TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Isuzu z elektrykami, CNG i cabrio [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.10.2019 09:00:16
Busworld 2019: Isuzu z elektrykami, CNG i cabrio [FILM]

Firma Anadolu Isuzu zaprezentowała w Brukseli aż trzy pojazdy elektryczne plus jeden autobus gazowy w wersji międzymiastowej. Tak szerokie e-inwestycje to duże zaskoczenie.

Łącznie na Busworld mogliśmy zobaczyć aż 9 autobusów Isuzu, w tym: Visigo Hyper, Turquoise, Citiport 18, Citiport 12 Hyper, Novociti Volt (Medium Range), Novociti Volt (Long Range), Interliner 13 CNG, Citivolt 12 i Novo Cabri.

-"Turcja jest jednym z wiodących światowych ośrodków produkcji autobusów i autokarów każdej wielkości. Anadolu Isuzu utrzymuje pozycję lidera w eksporcie pojazdów w klasie MIDI i zmierzamy w kierunku globalnej marki, oferując - dzięki naszym silnym możliwościom badawczo-rozwojowym - różne rozwiązania dla transportu publicznego. W nadchodzącym okresie będziemy również kontynuować inwestycje w nowe pojazdy. Dlatego z dumą prezentujemy na Busworld 2019 pojazdy z alternatywnymi napędami - w szczególności nasze pojazdy elektryczne i CNG"- powiedział Bora Koçak, prezes grupy Anadolu, Automotive Group.

O swoich ambitnych planach Isuzu mówiło na konferencji prasowej:


Dziewięć autobusów

Łącznie turecki producent pojazdów użytkowych pokazał w Belgii dziewięć różnych pojazdów, w tym cztery premierowe:

  • Isuzu Novociti Volt to całkowicie elektryczny midibus, bazujący na doskonale znanej nam wersji z silnikiem diesla - Novociti Life, który zadebiutował na rynku w 2018 roku. Akumulatory umieszczone na dachu Novociti Volt mają pojemność 200 kWh, co daje zasięg do 270 km. Centralny silnik elektryczny Siemens, umieszczony z tyłu pojazdu, ma moc 240 kW i moment obrotowy 2300 Nm. Isuzu daje gwarancje na baterie (że ich pojemność nie zmniejsza się poniżej 70%) na 5 lat lub 250 000 km. Pojazd może być ładowany z jednego gniazda ładowania AC (22 kW) lub DC (140 kW). Oprócz możliwości szybkiego ładowania (DC) w zaledwie dwie godziny przy napięciu roboczym 600 V, akumulatory można również ładować przez ładowanie zajezdniowe (AC) w ciągu ośmiu godzin. Jak informuje producent - system szybkiego ładowania w zaledwie 10 minut daje zasięg do 50 km. Novociti Volt ma też trzy panele słoneczne na dachu. Fotowoltaika obsługują urządzenia niskonapięciowe (24 V), co pomaga zwiększyć zasięg pojazdu. Novociti Volt jest wyposażony również w system telematyczny "Aconnect", który analizuje dane pojazdu, takie jak prędkość pojazdu, poziom akumulatora, zużycie energii, położenie pedału przepustnicy i hamulca itp. Pomaga to operatorom podjąć działania w celu zmniejszenia kosztów operacyjnych.

  • Isuzu Citivolt 12, czyli kolejny elektrobus z oferty tureckiej firmy, który dzięki długości 12 m może pomieścić do 90 osób, z czego 30 na miejscach siedzących. Niskopodłogowy pojazd wyposażony w system przyklęku zapewnia niepełnosprawnym pasażerom łatwy dostęp do autobusu. Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 351 kWh zapewniają zasięg do 300 km. Centralny silnik elektryczny Siemens z tyłu pojazdu ma moc szczytową 230 kW i maksymalny moment obrotowy 3000 Nm. Isuzu gwarantuje, że żywotność baterii nie spadnie poniżej 70% przez osiem lat lub 400 000 km. Dzięki płynnemu układowi chłodzenia zestawu akumulatorów pojazd może działać w każdych warunkach klimatycznych. Akumulator można ładować wolno - za pomocą ładowarki prądu stałego do maksymalnej mocy 120 kW oraz szybko - z napięciem roboczym 600 V, co umożliwia naładowanie w zaledwie cztery godziny.

  • Isuzu Interliner 13 CNG z gazowym, 6-cylindrowym silnikiem Cummins to kolejny pojazd, który wyróżniał się na stoisku Isuzu na Busworld 2019. To pierwszy w historii tureckiej firmy gazowy autobus w segmencie międzymiastowym o długości 12 m. Interliner 13 CNG został opracowany specjalnie w celu zaspokojenia popytu na pojazdy do transportu wahadłowego, szkolnego i w zakresie międzymiastowych linii na krótkich dystansach. Oczywiście na rynku europejskim. Autobus sklasyfikowany został jako klasa II ze względu na fakt, że oferuje miejsce stojące i miejsce dla wózka inwalidzkiego. Pięć gazowych zbiorników z CNG mieści 1520 litrów. Z kolei moc silnika to 320 KM i moment obrotowy 1356 Nm. W pojeździe są dwoje drzwi w układzie 1-2-0. Środkowe drzwi mają dwa skrzydła i otwierają się na zewnątrz, aby zapewnić wystarczająco dużo miejsca na wejście i wyjście z pojazdu. System dwuskrzydłowych drzwi umożliwia także wyposażenie pojazdu w podnośnik wózka inwalidzkiego (opcja). Pojemność bagażnika pojazdu wynosi 7,3 m3 z windą i 7,6 m3 bez windy.

  • Isuzu Novo Cabrio - na Busworld zadebiutował też niezwykły mały autokar i jednocześnie konkurent dla Indcar Mago2. Co ciekawe, model Novo Cabrio opracowany został przez czeskiego dilera Isuzu, czyli firmę Turancar CZ s.r.o. Firma w celu zaspokojenia potrzeb lokalnych klientów przerobiła egzemplarz Novo usuwając dach i boczne okna, dzięki temu pojazd nadaje się do zwiedzania miast i transportu hop-off. Takie Novo nadaje się do wszystkich miast o wysokim potencjale turystycznym, a zwłaszcza Pragi, i dlatego to cabrio będzie nadal prezentowane na różnych wystawach w nadchodzącym okresie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
elektrobus
CNG
Isuzu
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....