TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Ebusco z elektrobusem 3.0 [FILM]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.10.2019 15:00:27
Busworld 2019: Ebusco z elektrobusem 3.0

Ebusco wprowadziło na rynek autobus elektryczny trzeciej generacji. Zaleta? Zasięg do 500 km na jednym ładowaniu. Osiągnie to to dzięki zmniejszeniu masy o jedną trzecią: autobus o długości 12 metrów waży tylko 8,530 kg. 90 osób jest mile widzianych na pokładzie, a baterie są umieszczone w podłodze.

Holenderska firma zajmująca się autobusami elektrycznymi zaprezentowała na Busworld Ebusco 3.0/ Nowy elektrobus zrealizowanego przy użyciu nowej techniki i materiałów wykończeniowych.

Rozpoczęcie produkcji seryjnej w Deurne planowane jest na połowę 2020 roku. Ebusco wskazuje, że opracowało nowy model do produkcji w dużych ilościach. Od początku przyszłego roku Stadtwerke München przetestuje dwie jednostki.

Ebusco 2.2 dla Qbuzz

Modelem znajdującym się obecnie w portfolio Ebusco jest Ebusco 2.2, który ma pojemność baterii 423 kWh i według producenta, ma zasięg do 450 km. 60 Ebusco 2.2 zostało zamówionych przez Qbuzz na potrzeby obsługi koncesji w rejonie Groningen-Drenthe w ramach zakupu 160 autobusów elektrycznych.

Firma twierdzi, że nowe technologie przyjęte przez Ebusco dla modelu autobusu elektrycznego 3.0 pochodzą z przemysłu lotniczego i kosmicznego.

Akumulatory w podłodze

Autobus składa się głównie z części kompozytowych. Kompozyt jest z co najmniej dwóch materiałów składowych o różnych właściwościach fizycznych lub chemicznych. To sprawia, że ​​autobus jest nawet o 33% lżejszy niż Ebusco 2.2.

Elektryczny autobus Ebusco 3.0 wyposażony jest w system kamer, które zastąpiły lusterka. Baterie umieszczone w podłodze umożliwiają obniżenie środka ciężkości. Autobus, biorąc pod uwagę deklarowany zasięg 500 km z jednym ładowaniem, został opracowany tylko do ładowania przez noc (opcjonalnie nie będzie możliwe ładowanie pantografu).



 Ebusco w Europie

-"Nowy autobus zwiastuje ostateczny koniec ery oleju napędowego. Ebusco 2.2 już znacznie poprawiło tzw. całkowity koszt posiadania (TCO) w porównaniu do autobusów napędzanych olejem napędowym, ale w Ebusco 3.0 nic już nie stoi na przeszkodzie, aby przyspieszyć tempo, aby transport publiczny był bardziej zrównoważony. Jesteśmy teraz w stanie uczynić świat, w którym żyjemy, jeszcze czystszym, bezpieczniejszym i zdrowszym " - twierdzi Peter Bijvelds, prezes Ebusco.

Przypomnijmy, że holenderska firma Ebusco została założona w 2010 roku i już wtedy pokazała pierwszy model autobusu elektrycznego. Model 2.1 został zrealizowany we współpracy z chińską firmą Golden Dragon i został wdrożony w Holandii przez Qbuzz. Baterie i silnik elektryczny zostały dostarczone przez chińskiego producenta Yinlong.

Model 2.2 zawierał akumulatory LFP (typowe dla rynku chińskiego i zastosowane również w wersji 3.0), a nadwozie nie było już realizowane przez Golden Dragon, ale przez australijskiego producenta autobusów BC. Elektryczny autobus napędzany jest przez elektryczny asynchroniczny silnik centralny o nazwie KAM90C, zaś oś portalowa - ZF.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
Ebusco
elektrobus
bateria
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....