiany kolor różowy?

  • Xyz – 25.08.2016

    Bardzo dobrze! Teraz tylko zatwierdzić i oby tak dalej!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....