TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Białystok: Przekazanie nowych Solarisów
SOLARIS BUS&COACH - Opublikowano: 01.03.2010 14:33:49 7 komentarzy
Białystok: Przekazanie nowych Solarisów

Nowoczesne autobusy dla nowoczesnego miasta. Tak najkrócej można opisać dostarczenie 48 ekologicznych i komfortowych Solarisów Urbino zakupionych przez miasto Białystok.
Zaledwie czterech miesięcy potrzebował lider polskiego rynku autobusowego na realizację jednego z największych zamówień w Polsce rozstrzygniętych w drugiej połowie poprzedniego roku. Do stolicy Podlasia dotarły już wszystkie niskopodłogowe Urbino, w tym 24 o standardowej, dwunastometrowej długości oraz 24 przegubowe Urbino 18.
\'Jest to największa jednorazowa dostawa autobusów w 115-letniej historii Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Nowe Solarisy z pewnością wpłyną pozytywnie na komfort pasażerów, a właśnie na wysokiej jakości podróżowania i poczuciu bezpieczeństwa mieszkańców, także w środkach transportu publicznego, najbardziej nam zależy\' –ocenił nową inwestycję Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białystok.
- Bardzo cieszę się, że Białystok inwestuje w nowoczesną flotę autobusów komunikacji miejskiej. Ochrona środowiska, bezpieczeństwo i komfort podróżnych oraz kierowców to priorytety, którymi od lat, nieodłącznie, kierujemy się w naszej działalności. Te wszystkie cechy posiadają Solarisy Urbino, które wożą mieszkańców Białegostoku –mówiła Solange Olszewska, Prezes Zarządu Solaris Bus &Coach S.A. o nowych Solarisach.
Białostockie Solarisy wyposażone są w ekologiczne silniki spełniające wyjątkowo surową normę emisji spalin EURO 5. Większy poziom bezpieczeństwa zapewnia system monitoringu wizyjnego, na który składa się zestaw 3 kamer wewnętrznych (4 kamer w osiemnastometrowym Urbino 18), kamery cofania oraz dodatkowej kamery obserwującej drogę przed pojazdem. Komfort podróżowania w pełni niskopodłogowymi autobusami docenią wszyscy pasażerowie, a w szczególności osoby starsze i te które poruszają się na wózkach inwalidzkich –specjalna rampa umożliwia im bezproblemowe wejście i wyjście z pojazdów. Natomiast kierowcom, spędzającym w autobusie najwięcej czasu, lepsze warunki pracy zapewnia wydajna klimatyzacja.
Zakup nowych Solarisów to element projektu \'Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku - Etap II\', który jest dofinansowany z Unii Europejskiej w ramach programu \'Rozwój Polski Wschodniej\'. Łączna kwota dofinansowania to ponad 34 mln złotych, co stanowi około 67% poniesionych kosztów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Białystok
  • sphinx – 01.03.2010

    Znowu... Te Solarisy z komfortem nie mają nic wspólnego!!!

  • sphinx – 01.03.2010

    PS. Euro 5 jest normą obecnie obowiązującą, ostre są Euro 6 i EEV. Typowy propagandowy tekst...

  • Fanik – 01.03.2010

    Sphinxie nie pleć takich bzdur że te Solarisy nie mają nic wspólnego z komfortem bo jest to zwykłe, głupie i puste stwierdzenie nie mające oparcia w faktach. Ponadto norma Euro 5 jest surową normą i takie określenie jest w pełni uzasadnione, a tekst nie jest żadną propagandą. Każdy producent chwali swe wyroby, ale jak widać nie każdy potrafi to pojąć.

  • sphinx – 01.03.2010

    Mające. Siedzenia w Solarisach są solidarnie krytykowanie w niemal całej Europie za niewygodę, tłumaczenie że to najprostszy model do mnie nie przemawia - podstawowe siedzenia w MANach czy Mercedesach są o niebo wygodniejsze. Również wyciszenie silnika nawet nie umywa się do cichego pomruku Lionsa (o twardym zawieszeniu nie wspomnę). Euro 5 obowiązuje obecnie, wszystkich, na dzień dzisiejszy jest normą i tyle. Surowe są te z przyszłości o których wspomniałem. Ja bym jednak wolał żeby na niezależnych portalach pojawiały się niezależne informacje, a przynajmniej komentarze.

  • dobry – 02.03.2010

    @sphinx: siedzenia wybiera przewoźnik zamawiający autobusy. Dla Berlina Solarisy były wyposażone w siedzenia firmy Kiel, nawet MZA od 2008 roku wybiera Ster ale z miękkim siedzeniem

  • sphinx – 02.03.2010

    Winą Solarisa jest utrzymywanie takich foteli w ofercie, nawet podstawowe siedzenia w Jelczach były wygodniejsze. Tu nie chodzi o ich wypełnienie miękkim materiałem a wyprofilowanie. Po prostu nie wypada.

  • Trabant – 21.03.2010

    Popieram w 100% sphinx'a solarisy to straszny syf mam zdjęcia - chętnie udostępnie - jak po ceremonii oddania autobusów - 3 sztuki nie odpaliły i przyjechała pomoc drogowa do odpalania busów NOWYCH!!! a potem w ciągu kilku dni połamały się końcówki drążków reakcyjnych. To złomy. Ekologia i Diesel? to propaganda Chcecie ekologii? Trzeba było kupić CNG a nie Diesle. Albo inwestować w trolejbusy lub tramwaje Poza tym w solarisach nie ma foteli - to jakieś solbetony - nie powinno być to nazywane siedzeniami. Może zamiast nich da się zainstalować blaszane albo z żeliwa odlewy? Gorzej się nie dało. To porażka jednym słowem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....