TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Cztery oferty na dwa autobusy. W Łomży!
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.10.2019 18:00:26 3 komentarze
Aż cztery oferty na łomżyńskie MIDI; fot. TVP1

24 października MPK Łomża otworzyła oferty w przetargu na zakup dwóch autobusów miejskich. Jest sporo niespodzianek.

Pierwsza to podwyższenie budżetu - zamawiający poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na powtórzony MIDI przetarg to równo 1 000 000 PLN brutto. Przypomnijmy, że za pierwszym razem tylko firma JI Service złożyła ofertę z ZAZ-em A10 w cenie 490 000 PLN netto za jeden pojazd i to postępowanie zostało anulowane.

Druga niespodzianka to liczba oferentów, a trzecia jest taka, że do końca nie wiemy, jakie zaproponowano pojazdy. To naprawdę rzadko się zdarza :)

Cztery oferty

Dzisiaj w Łomży spotkały się następujące firmy:

  • Creobus Sp. z o. o. ze Zbyszewa, co oznacza chyba nową spółkę-córkę MMI z ceną oferty 1 500 791,88 zł, co daje jednostkową cenę autobusu (najprawdopodobniej Karsan Atak) na poziomie 610 078 PLN netto. Do tego mamy gwarancję 48 miesięcy i dostawę do 6 miesięcy. Bez układu rekuperacyjnego;

  • Busimport Sp. z o. o. diler Isuzu z Nekli złożył ofertę z ceną 1 596 082,44 zł, co daje jednostkową cenę autobusu Isuzu Novociti na poziomie 648 814 PLN netto. Do tego mamy gwarancję 48 miesięcy i dostawę do 6 miesięcy. Bez układu rekuperacyjnego;

  • Jl Service " Sp. z o. o. przedstawiciel ZAZ zaproponował dwa autobusy A10 w cenie 1 119 300,00 zł, co daje jednostkową cenę autobusu tego modelu na poziomie 455 000 PLN netto. Do tego mamy gwarancję 24 miesiące i dostawę do 6 miesięcy. Bez układu rekuperacyjnego;

  • PeterBus Piotr Wójcik z Warszawy zaproponował najprawdopodobniej modele Temsa MD9 w łącznej cenie 1 327 170,00 zł, co daje jednostkową cenę tego autobusu na poziomie 539500 PLN netto. Do tego mamy gwarancję aż 60 miesięcy i dostawę do 6 miesięcy, Bez układu rekuperacyjnego;

Co wybierze Łomża? Albo najtańszą ofertę JI (aczkolwiek ta firma już raz prawie witała się z łomżyńską gąską), albo przy kryterium gwarancji 35% (!) na punkty wygra PeterBus i miasto dołoży do autobusowego budżetu. W zakresie oceny ofert to pozostałe 65% ma cena (60%) i układ rekuperacji (5%).

Co chce Łomża?

Pojazdy, których chce łomżyński przewoźnik muszą być jednej marki i w danym typie identyczne pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, kompletacji i wyposażenia. Przebieg każdego z nich w chwili dostawy nie może być większy niż 5000 km.

Przewoźnika interesują pojazdy z nadwoziami o długości 7,5 – 8,6 m i szerokie na 2 – 2,55 m. Muszą być wysokie na 2,7 - 3,3 m. Każdy pomieści min. 50 pasażerów, w tym min. 24 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwie pary drzwi w układzie 1-2-0 lub 2-2-0.

Małe autobusy muszą być napędzane silnikami diesla. Jednostki muszą spełniać min. normę Euro 6 oraz być nie słabsze niż 116 kW. MPK wymaga zastosowania automatycznej skrzyni biegów z przełożeniami, które będą dobrane pod kątem minimalizacji zużycia paliwa.

Autobusy muszą być klimatyzowane za pomocą dwustrefowych agregatów. Ich moc ma zapewniać optymalne warunki termiczne. Przewoźnik wymaga, aby były one objęte min. dwuletnią gwarancją całopojazdową. Mają one zostać dostarczone do Łomży w ciągu maksymalnie sześciu miesięcy od podpisania umowy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Łomża
Isuzu
Temsa
ZAZ
Karsan
  • Jurij – 24.10.2019

    Deklarować 60 miesięcy gwarancji i REALNIE ją utrzymać - to duża różnica. Tym bardziej, na ile ja się orientuję PeterBus Piotr Wójcik wszedł do przetargu z BMC, a nie z Temsą. Jeżeli moje przypuszczenie okaże się prawdą, to ta firma nie ma prawa serwisować pojazdy BMC w ramach gwarancji, ponieważ JEDYNYM autoryzowanym serwisem jest przedstawiciel BMC z Białegostoku. Z przeszkolonymi w fabryce mechanikami oraz autoryzacją. I to Nie PeterBus. Jeżeli ja się mylę i zaoferowana TEMSA, to przepraszam.

  • Peterbus – 25.10.2019

    Szanowny Panie, nie jesteśmy fanami co prawda wzajemnych "internetowych" potyczek natomiast, nie ukrywamy, że wywołując nas "do tablicy" to troszkę szkoda by nam było przejść obok tego po prostu bez komentarza. Po pierwsze bardzo dziękujemy za troskę i zainteresowanie naszą działalnością. Okres gwarancji który został zaoferowany Przedsiębiorstwu jest jak najbardziej realny pod warunkiem oferowania dobrej jakości produktu, czego dowodem są np. okresy gwarancji naszych konkurentów krótsze zaledwie o rok, o przepraszam tylko Pana firma zaoferowała MINIMALNY próg tj. 24 miesiące. Co do autoryzacji, punktów serwisowych i oficjalnych przedstawicielstw sygnowanych bezpośrednio przez producentów autobusów, polecam zaktualizować dane. Tyle od nas dziękujemy, życzymy miłego dnia i do zobaczenia na następnym przetargu!

  • Jurij – 25.10.2019

    Szanowni Państwo. Jednak zmuszony odpowiedzieć na Pański komentarz co do jakości oraz gwarancji ze względu na to, iż lubie sprawy rozpatrywać merytorycznie, a nie @na gębę". Na stronie internetowej producenta pojazdów BMC widnieje gwarancja 24 miesięcy."The legal warranty period for your BMC vehicle begins at the date of the sales invoice and is 2 years". https://www.bmc.com.tr/en/services/guarantee W związku z tym śmiem stwierdzać, iż gwarancja 24 miesięcy jest jak najbardziej realną gwarancją, którą potwierdza producent. Co do gwarancji na 60 miesięcy. Podejrzewam, że to Pańskie fantazję, nie potwierdzone w żaden sposób ze strony producenta pojazdów BMC. Jeżeli się mylę - jestem gotowy przeprosić. Ale i od Państwa oczekuje merytorycznej informacji, podpartej faktami. Inaczej to zaczyna nosić znamiona nieuczciwej konkurencji. Dać gwarancję i ją REALNIE utrzymywać - to co innego. My dajemy realne terminy gwarancji i spełniamy je w 100%. Czego i Pańskiej firmie życzymy. Co do autoryzacji oraz przedstawicielstw - nigdzie nie znalazłem nawet cienia informacji na temat tego, iż Pańska firma posiada autoryzację serwisową od firmy BMC. Z chęcią zaktualizuje dane pod warunkiem jeżeli te dane zostaną w jakiś sposób udostępnione. Nasza firma, jako oficjalny dystrybutor firmy "ZAZ" w Polsce, posiada wszystkie niezbędne certyfikaty oraz uprawnienia od Producenta. I jesteśmy w stanie w dowolny sposób to potwierdzić. Jestem pewien, iż udostępnienie takiej informacji, a nie pisanie ogólnych zdań, podniesie zaufanie do Pańskiej firmy u potencjalnych odbiorców.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....