TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Ebusco z elektrobusem 3.0 [FILM]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.10.2019 15:00:27
Busworld 2019: Ebusco z elektrobusem 3.0

Ebusco wprowadziło na rynek autobus elektryczny trzeciej generacji. Zaleta? Zasięg do 500 km na jednym ładowaniu. Osiągnie to to dzięki zmniejszeniu masy o jedną trzecią: autobus o długości 12 metrów waży tylko 8,530 kg. 90 osób jest mile widzianych na pokładzie, a baterie są umieszczone w podłodze.

Holenderska firma zajmująca się autobusami elektrycznymi zaprezentowała na Busworld Ebusco 3.0/ Nowy elektrobus zrealizowanego przy użyciu nowej techniki i materiałów wykończeniowych.

Rozpoczęcie produkcji seryjnej w Deurne planowane jest na połowę 2020 roku. Ebusco wskazuje, że opracowało nowy model do produkcji w dużych ilościach. Od początku przyszłego roku Stadtwerke München przetestuje dwie jednostki.

Ebusco 2.2 dla Qbuzz

Modelem znajdującym się obecnie w portfolio Ebusco jest Ebusco 2.2, który ma pojemność baterii 423 kWh i według producenta, ma zasięg do 450 km. 60 Ebusco 2.2 zostało zamówionych przez Qbuzz na potrzeby obsługi koncesji w rejonie Groningen-Drenthe w ramach zakupu 160 autobusów elektrycznych.

Firma twierdzi, że nowe technologie przyjęte przez Ebusco dla modelu autobusu elektrycznego 3.0 pochodzą z przemysłu lotniczego i kosmicznego.

Akumulatory w podłodze

Autobus składa się głównie z części kompozytowych. Kompozyt jest z co najmniej dwóch materiałów składowych o różnych właściwościach fizycznych lub chemicznych. To sprawia, że ​​autobus jest nawet o 33% lżejszy niż Ebusco 2.2.

Elektryczny autobus Ebusco 3.0 wyposażony jest w system kamer, które zastąpiły lusterka. Baterie umieszczone w podłodze umożliwiają obniżenie środka ciężkości. Autobus, biorąc pod uwagę deklarowany zasięg 500 km z jednym ładowaniem, został opracowany tylko do ładowania przez noc (opcjonalnie nie będzie możliwe ładowanie pantografu).



 Ebusco w Europie

-"Nowy autobus zwiastuje ostateczny koniec ery oleju napędowego. Ebusco 2.2 już znacznie poprawiło tzw. całkowity koszt posiadania (TCO) w porównaniu do autobusów napędzanych olejem napędowym, ale w Ebusco 3.0 nic już nie stoi na przeszkodzie, aby przyspieszyć tempo, aby transport publiczny był bardziej zrównoważony. Jesteśmy teraz w stanie uczynić świat, w którym żyjemy, jeszcze czystszym, bezpieczniejszym i zdrowszym " - twierdzi Peter Bijvelds, prezes Ebusco.

Przypomnijmy, że holenderska firma Ebusco została założona w 2010 roku i już wtedy pokazała pierwszy model autobusu elektrycznego. Model 2.1 został zrealizowany we współpracy z chińską firmą Golden Dragon i został wdrożony w Holandii przez Qbuzz. Baterie i silnik elektryczny zostały dostarczone przez chińskiego producenta Yinlong.

Model 2.2 zawierał akumulatory LFP (typowe dla rynku chińskiego i zastosowane również w wersji 3.0), a nadwozie nie było już realizowane przez Golden Dragon, ale przez australijskiego producenta autobusów BC. Elektryczny autobus napędzany jest przez elektryczny asynchroniczny silnik centralny o nazwie KAM90C, zaś oś portalowa - ZF.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
Ebusco
elektrobus
bateria

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....