TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Częstochowscy strażacy uczą się gasić hybrydy
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.12.2015 18:28:29 10 komentarzy
Częstochowska straż uczą się gasić hybrydy

Jak informuje Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, 3 grudnia przedstawiciele straży pożarnej i policji przeszli szkolenie dotyczące gaszenia autobusów hybrydowych. Instruktorem był Dariusz Gackowski, dyrektor serwisu Lider Trading.

Hybrydy różnią się od pojazdów standardowych przede wszystkim w części napędowej, dlatego strażacy i policjanci zostali zapoznani z budową autobusu.

-?Zwracaliśmy głównie uwagę na rozmieszczenie poszczególnych elementów: wyłączników, zaworów - wylicza Gackowski. - Dużo było praktycznych pytań, strażacy i policjanci chcieli się dowiedzieć, jak najszybciej dostać się do danych elementów, co należy rozłączyć w pierwszej kolejności? - dodaje przedstawiciel producenta.

Nowe autobusy hybrydowe (zasilane CNG) mają wyjechać na ulice Częstochowy z początkiem 2016 roku. Spółka MPK Częstochowa zamówiła 40 szt. tego typu pojazdów.

Naszym z daniem tego typu profilaktyczne działania to bardzo cenna inicjatywa, szczególnie biorąc pod uwagę zupełnie nowy układ napędowym Solbusów (i to działający pod wysokim napięciem), z którym strażacy zetknęli się po raz pierwszy. Idąc dalej ? biorąc pod uwagę szybkość rozprzestrzeniania się pożarów w autobusach oraz fakt przewożenia przez nie większej liczby osób, tego typu treningi powinny być przeprowadzane przez straż minimum raz w roku na różnych typach autobusów. Również elektrycznych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solbus
Lider Trading
MPK Częstochowa
hybryda
  • Arek – 14.12.2015

    Wcale sie nie zdziwie ze jakiś zlombus z solca sie zapali i dlatego ich szkołą

  • czestochowianin – 14.12.2015

    A ten gargamel na zdjęciu został dyrektorkiem serwisu? Śmiech na sali. CO do szkolenia to bardzo dobrze bo badziewia się palą więc szkolenie się przyda. szkoda tylko, że teoretyczne. Moze by praktyczne zrobili na 40 szt :)

  • kubex – 14.12.2015

    Brawo Solbus, mądra decyzja, na pewno się przyda!

  • Zenek – 15.12.2015

    No napewno sie przyda jak sie kupa zlomu zajara porażka te autobusy a o wykonczeniu nie wspomne tragedia

  • Artur – 15.12.2015

    Prezez Kdd trans Bydgoszcz Gackowski

  • Brawo. – 15.12.2015

    W Solarisie sie tarzają po podłodze ze śmiechu czytając ten artykuł. Już widzę kolejne zamówienia na ich hybrydy.

  • Ren – 15.12.2015

    Tarzają się ze śmiechu bo Solarisy palą się hurtowo a firma ma w czterech literach jakiekolwiek szkolenia...

  • Danger!! – 15.12.2015

    Szkoda mi ludzi stojących na przystanku gdzie podjeżdża taka hybryda i to akurat ich linia... Wsiadasz na własne ryzyko a całe życie przelatuje ci przed oczami.

  • Krix – 15.12.2015

    Ren Solarisy palily sie nie z winy producenta tylko z winy użytkownika i juz od dlugiego czasu nie palil sie solar a te zlomy z solca to nawet w trakcie testów zlom sie zapalił aby nie doszlo do tragedii podczas eksploatacji i nie ucierpieli niewinni pasazerowie

  • Ren – 17.12.2015

    Krix - jak Ty mało wiesz... To że w tv o tym nie mówią to nie znaczy że się nie palą. I to nówki sztuki

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....