TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Higer wchodzi do Europy przez Serbię [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.10.2019 12:00:44
Busworld 2019: Higer wchodzi do Europy przez Serbię [FILM]

Po osłabnięciu więzi Scania-Higer, chińska firma próbuje samodzielnie podbić europejski rynek autobusowy. Elektrycznie i z silnikami diesla.

Na Busworld Higer zaprezentował cztery autobusy, w tym:

  • autobus elektryczny o długości 8,5 metra - E8 o zasięgu go 220 km. Autobus ma ciekawy kształt, niezależne przednie zawieszenie, rozstawem osi na poziomie 5,8 m i niską podłogę na powierzchni 80% przestrzeni pasażerskiej.

  • autobus elektryczny o długości 12 metrów - E12. To nowa propozycja Higera wyposażona w centralny silnik Siemensa i akumulator CATL. Zasięg to 300 km. Trzydrzwiowa konstrukcja (2-2-2), niska podłoga; chłodzony wodą akumulator - co zdaniem firmy poprawia jego żywotność o 30% praz niższa waga o 500 kilogramów od poprzedniej wersji.

  • uniwersalny midibus H9 , który został również wyposażony w AEBS, EBS i ACC.

  • międzymiastowy autobus IC12 o długości 12,3 m. Europejski wygląd ozdobiony srebrnymi ozdobnikami sprawia, że ​​pojazd wygląda dynamicznie. Maksymalna pojemność pasażerska to 67 miejsca. Dostępna jest opcja LHD lub RHD. Przednie drzwi są w standardzie - drugie lub drzwi awaryjne występują jako opcja. Przeznaczanie to rynek europejski, ale i amerykański.

O tych pojazdach mówiono także podczas konferencji prasowej:



Akcent na eksport

Higer generalnie przywiązuje wagę do rynków zagranicznych. Od 2004 roku firma dostarczyła ok. 50 000 autobusów do ponad 120 krajów. Firma ma obecnie 115 zagranicznych stacji serwisowych.

Oprócz eksportu kompletnych autobusów, Chińczycy oferują też wersje do montażu CKD. W 2018 r. ponad 1000 takich autobusów zostało wyeksportowanych do Algierii, a prawie 500 do Rosji. Dodajmy, że Higer ma montownie KD w Wenezueli, Rosji, Algierii, Nigerii, Malezji, Wietnamie.

Serbia podbita

Warto podkreślić, że Higer jest od tego roku bardzo silny w Serbii. W kwietniu 2019 r. odbyła się ceremonia podpisania w Belgradzie kontraktu na 174 autobusy Higer. Jest to największy pojedynczy kontrakt na zakup chińskich autobusów na rynek europejski.

Zawarta w czerwcu umowa obejmuje zakup do 174 autobusów przez GSP, spółkę transportu publicznego w Belgradzie. Firma wcześniej otrzymała 70 nowych autobusów od tureckiego producenta BMC, a teraz w lipcu odebrała pierwsze Higery.

"Autobusy Higer zaczną przybywać w lipcu i będą odbierane do października. Łącznie z 244 nowymi autobusami będzie to największy pojedynczy zakup w historii GSP", powiedział zastępca burmistrza Belgradu Goran Vesic.

Do końca roku GSP zamówi jeszcze 50 autobusów przegubowych od serbskiego producenta Ikarbus. Zaś w przyszłym roku firma kupi od Ikarbus dodatkowe 50 autobusów tego samego typu oraz 30 e-autobusów.

Przypomnijmy - w marcu spółka GSP otworzyła dwa przetargi na dostawy autobusów. Pierwszy dotyczył dostawy 170 autobusów tej samej marki i typu (solo + niska podłoga) za 35 milionów euro (39,6 miliona USD). Drugi - 70 autobusów w drodze leasingu finansowego o szacowanym koszcie 10 milionów euro.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
elektrobus
autokar
Higer
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....