TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

BP Tour podwykonawcą MPK Łódź na za-tramwajach?
INFOBUS.PL - Opublikowano: 05.04.2019 14:15:54
fot. BP Tour

W Łodzi również ciekawie. Dziś, 5 kwietnia Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne otworzyło jedną ofertę, którą złożono w przetargu na obsługę dwóch zastępczych linii autobusowych. Już teraz wygląda na to, że podwykonawcą łódzkiego przewoźnika zostanie lubelski BP Tour.

Łódzka spółka będzie przez trzy lata od momentu podpisania umowy współpracowała z podwykonawcą. Ten z kolei będzie miał od tej chwili 14 dni na przygotowanie się do uruchomienia przewozów. Jego autobusy zostaną skierowane do obsługi zastępczych linii Z45 i Z46. W trakcie obowiązywania umowy założono wykonanie pracy eksploatacyjnej w wymiarze do 2 328 500 wzkm.

Do wykonania tego zlecenia partner łódzkiego MPK będzie musi podstawić przynajmniej sześć autobusów. Wymagania nie były wygórowane. Będzie to pięć przegubowców, każdy do przewozu min. 130 pasażerów. Do tego dojdzie jeden klasy MAXI, któr zabierze na pokład przynajmniej 85 osób.

Autobusy muszą posiadać przynajmniej trzy wejścia oraz niekoniecznie muszą być w pełni niskopodłogowe. Każdy z nich musi posiadać wyświetlacze zewnętrzne o wysokiej rozdzielczości (cztery w przegubowcach, trzy w "dwunastkach"). Będą posiadać ponadto kasowniki typu R&G KRG-6 KM oraz głosowe zapowiedzi przystanków. W trakcie obowiązywania umowy wszystkie autobusy mają mieć nie więcej niż 10 lat.

Zgodnie w wymaganimi MPK będą je prowadzić kierowcy zatrudnieni na podstawie umów o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Dziś minął termin składania ofert. Łódzka spółka na zatrudnienie przez trzy lata podwykonawcy przewidziała wydatek w wysokości nie więcej niż 23 587 200 zł brutto. A to oznacza, że MPK założyło stawkę jednostkową nie wyższą niż 9,38 zł/wzkm netto. Trzeba przyznać, że to bardzo rozsądna wycena. Spółka jednak ma powody do zadowolenia, bo jedyna oferta z nawiązką zmieściła się w jej szacunkach.

Przedstawiła ją firma BP Tour z Bełżyć, która coraz śmielej sobie radzi na zleceniach związanych z komunikacją miejską. Jej propozycja opiewa na 19 208 763,36 zł brutto. A to daje stawkę w wysokości 7,64 zł/wzkm netto.

W tej sytuacji rozstrzygnięcie jest formalnością. Zagadką natomiast pozostaje czy BP Tour zaoferował najwyżej punktowane autobusy, a więc z klimatyzacją i biletomatami. Pewnie przecieki do nas dochodziły na temat pewnych przymiarek przewoźnika co do autobusów, ale nie uprzedzajmy faktów póki co.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MPK Łódź
BP Tour
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....