TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: eBus jako autobus przyszłości BYD [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 22.10.2019 13:00:03
Busworld 2019: eBus jako autobus przyszłości BYD [FILM]

Na wystawie Busworld Europe 2019 obecny był najważniejszy chiński gracz na europejskim e-rynku, czyli firma BYD. Producent pokazał swój "autobus przyszłości, czyli nowy, zmodernizowany 12-metrowy elektrobus na rynki europejskie. W skład stoiska BYD wszedł również 8,7-metrowy autobus klasy MIDI. Wszystkie wyprodukowane zostały w europejskich zakładach BYD w Komarom i Beauvais.

Dzięki modernizacji 12-metrowego eBusa BYD osiągnął lepszy komfort dla pasażerów dzięki:

  • nowemu sufitowemu oświetleniu zintegrowanemu z kanałami powietrznymi, które współpracuje z bocznymi lampami i punktowym siedzeń, aby zapewnić optymalne oświetlenie w całym wnętrzu pojazdu;

  • do tego mamy nowe siedzenia pasażerów, które są przymocowane ukośnie do ściany bocznej, co sprawia wrażenie "zawisu", a mechanizm przesuwu umożliwia regulację odległości między pasażerami.

  • do tego dochodzą nowe materiały i kolory wnętrza, które poprawiają wrażenia z podróży - wszystko w myśl zasady "podróżuję z domu do domu".

  • warto tez wspomnieć w zakresie komfortu pasażerskiego o nowym systemie klimatyzacji CO2, która w trybie pompy ciepła system zwiększa zdolność grzewczą, jednocześnie obniżając poziom hałasu i wibracji - ponownie zapewniając większy komfort pasażerom.

O tych wszystkich zaletach mówiono na konferencji prasowej:


Płynniejsza jazda

12-metrowy eBus wykorzystuje modułową konstrukcję nadwozia nowej generacji, charakteryzującą się ona zwiększoną wytrzymałością i sztywnością dla większego bezpieczeństwa. Do tego dochodzi zwiększona pojemność pasażerska. Zmodernizowana konstrukcja poprawiła też wygląd pojazdu dzięki zewnętrznemu paskowi w kształcie litery "C" i dekoracyjnej osłonie, która zapewnia gładką, nowoczesną stylistykę. Dach kompozytowy zmniejsza całkowitą masę. To samo robią nowe osłony kół, które dodatkowo upraszczają proces montażu.

W opcji BYD oferuje też nowe cyfrowe lusterka boczne, oferujące bardziej aerodynamiczny kształt w celu zmniejszenia oporu i oszczędności energii podczas pracy. Ponadto kamera z lotu ptaka oferuje pełny widok 360 stopni pojazdu na drodze, całkowicie eliminując martwe pola. Ta najnowsza technologia znacznie zwiększa bezpieczeństwo podczas cofania, parkowania i manewrowania na ruchliwych ulicach miasta. BYD wprowadza również nowy tryb awaryjny. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w układzie zasilania pojazd jest ograniczony do maksymalnej prędkości 15 km / h, co zachęca kierowcę do zjechania w bezpieczne miejsce w celu oczekiwania na pomoc.

W zakresie opcji warto też dodać, że najnowszy 12-metrowy eBus będzie oferowany z niezależnym zawieszeniem przednim, które znacznie poprawia jakość jazdy i zmniejsza promień skrętu pojazdu, a tym samym jeszcze bardziej zwiększa jego możliwości. Na pewno docenią to też kierowcy

Zwiększona żywotność

BYD zastosował w swoim autobusie technologię Battery Thermal Management System (BTMS) . To chłodzony cieczą system, który gwarantuje, że temperatura akumulatora pozostanie na optymalnym poziomie dla wydajnej pracy, przy jednoczesnym zmniejszeniu degradacji. BTMS zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność systemu akumulatorów, umożliwiając pojazdom operowanie we wszystkich warunkach pogodowych - od północnej Skandynawii po hiszpańskie wybrzeże Costa del Sol.

Co więcej, aktywny system analizy floty BYD (BAFAS) monitoruje i integruje wszystkie kluczowe parametry operacyjne w całej flocie pojazdów, umożliwiając menedżerom floty pełne wykorzystanie zasobów. Architektura systemu jest przygotowana na przyszłość - do inteligentnego transportu, Internetu rzeczy i analizy dużych zbiorów danych.

BYD w Europie

Od momentu wejścia na rynek europejski w 1998 r., BYD - jak informuje firma - sprzedał na naszym kontynencie już prawie 1000 sztuk - głównie w W. Brytanii. Na początku tego roku BYD dostarczył swój 50 000-ty globalny elektrobus do hiszpańskiego operatora transportu publicznego TUBASA w Badajoz.

Dzięki dwóm zakładom produkcyjnym w Komarom na Węgrzech i Beauvais we Francji BYD Europe nawiązuje również współpracę z wieloma małymi firmami i innymi organizacjami, aby lepiej dostarczać dostosowane rozwiązania dla swoich klientów w poszczególnych krajach europejskich.

-"Budujemy silne relacje z Europą" - podkreśla Isbrand Ho, dyrektor BYD Eutope. - "Współpracujemy z programami dla studentów, start-upami i lokalnymi firmami, które wspólnie tworzą miejsca pracy w całym łańcuchu dostaw. Jesteśmy prawdziwie europejską firmą, budującą e-busy zgodnie z europejskimi specyfikacjami dla europejskich operatorów i dostarczającą rozwiązania w zakresie mobilności elektrycznej na całym kontynencie."



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
elektrobus
BYD
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....