TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Czwarta Raba we flocie MZK Kęty
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.03.2017 12:04:26 11 komentarzy
Czwarta Raba we flocie MZK Kęty

Spółka Międzygminny Zakład Komunikacyjny w Kętach, której autobusy obsługują linie w gminach Kęty, Andrychów oraz Porąbka kupiła używany niskopodłogowy autobus. To kolejna Raba S91 we flocie MZK.

Pojazd dostosowany jest do potrzeb osób mających problem z poruszaniem się i matek podróżujących z dziećmi w wózkach. Dzięki wysuwanej platformie nikt nie będzie miał problemu z dostaniem się do środka.

Autobus pochodzi z Norwegii. Umowę kupna - sprzedaży podpisano 17 stycznia 2017 r. Wyprodukowany został w 2003 r. i dotychczas przejechał 400 tys. km. To czwarty taki pojazd zasilający tabor kęckiej spółki. Od dziś obsługiwał będzie pasażerów na trasach wszystkich linii.

Koszt zakupu pojazdu mieszczącego 40 pasażerów wraz z dostosowaniem go do potrzeb MZK w Kętach wyniósł około 80 tys. zł.

- Mamy możliwość dokładnego sprawdzenia autobusu przed zakupem i zawsze to robimy - tłumaczy Henryk Piekiełko z MZK Kęty. ? Po podjęciu decyzji o zakupie autokar przechodzi gruntowne malowanie, odświeżenie wnętrza, zostanie oznaczony logiem MZK Kęty, jest zarejestrowany i dopiero wtedy wyjeżdża na drogę - tłumaczy.

Prezes MZK Kęty zdradza, że spółka jeszcze w tym roku prawdopodobnie wzbogaci się o kolejne trzy autobusy z norweskiego rynku. Szczegóły podamy już niebawem. Dodajmy, że przedstawicielem marki Raba w Polsce jest spółka GSP Polska, a o historii węgierskiego producenta można przeczytać TUTAJ

Poniżej podstawowe dane:


Sprawdź też:
MZK Kęty
GSP
Raba
  • Cozadramat – 10.03.2017

    Drodzy Państwo. Apeluję o to abyśmy się zastanowili dwa razy zanim napiszemy że Solaris to gówno. Większego gówna niz to na zdięciu nie widziałem. Solbus i Autosan czy czeski Sor to autobusy o 2 klasy wyższe od tego co jest na zdjęciu. Wyrazy współczucia dla kierowców a zwłaszcza dla pasażerów...

  • Raba – 10.03.2017

    Niestety. Lepsze niskopodłogowe takie jak solina czy inne vero..

  • Cozadramat – 10.03.2017

    A to też prawda. Mimo wszystko ta Raba zrobi różnicę na tle obecnego taboru.

  • Brawo Ja – 10.03.2017

    Ale złooom...

  • miernik – 10.03.2017

    Taa, gdyby to było takie "gówno" jak tu niektóre podludzie opowiadają, na pewno Norweg trzymałby to u siebie bitych 13 lat. Rocznik wyeliminował ten pojazd, a nie stan techniczny!

  • MichalK – 10.03.2017

    Autobusik ciekawy, ale współczuję pasażerom w lato - ani jednego otwieranego okna...

  • Cozadramat – 10.03.2017

    Miernik głupcze. Chyba coś źle zrozumiałeś. Nikt tu bynajmniej nie podważa stanu technicznego tego pojazdu. Myślałem że jest to dość oczywiste że nowo zakupiony pojazd przede wszystkim musi być sprawny. Kupowanie niesprawnego pojazdu byłoby irracjonalne nie sądzisz?
    Chodzi oczywiście o ogólną estetykę tego pojazdu, sposób i jakość wykończenia, rodzaj i spasowanie tworzyw z których został wykonany. Gołym okiem widać że pod wyżej wymienionymi względami pojazd mocno odbiega od pewnych standardów. Nawet jak na 2003 rok z którego pochodzi. A to że autobus po ponad 13 latach wciąż jest na chodzie to żadna rewelacja. Autobusy od lat 90 bez większych problemów wytrzymują 20 lat eksploatacji bez naprawy głównej, są najwyżej po bieżących remontach.
    Szczerze mówiąc już nie tyle chodzi mi o to jak to auto wygląda a o to że na naprawdę dobrze zrobione (lepiej niż ten zdięciu) w Polsce pojazdy mówi się polskie gówno i pewnie ci to nie przeszkadza a jak się napisze to samo o pojeździe z innego kraju to się oburzasz. No ale skoro norweg jeździł to pewnie dobre. Z nadczłowiekiem przecież polemizował nie będę HAHHAHHAHA

  • bgsz – 11.03.2017

    Sorry to tell you, but this is not S91.
    This is the older brother Ikarus EAG E91.

  • bgsz – 11.03.2017

    That's it:
    http://busztipusok.hu/e91/s91.htm

  • andrzejh69 – 14.03.2017

    Sadzę że to bardziej przypomina autobus niż przednio silnikowe Vero czy Solina. Widzieliście to na żywo i jechaliście tym że tak krytykujecie? @Cozadramat - autobusy od roku produkcji 2001 często już po 15 latach są złomowane (choćby przegubowe Many czy SU15 w MZA Warszawa, Scanie w MPK Kraków, Volvo w MZK Łódź i wiele wiele innych). 20 lat osiągały autobusy z lat 90-tych.

  • Voice from GB – 14.03.2017

    No tak. NIC SIĘ NIE ZMIENIA nawet za PiS. Dalej zjeżdża do nas ZŁOM z całego zachodu. Fajny ten nasz Niemieckim złomem śmierdzący kraj.....

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...