TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Centrum Rzymu bez EURO3 i niżej. Tak walczą ze smogiem
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 17.10.2019 11:15:44
Centrum Rzymu bez EURO3 i niżej. Tak walczą ze smogiem

Motoryzacyjna rewolucja czeka Rzym. Od pierwszego listopada do dużej części Wiecznego Miasta nie będą mogły wjechać w dni powszednie samochody z silnikiem diesla o normie emisji spalin Euro 3. A takich aut rzymianie mają prawie 230 tysięcy.

Ten krok na rzecz poprawy stanu powietrza we włoskiej stolicy jej władze zapowiadały od zeszłego roku, dając między innymi czas mieszkańcom na zmianę samochodów lub przyzwyczajeń, czyli wybór komunikacji miejskiej.

Październik jest ostatnim miesiącem "wolności" i zarazem czasem, w którym setki tysięcy osób muszą zmienić swe codzienne życie - podkreśla rzymska prasa.

Zgodnie z rozporządzeniem magistratu, przyjętym w ramach walki ze smogiem, obszar wyznaczony przez tzw. pierścień kolejowy obejmujący ścisłe centrum i przylegające do niego najbliższe dzielnice zamknięty będzie dla samochodów diesel z Euro 3, a więc tych sprzed 2006 roku, od poniedziałku do piątku. Wcześniej zakazem tym objęto jeszcze starsze auta - prawie 380 tysięcy.

Zamknięcie miasta dla tych aut Euro 3 w dni powszednie to pierwszy krok w realizacji planów władz miejskich, które ogłosiły, że do 2024 roku chcą całkowicie wyeliminować samochody diesla z historycznego centrum.

Przeciwko proekologicznej polityce protestują przedstawiciele stołecznego biznesu, cytowani przez dziennik "Il Messaggero". Ostrzegają, że ograniczenie ruchu przyniesie szkody wielu branżom, bo po ulicach Rzymu jeździ 40 tys. samochodów dostawczych i firmowych, które za dwa tygodnie nie będą miały wstępu do wielu dzielnic i miejsc aktywności handlowej.

Na razie samochody dostawcze diesel Euro 3 obowiązywać będzie okres przejściowy, do marca przyszłego roku, w którym nie będą mogły jeździć w godzinach od 7:30 do 10:30 rano i między 16:30 a 20:30.

 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EURO3
Rzym
Włochy
smog
  • Sebastian Lk – 17.10.2019

    Pomysł jest generalnie słaby. Miasto, zamiast bawić się w zakazy, powinno zacząć rozsądne zarządzać przestrzenią, tak, żeby ludzie nie musieli pokonywać 7-9 km w celu dokonania zakupów czy skorzystania z usług. Obostrzenia tego typu nie służą środowisku, a mają nakręcić sprzedaż nowych "bardziej eko" samochodów.

  • Krzysztof Zięba – 17.10.2019

    No i pewnie klasycznie też jak to jest na zachodzie instalacja gazowa, zwalnia z zakazu

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....