TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Betrans na zakupach. Jeden czy osiem autokarów?
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.11.2019 15:00:50
fot. Betrans

Betrans z Kleszczowa jest największą spółką dedykowaną w zakresie świadczenia usług transportowych w holdingu Polskiej Grupy Energetycznej. Przewoźnik prowadzi przetarg na dostawę od jednego do ośmiu używanych autobusów. Najważniejsze, aby nie miały więcej niż 14 lat.

Jakie autobusy?
Zakup ma charakter otwarty. Betrans kupi na pewno jeden autobus, a jak się uda to nawet osiem. Spółka nie ma zbyt wygórowanych wymagań wobec nowych nabytków. Każdy z pojazdów musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2005 r., ale nie później niż w 2015 r. i mieć nie więcej niż 800 000 km “na liczniku". 

W każdym z autobusów ma się znaleźć min. 50 miejsc siedzących. Wymagania wobec napędu również nie są zbyt restrykcyjne. Autobusy muszą być napędzane silnikami wysokoprężnymi. Muszą to być jednostki o mocy min. 300 kW. Betrans nie oczekuje konkretnych skrzyń biegów. Oznacza to, że spółka dopuszcza możliwość zaoferowania pojazdów z różnymi rodzajami przekładni, aby tylko były one sprawne. 

Nie zabraknie także klimatyzacji, która musi być dostosowana do wielkości autobusu. Wyposażenie dodatkowe też raczej skromne. Szczytem luksusu będzie indywidualne oświetlenie każdego z foteli. Tak skonfigurowane autobusy mają zostać dostarczone bardzo szybko, bo w ciągu maksymalnie siedmiu dni od podpisania umowy. Autobusy zostaną oddelegowane do oddziału Betrasu w Bogatynii. 

Formalności
Warunki formalne nie są zbyt wygórowane. Oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie od prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości min. 200 000 PLN. 

Warunek doświadczenia skonstruowano na zasadzie alternaty, dzięki czemu do udziału w przetargu dopuszczono dwie grupy podmiotów. W pierwszej znajdą się firmy, które udowodnią, że w ciągu ostatnich 3 lat dokonali sprzedaży używanych autobusów o wartości min. 200 000 PLN. Druga grupa to oferenci z branży przewozowej, ale mogący chcieć sprzedać Betransowi już posiadane pojazdy. Wtedy muszą oświadczyć, że posiadane autokary pozyskano za nie mniej niż 200 000 PLN w ciągu ostatnich 3 lat.

I do kompletu wadium. Ofertę należy zabezpieczyć na kwotę 15 000 PLN. 

Termin składania ofert wyznaczono na 20 listopada. Zostaną one ocenione przy pomocy czterech kryteriów. Cena ma 50% wagi. Po 10% można wywalczyć za zaoferowanie autobusów wyprodukowanych w 2014 r. lub młodszych oraz z przebiegiem nie większym niż 400 000 km. Pozostałe 30% można uzyskać za stać techniczny oferowanych autobusów, który zostanie oceniony przez biegłego rzeczoznawcę.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Betrans
używane
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....