TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2017: MAN z premierą Lion`s Coach
INFOBUS.PL - Opublikowano: 20.10.2017 12:11:32 1 komentarz
Busworld 2017: MAN z premierą Lion`s Coach

MAN postawił w Kortrijk na autokary, a w głównym świetle reflektorów błyszczał Nowy Lion`s Coach. Pamiętajmy, że za rok producent będzie chwalił się swoimi elektrycznymi i miejskimi premierami. Nadchodzi ważny czas dla niemieckiej marki. MAN Truck & Bus wystawił pięć autobusów na swoim stoisku w hali nr 2, a pozostałe cztery były dostępne na testy na terenach zewnętrznych.

MAN Lion`s Coach

Zaczynamy od premiery MAN Lion`s Coach. Debiutant wystąpił jako 13-metrowy autobus z dwiema osiami. Pojazd o długości 13,091 mm oferuje do sześciu dodatkowych miejsc więcej niż jego 12-metrowy brat. Autokaru wyposażony został w 6-cylindrowy silnik wysokoprężny D2676 LOH o mocy 460 KM (338 kW) i 12-biegową automatyczną skrzynię biegów MAN TipMatic z łatwą obsługą Start-up. Nowy lew spełnia nową normę w zakresie bezpieczeństwa. czyli ECE R66.02 i jest teraz w stanie pochłonąć o 50% energii więcej uderzeniowej podczas zderzenia.

Kolejny mocne punkty to: główne reflektory i tylne światła w technologii LED, zapewniające ekonomiczność i bezpieczeństwo - podobnie jak liczne systemy wspomagania, czyli: LGS (asystent pasa ruchu; EBA (system awaryjnego hamowania), czujniki światła i deszczu, sterowanie tempomatu MAN EfficientCruise z funkcją "walcowania" EfficientRoll oraz sterownik MAN AttentionGuard. Do tego mamy system gaśniczy w komorze silnika.

Każdy, kto wsiadł do autokaru, zobaczy natychmiast, że jego wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o atrakcyjności. Na przykład pasek świetlny LED biegnie wzdłuż sufitu, aby podświetlić go ciepłym białym kolorem. Generalnie MAN koncentruje się na używaniu jasnych, świeżych kolorów i tworzeniu poczucia przestrzeni. Uchwyty i szyny ze stali nierdzewnej zapewniają również elegancki wygląd autobusu.

MAN Lion's Intercity

MAN Lion's Intercity jest rozwiązaniem dla transportu międzymiastowego i szkolnego. Wariant "Intercity Xtra Lite" oferuje do 63 miejsc, co w końcu pozowała MAN-owi konkurować na rynku autobusu dla uczniów. . Do tego jest to najbezpieczniejszy autobus międzymiastowy na rynku z normą ECE R66.02, zaawansowanym systemem hamowania awaryjnego (EBA) i innymi licznymi systemami pomocy. Jest napędzany silnikiem wysokoprężnym o mocy 290 KM (213 kW). Podczas otwierania lub zamykania drzwi generuje się akustyczny sygnał ostrzegawczy i zapewnia, że ​​ pasażerowie komunikacji miejskiej mogą bezpiecznie wsiadać i wysiadać. W targowym modelu, w 2 drzwiach, wbudowano hydrauliczny podnośnik dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

MAN Lion's City Hybrid

Niemiecki producent oferuje hybrydy od 2010 roku. MAN Lion's City Hybrid nadal cieszy się powodzeniem na rynku (także w Polsce) i wyróżnia się nieprzeciętnym designem.

Neoplan Skyliner

W 2017 r. świętujemy 50 lat rodziny Neoplan Skyliner. Historia sukcesu piętrowych autokarów rozpoczęła się 50 lat temu, a 5000. egzemplarz zostanie przekazany na Busworld w 2017 roku w Kortrijk. Pojazd został dostosowany do potrzeb klienta przez Centrum Modyfikacji Autobusów MAN w Plauen. Obok salonu na dolnym pokładzie, mamy cztery stoły i nowoczesną kuchnię w kształcie litery L oraz toaletę próżniową - jak w samolocie. No i szklany sufit na górnym piętrze. Pojemność targowego Skylinera to 76 pasażerów. W układzie napędowym zastosowano silnik wysokoprężny o mocy 500 KM (368 kW), automatyczną skrzynię biegów MAN TipMatic 12-biegową z automatyczną skrzynią biegów Intarder i Easy-Start oraz elektronicznie sterowane amortyzatory CDS.

Neoplan Tourliner

Nowy członek turystycznej rodziny Neoplan ma trudne zadanie - ma zostać pojazdem VIP w autokarowej klasie ekonomicznej. Dlatego zaprezentowany na Busworld w Belgii wyróżniała aranżacja przestrzeni pasażerskiej - w układzie 2 + 1. Pojazd z 30 luksusowymi siedzeniami umożliwia nowe modele biznesowe, takie jak podróże służbowe. W jego układzie napędowym zastosowano silnik wysokoprężny o pojemności 6 cylindrów, 420 KM (309 kW) i automatyczną skrzynię biegów 12-biegową MAN TipMatic.

Autobusy testowe
Na targach w Kortijk można było również przetestować autobusy producenta, w tym: MAN Lion's City CNG, Neoplan Tourliner C (13,103 mm z dwoma osiami), Neoplan Skyliner Interurban (klasa II). MAN Lion`s Coach C o długości 13,091 mm z dwiema osiami (pojazd przeznaczony do użytku we Francji, wyposażony jest m.in. w windę, przedłużony podest, kabinę toaletową oraz siedzenie dla maksymalnie 59 pasażerów (!).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAN
Neoplan
Busworld
  • BEKA – 20.10.2017

    ależ okropne malowanie tego neoplana. Trochę jakby padł ofiarą wybuchu puszek z farbą na lakierni a trochę jakby kolorowała go japońska 10-latka z zamiłowaniem do anime.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....