Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Brytyjski piętrus w ? Berlinie

infobus
03.11.2015 16:42
0 Komentarzy

Od 20października dwupiętrowy autobus miejski ADL Enviro 500 LHD jeździ na linii 34w północno-wschodnim Berlinie. Pojazd powinien pojawić się też na trasach wrejonie Spandau i Charlottenburg. Testy niskopodłogowego ?Brytyjczyka? weflocie BVG potrwają do końca listopada br.

Światowy Enviro

Trzyosiowy Enviro 500 LHD ma 12,93 m długości, 2,55 m szerokości i 4,115 mwysokości. Zastosowany układ drzwi to 2-2-0. Tego typu konstrukcje możemyzobaczyć w takich miastach jak: Hong Kong, Kuala Lumpur, Singapurze, Auckland,New York, Las Vegas , Seattle, Vancouver, Ottawa i Toronto.
W ciągu ostatnich 18 miesiącach firma ADL dostarczyła aż 2000 egzemplarzy Enviro500.Podobno niebawem pierwsze egzemplarze tego modelu mają pojawić się w Szwajcarii.

Brytyjskimarketing

Otwarcie brytyjskiego testu w Berlinie było bardzo uroczyste. W wydarzeniuwziął udział m.in. brytyjski ambasador w Niemczech, Sebastian Wood oraz prezesADL, Colin Robertson, który powiedział: -?Jesteśmy zachwyceni, że możemy wziąć udziałw programie badawczym BVG, który ma na celu wyszukanie najlepszychtransporotowych rozwiązań dla tego szybko rozwijającego się miasta. Naszymcelem jest wykazać w stolicy Niemiec zalety modelu Enviro500, takie jak:komfort, jakość , wydajność, pojemność oraz dobry przepływ pasażerów pomiędzydolnym i górnym pokładem. Wszystkie te czynniki w połączeniu z preferencjamiberlińskich pasażerów i kierowców pozwolą nam zaoferować specjalniezaprojektowany wariant Enviro 500 dla Berlina – podobnie jak to miało miejsce wprzypadku innych miast na całym świecie.

Przypomnijmy, że równolegle w Berlinie trwają testy dwóch innych pięter: VDLCitea DLF 114 oraz Scania Citywide DD LF. Wszystkie trzy pojazdy oferująpasażerom w Berlinie szereg innowacji ? m.in. porty USB dla smartfonów isystemy informacyjne o liczbie wolnych siedzeń na górnym pokładzie. Który z nich wybierze BVG? O tym zapewne przekonamy się na początku przyszłego roku. Oczywiście trzymamy kciuki za Citywide, który może być produkowany w zakładach Scania w Słupsku.

Komentarze