TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Webasto dla elektromobilności
InfoBus.pl - Opublikowano: 20.11.2019 11:00:19
Busworld 2019: Webasto dla elektromobilności

Webasto zelektryzowało swoją ofertę i dzisiaj niemiecki producent oferuje nie tylko systemy zarządzania temperaturą dla autobusów elektrycznych, ale także baterie i ładowarki.

Pokazana na targach Busworld koncepcja Webasto jest w stanie zapewnić optymalną temperaturę zarówno pasażerom, jak i akumulatorom, układowi napędowemu i elektronice. System zawiera m.in. standardowy akumulator Webasto CV, który po raz pierwszy można było zobaczyć na żywo na wystawie w Brukseli.

Zarządzanie ciepłem

Dzięki swojej wieloletniej wiedzy, Webasto jest w stanie zintegrować wszystkie te części w jeden całościowy system. Takie podejście opiera się na zastosowaniu zasad odzysku ciepła w celu uzupełnienia ogrzewania kabiny i pracy pompy ciepła - w efekcie prowadzi to do zwiększenia wydajności baterii o około 25 procent.

System składa się ze sprawdzonego podgrzewacza wysokonapięciowego HVH 100 o stałej wydajności 95 procent oraz jednostki centralnej Cronus Smart, która pełni rolę mózg dla wszystkich elementów systemu.

To, podobnie jak modułowa konstrukcja standardowego akumulatora CV, zapewnia optymalną, dopasowaną integrację z dowolnym systemem. Oczywiście wszystkie elementy systemu zarządzania ciepłem są idealnie do siebie dopasowane, ale nie są one od sienie zależne. Przykładem może być pojazd Mover e.GO , gdzie system zarządzania ciepłem Webasto został dostosowany do systemu akumulatorów firmy e.GO.

Akumulatory od Webasto

W ciągu dwóch lat Webasto przekształciło pomysł na swój nowy produkt do stanu dojrzałości rynkowej. Zdaniem firmy, modułowe rozwiązanie akumulatorowe spełnia kompleksowe wymagania rynku elektromobilności. Niezawodny, zoptymalizowany pod względem kosztów system tworzy standardowe rozwiązanie dla rynku pojazdów użytkowych.

Korzystając z akumulatora CV Standard jako podstawy, klient może tworzyć zindywidualizowane systemy i to nawet w małych ilościach, co czyni go dobry m rozwiązaniem dla rynku transportu publicznego.

Przykładem może być pierwszym autobus z akumulatorem CV, czyli pojazd firmy "I SEE Electric Busses", która przekonwertowała standardowy autobus MAN A21 z silnikiem diesla na elektryczny - stosując m.in. silniki Ziehl Abegg. W Brukseli odbył się jego pierwszy pokaz drogowy.

Rozwiązania systemowe

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Webasto oprócz systemu zarządzania temperaturą przedstawiło na Busworld następujące rozwiązania:

  • ładowarki Webasto Pure, który obsługują wszystkie pojazdy elektryczne i hybrydowe ze złączami typu 2, oferując skalowalną moc ładowania od 3,7 do 22 kW.

  • modułowy system klimatyzacji dachowej Cool Top 220 RT-C do autobusów MIDI;

  • kompaktowy podgrzewacz wody Thermo Top Pro 120/150 z mocą grzewczą 12 lub 15 kW

  • jednostkę sterującą Thermal Management Control Plus.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
bateria
komponenty
Webasto
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....