BusStore Show po raz pierwszy w Warszawie

infobus
09.03.2018 10:15
0 Komentarzy
style=text-align: justify;”>Należąca do EvoBus ceniona marka autobusów używanych w ciągu pięciu latach od daty jej założenia wypracowała sobie pozycje lidera w europejskim sektorze autobusów używanych. Zakup pojazdu używanego to kwestia zaufania. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Cecha wyróżniająca BusStore jest niepowtarzalny asortyment pojazdów obejmujący zawsze setki używanych autobusów w całej Europie i jedyna w swoim rodzaju ofertę usług, począwszy od gruntownego badania i renowacji autobusów używanych, przez przejrzystą klasyfikacje na kategorie złoto, srebro i brąz, aż po bezkonkurencyjne świadczenia gwarancyjne. W ten sposób BusStore sprzedaje około 2000 autobusów rocznie. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>W jubileuszowym roku BusStore robi kolejny krok w stronę swoich klientów. Podjęte działania obejmują uruchomienie dodatkowych lokalizacji i punktów serwisowych, a także BusStore Show stanowiący targi autobusów używanych, które w tym roku odbędą sie po raz pierwszy w Warszawie. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Ogólnoeuropejski BusStore Show odbywa się 9 i 10 marca w Warszawie jest wyraźnym znakiem coraz bardziej międzynarodowego charakteru BusStore i sygnałem dla europejskich klientów, zwłaszcza klientów z Europy Środkowo-Wschodniej. Tutaj sektor autobusów używanych odgrywa jeszcze większa role niż w Europie Zachodniej. Jednocześnie jednak BusStore obserwuje w tych krajach coraz bardziej nasilający się trend w stronę wysokiej jakoś pojazdów używanych, co wyraźnie świadczy o tym, że BusStore wraz ze swoja oferta usług jest wiodąca marka autobusów używanych w Europie. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Dlatego też BusStore, w ramach piątej edycji BusStore Show, postanowiło po raz pierwszy przenieść lokalizacje targów z ich pierwotnej lokalizacji w Neu-Ulm do centrum targowo-kongresowego „Ptak Expo” w Warszawie. W hali D i na sąsiadujacym terenie BusStore zaprezentuje około 50 autobusów Mercedes-Benz, Setra i innych marek. Ponadto w ofercie znajdzie się pełna gama pojazdów dostępnych w całej Europie. Oprócz ekspertów marki serwisowej Omniplus gościom doradzać bedą również pracownicy Mercedes-Benz Financial Services. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Podobnie jak w latach ubiegłych BusStore spodziewa sie gosci z ponad 20 krajów. Będą oni mieli okazje przyjrzeć sie dokładnie na miejscu autobusom używanym i sprawdzić je drobiazgowo podczas jazd testowych. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Jeszcze bliżej klienta dzięki pięciu nowym lokalizacjom style=”text-align: justify;”>W roku jubileuszowym marka autobusów używanych BusStore wzmocni ponadto swoja pozycje lidera o wiele nowych usług i warsztatów serwisowych. Dzięki nowo otwartym punktom serwisowym marka jeszcze bardziej zbliży się do swoich klientów. Istniejąca sieć powiększona została w pierwszej kolejności o Zagrzeb w Chorwacji i Bratysławę w Słowacji. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>BusStore rozszerzył ponadto swoją obecność we Francji o druga lokalizacje w Albi położonym na północny wschód od Tuluzy. Wraz z kolejnymi lokalizacjami w stolicy Węgier Budapeszcie, Kiesu na Łotwie oraz posiadającymi już ugruntowana pozycje punktami w Pradze i Warszawie BusStore będzie teraz w zapewniać swoim klientom w szerokim pasie krajów UE w Europie Środkowo-Wschodniej jeszcze bardziej intensywna obsługę. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>W sumie BusStore jest obecnie reprezentowany w 19 miejscach w Europie. Na tym jednak nie koniec, ponieważ BusStore planuje już kolejna rozbudowę w ramach drugiej fali. Cel? Przewoźnicy autobusowi powinni mieć w niemalże każdym kraju Europy kompetentnego partnera do kontaktu, który zapewni im wysoka jakość autobusów używanych. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Ta regionalizacja oferuje wiele zalet. Asortyment autobusów używanych zostanie jeszcze bardziej poszerzony, ponieważ partnerzy BusStore będą mogli wprowadzić swoje pojazdy używane także do sieci. Dodatkowo przewoźnicy autobusowi zyskają tym samym dostęp do kompetentnych osób na miejscu, które będą również zaznajomione z konkretnymi przepisami z zakresu rejestracji autobusów. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Ze względu na różne formy prawne w poszczególnych krajach BusStore po raz pierwszy wprowadził rozróżnienie pomiędzy BusStore Center a BusStore Partner. Centra to zakłady należące do koncernu, natomiast partnerzy są spółkami związanymi umowa, jednakże w sensie prawnym stanowią niezależne przedsiębiorstwa. Dla klientów nie ma to w praktyce żadnego znaczenia. Kompleksowa oferta usług obejmująca gruntowne badanie i renowacje pojazdów używanych jest identyczna we wszystkich lokalizacjach, podobnie jak kategoryzacja autobusów na złoto, srebro i brąz. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Dodatkowe bezpieczeństwo: nowa gwarancja na autobusy na okres do 6 lat style=”text-align: justify;”>Świadczone przez BusStore Centers i BusStore Partners w jednakowym zakresie usługi obejmują również gwarancje. BusStore poszerzył jeszcze bardziej paletę swoich usług także i w tym ważnym obszarze, oferując klientom jeszcze większe bezpieczeństwo. Także i wcześniej BusStore udzielał już rocznej gwarancji na autobusy marek Mercedes-Benz i Setra w wieku maksymalnie do trzech lat i o przebiegu do 300 000 km, które spełniały kryteria najwyższej kategorii „złoto”, nie stosując ograniczeń w odniesieniu do przebiegu układu napędowego. Gwarancja ta została teraz rozszerzona o autobusy w wieku do sześciu lat i o przebiegu 600 000 km. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Sprzedaż pojazdów używanych oznacza również sprzedaż internetową, zaś plusem BusStore jest wielojęzyczna i przejrzysta strona internetowa z funkcja wyszukiwania BusStore. Sprawdzona w praktyce witryna zostanie wkrótce odnowiona, co sprawi, że stanie się jeszcze łatwiejsza w obsłudze, a przez to jeszcze bardziej przyjazna dla klienta. „

Komentarze