TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Impact gotowy na elektryczny boom [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 19.07.2019 11:00:24
Busworld 2019: Impact gotowy na elektryczny boom [FILM]

O bateryjnej premierze Impactu przygotowanej na październikowe targi Busworld 2019 oraz o nowej hali produkcyjnej rozmawialiśmy z Bartłomiej Kras, prezesem Impact Clean Power Technology.

Polska firma gotowa jest na boom w zakupach autobusów elektrycznych. Według najnowszych danych Imapct dostarczył baterii do aż 25% wszystkich elektrobusów zarejestrowanych w zeszłym roku w Europie. Biorąc pod uwagę aktualny trend wzrostowy tego rynku, warszawska spółka musiała zainwestować w nowe moce produkcyjne. I to zadanie zostało zrealizowała w I połowie br. Firma skumulowała montaż bateryjnych zestawów w siedzibie firmy w Pruszkowie oraz "zapina na ostatni guzik" wprowadzenie II zmiany przy produkcji baterii. To pokazuje dynamiczny rozwój elektromobilnego rynku, które Impact chce być immanentną częścią.

Brukselskie premiery

-"Premiera naszych baterii LFP jest zaplanowana na odbywające się w październiku w Brukseli największe targi branżowe, czyli Busworld Europe 2019. Charakteryzują się one dużą odpornością na rozładowanie przy niepełnych cyklach ładowania - mówi Bartłomiej Kras, prezes Impact Clean Power Technology. - W naszej ofercie posiadamy również baterie dla producentów robotów przemysłowych, maszyn górniczych, a także magazyny energii dla energetyki i telekomunikacji."

Projektowane przez Impact systemy bateryjne zyskują uznanie największych polskich i światowych marek, takich jak Solaris Bus & Coach, JBT, Kiepe Electric GmbH, Temsa. Baterie litowo-jonowe schodzące z linii produkcyjnych w Pruszkowie umacniają swoją renomę nie tylko w Europie, ale także w USA.


NMC i LTO

Litowo-jonowe systemy bateryjne UVES Standard i UVES Compact projektowane przez ICPT S.A., a następnie wykorzystywane w pojazdach komunikacji miejskiej są budowane w oparciu o ogniwa NMC i LTO. Te pierwsze charakteryzują się długą żywotnością oraz niższą ceną w porównaniu do innych baterii tego typu. Wymagają stosunkowo długiego czasu ładowania, który jednak zapewnia duży zasięg i możliwość całodziennej eksploatacji pojazdu. Trwające kilka godzin ładowanie odbywa się zwykle w zajezdni w godzinach nocnych.

Z kolei moduły pracujące na chemii LTO mogą być ładowane szybko i często np. w trakcie krótkich postojów na pętlach. Ładowanie trwa wtedy od 8 – 15 minut. Pojazdy ładowane w ten sposób mogą praktycznie być wykorzystywane 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Baterie LTO są mniejsze i lżejsze. W ostatnim czasie to właśnie one cieszą się większą popularnością. Zarówno pakiety bateryjne NMC i LTO posiadają certyfikat R100.02. Zostały przetestowane i dopuszczone do użytku na podstawie testów wytrzymałości i bezpieczeństwa. Badania przeprowadzono w specjalistycznym laboratorium IDIADA w Hiszpanii. Jest to obecnie warunek konieczny do stosowania tych baterii w aplikacjach szczególnie wrażliwych i krytycznych dla zachowania bezpieczeństwa pasażerów w pojazdach transportu publicznego.

20 milionów km

Ponad 20 milionów kilometrów przejechały po całej Europie autobusy wyposażone w baterie zaprojektowane i wyprodukowane przez ICPT S.A. To tak, jakby na naszych bateriach równik został okrążony prawie 500 razy.

-"Dzięki systemowi zdalnego monitorowania pojazdów, zbieramy dane z ok. 300 autobusów elektrycznych, jeżdżących w miastach całej Europy. ICPT S.A. jest dzisiaj jedną z najszybciej rosnących polskich spółek inwestujących w zieloną energię. Dzięki projektowaniu przyszłości i inwestycjom w badania naukowe zwiększyliśmy obroty dziesięciokrotnie w ciągu ostatnich trzech lat - podkreśla Bartłomiej Kras.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
elektromobilność
bateria
Impact

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....