TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Ekoenergetyka z mega stacją [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 29.10.2019 13:00:41
Busworld 2019: Ekoenergetyka z mega stacją [FILM]

Na Busworld Ekoenergetyka-Polska przedstawiła system ładowania (o łącznej mocy 1,2 MW), który został dostarczony do Hamburga.

W ubiegłym roku Ekoenergetyka-Polska podpisała umowę z jednym z największych operatorów transportu publicznego w Niemczech – Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein. 8-letnia umowa ramowa przewiduje dostarczenie stacji ładowania autobusów elektrycznych o łącznej mocy ponad 7 MW. Wdrożenie infrastruktury ładowania to jeden z etapów planu całkowitej elektryfikacji taboru w Hamburgu do 2030 r.

Pierwszym krokiem realizacji tej umowy była produkcja stacji o mocy 1,2 MW - składającej się z 4 bloków o 300 kW, z których każdy może ładować 4 autobusy jednocześnie. Aby w tym samym czasie ładować 16 pojazdów, konieczne było zainstalowanie i podłączenie specjalnie zaprojektowanych dystrybutorów energii. Ten etap został już ukończony – na placu zajezdni w Hamburgu posadowiono 8 czerwonych ładowarek Ekoenergetyki-Polska. I właśnie te urządzenia mogliśmy zobaczyć w Brukseli. Dostawa kolejnych megastacji o mocy 1,2 MW jest planowana na wrzesień 2019 r. oraz w 2020 r.

Podczas belgijskich targów o kontraktach dla Hamburga, Warszawy i Dramen, czyli ładowaniu dla dużych i dla małych, rozmawialiśmy z Krzysztofem Burda z Ekoenergetyki-Polska:


Dla małych…

W tym roku Ekoenergetyka podpisała umowę ramową z norweską firmą BRAKAR AS na dostawę stacji szybkiego ładowania dla miasta Drammen. Kontrakt obejmuje dostawę 15. pantografowych, szybkich stacji ładowania o mocy 300 kW i 450 kW, z możliwością zamówienia kolejnych 10 sztuk.

- Jest to nasz trzeci i największy projekt w Norwegii, po Oslo i Kristiansand. Widzimy, jak kraj i poszczególne regiony, takie jak Buskerud, są aktywnie zaangażowane w walkę o czyste powietrze. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu. Infrastruktura, która zostanie dostarczona do BRAKAR AS pokazuje również, że nie tylko duże aglomeracje, takie jak Paryż, Warszawa czy Hamburg, ale także mniejsze miasta mogą skutecznie wdrażać elektromobilność na dużą skalę. Teraz nadszedł czas na e-mobilność dla każdego miasta i regionu - powiedział Maciej Wojeński, wiceprezes Ekoenergetyka - Polska.

i dużych.

Stacje ładowania Ekoenergetyki po raz kolejny trafią też do Warszawy. Firma podpisała umowę na aż 20 szybkich stacji ładowania autobusów elektrycznych o łącznej mocy prawie 8 MW. Kontrakt przewiduję produkcję, uruchomienie i serwis stacji.

Zamówione stacje mają moc 200 lub 400 każda i służą do ładowania autobusów elektrycznych podczas postoju na przystanku. Ładowarki mają możliwość zasilania autobusu zarówno przez pantograf jak i przez złącze plug-in CCS Combo 2. Infrastrukturę cechuje budowa monolityczna – słup pantografu będzie zintegrowany razem ze stacją tworząc zwartą konstrukcję.

Dodajmy, że oferta Ekoenergetyki została też uznana za najkorzystniejszą w przetargu na wolne, za jezdniowe ładowarki dla MZA Warszawa, o którym pisaliśmy TUTAJ. Umowa w tym zakresie ma być podpisana jeszcze w tym tygodniu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
ładowarka
Ekoenergetyka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....