TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan z urodzinowym tortem i nową stroną [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.04.2017 09:36:45 25 komentarzy
Autosan z urodzinowym tortem i nową stroną [FILM]

Ponad rok temu, 6 kwietnia 2016 r., po niemal trzech latach działania w stanie upadłości likwidacyjnej Autosan zyskał nowego właściciela, a udziałowcami spółki zostały firmy PIT-RADWAR S.A. i Huta Stalowa Wola S.A.

Z tej okazji w ostatni piątek, 31 marca 2017 r., w siedzibie przedsiębiorstwa na hali produkcyjnej odbyła się skromna uroczystość. Wzięli w niej udział wszyscy pracownicy wraz z Zarządem i Radą Nadzorczą oraz zaproszeni goście ? przedstawiciele władz województwa podkarpackiego, lokalni samorządowcy, przedstawiciele lokalnych placówek oświatowych i mediów.

W krótkich wystąpieniach na temat sytuacji Autosanu wypowiadali się: prezes zarządu Marek Opowicz oraz przewodniczący Rady Nadzorczej Janusz Wieczorek. Ciepłe słowa w stronę Jubilatki skierowali również Maria Kurowska wicemarszałek Województwa Podkarpackiego i Piotr Uruski, poseł na Sejm RP.

Jak na I urodziny przystało były życzenia i tort z jedną świeczką. Z kolei w internecie pojawiła się nowa strona firmy, która bardzo dobrze wygląda. Brawo za liczne i dobrze zrobione zdjęcia. Warto przeklikać ? www.autosan.pl

O przeszłości i przyszłości

Na koniec spotkania prezes zarządu odpowiadał na pytania lokalnych mediów w trakcie krótkiego briefingu prasowego. Zdaniem Marka Opowicza, trzy lata upadłości odcisnęły wyraźne piętno na sytuacji Autosanu, stworzyły wiele problemów związanych z jego działalnością. Trzeba ogromnego wysiłku i oczywiście czasu, aby odbudować pozycję spółki na rynku. Przez ostatni rok w firmie wdrożonych zostało wiele zmian organizacyjnych, zatrudniono nowych pracowników. Na bieżąco prowadzone są zmiany produktowe, procesy homologacyjne. Od podstaw stworzony został pierwszy autobus na napęd alternatywny ? sprężony gaz ziemny CNG, który swoją premierę miał na ubiegłorocznych targach TRANSEXPO w Kielcach, a obecnie testowany jest przez potencjalnych klientów.

-"Trwają prace nad opracowaniem ostatecznej konstrukcji i zbudowaniem pierwszego autobusu AUTOSAN z napędem elektrycznym. Przede wszystkim zaś prowadzone są intensywne działania w kierunku odbudowania portfela zamówień Spółki. 185-letnie tradycje zobowiązują" - podkreśla Marek Opowicz

Aktualny skład zarządu firmy to: Marek Opowicz, prezes zarządu i Tadeusz Makowski, członek zarządu. Natomiast w skład Rady Nadzorczej Autosanu wchodzą: Janusz Wieczorek, przewodniczący Rady, Iwona Duda, wiceprzewodnicząca Rady, Dorota Całko-Wróblewska, Bernard Jacek Cichocki i Dominik Prokop

Relację z jubileuszu zakładu w Sanoku przygotowała Telewizja Podkarpacie:


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
jubileusz
  • Podziwiam premier Szydło – 10.04.2017

    AUTOSAN DO BOJU!!!PREZES KACZYŃSKI I PREMIER MORAWIECKI POWINNI UCZYNIĆ AUTOSAN PRODUCENTEM NARODOWYM I ICH AUTOBUSY POWINNY BYĆ W POLSKICH MIASTA DOSTARCZANE W TRYBIE BEZPRZETARGOWYM ZWŁASZCZA DO LEWACKIEGO POdupadającego POznania!!!

  • pytak – 10.04.2017

    a kiedy autosan przedstawi autobus pancerny dla wojska

  • for Mobilis – 10.04.2017

    Szkoda że przestali produkować Autosana A1212.

  • MIG – 10.04.2017

    Myślę, że zarówno autobusy Sancity 18LF, jak i rodzina Eurolider powrócą gdy tylko zdobędą homologację Euro-6. Zagadką pozostaje następca Lidera 10 jak również miejski autobus niskowejściowy. Sancity 12LE nie jest już oferowany, był stosunkowo drogi z uwagi na zastosowane w jego konstrukcji osie ZF. Może wzorem Iveco Crossway, powstanie miejska odmiana LE Eurolidera w wersjach 10 i 12m?

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo Autosan . Oferta jest ciekawa . Owszem brak 18 metrowego autobusu. Ale homologacja na Euro6 w firmie z Podkarpacia się jeszcze nie skończyła . Liczę na powrót pełnej oferty Eurolidera plus nie zrealizowane projekty z nim związane jak na przekład turystyki . O Autobusie miejskim LE można zapomnieć bo na ten produkt wystarczy produkcja z Libchav i wschodu tak lubiana w Polsce Wschodniej jak i Śląsku. A kończą mam jedną obawę co do Autosana aby nie zaczął produkować zabawek dla pana Misia i jego kolesi . Bo wtedy straci Renomę i zostanie nam tylko Solaris .

  • tantus – 10.04.2017

    @Podziwiam premier Szydło: Myślę, że Autosan powinien stosować też narodowe osie portalowe, narodowe tylne mosty napędowe, narodowe hamulce, narodowe opony, narodowe plastiki, narodowe fotele z narodową tapicerką (produkowaną z narodowych materiałów, przede wszystkim narodowej bawełny, przy zbieraniu której zatrudniani byliby narodowi murzyni), a także narodowe deski rozdzielcze z narodowymi prędkościomierzami (pokazującymi prędkość w łokciach na zdrowaśkę, a nie tych lewackich kilometrach na godzinę), no i narodowy silnik zasilany wodą święconą z Lichenia.

  • sancity – 10.04.2017

    @tantus- brawo ty !!!.

  • for Mobilis – 10.04.2017

    @tantus: zamiast wylewać swoją frustrację w komentarzach, skup się na stanie technicznym swoich padlin.

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo Brawo Brawo Brawo

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo dla Tantusa

  • RR – 10.04.2017

    Tantus dobrze gada, polać mu....

  • tantus – 10.04.2017

    @for Mobilis: ależ ja wcale nie czuję się sfrustrowany. W przeciwieństwie do "podziwiam premier Szydło", który próbuje zamienić forum Infobusa w forum polityczne. Przeciwnie, ja się bardzo cieszę, że Autosan powoli zaczyna wychodzić na prostą, choć szkoda, że akurat pod państwowymi skrzydłami, bo to będzie zawsze rodzić podejrzenia o sprzyjanie państwowemu producentami ze strony władz. I nie wiem, o co chodzi z tą padliną. Ja generalnie jestem mięsożerny.

  • sdf – 10.04.2017

    A kiedy eurolider i przegubowiec w ofercie?

  • hueheu – 10.04.2017

    ahaha ale wszyscy łykają prowokację xD A Ty tantus szczególnie, nie zazdroszcze, musisz mieć przez to ciężko.

  • for Mobilis – 10.04.2017

    @tantus: Albo jesteś ułomny, albo go udajesz. Gdyby nie "państwowe skrzydła" to Autosana już by nie było.

  • tantus – 11.04.2017

    @hueheu: a słyszałeś o czymś takim, jak ironia? @for Mobilis: no popatrz, a taki Solaris, Pesa, Newag, czy Wielton świetnie dają sobie radę bez "państwowych skrzydeł"...

  • sancity – 11.04.2017

    @for Mobilis- gdyby był prywatny właściciel Autosan dalej by istniał ,bo jednym z warunków przetargu było utrzymanie produkcji autobusów.

  • ttt – 11.04.2017

    Gospodarka socjalistyczna już była. Niestety przyszłość tej firmy będzie krótka. Odzwierciedlreniem jest sprzedaż. Szkoda na nich czasu. A Poznania nie ma co krytykować bo na dziś to oni płacą na zabawy pis i zatrudniają tysiące ludzi za pieniądze dużo większe niź pis zaproponował ustawą.

  • Taka PRAWDA ? – 11.04.2017

    "ttt" toobbiie ssiię ssyppie jjak zzz ppewnnej jjjjąkkaaatej gggazzety . AUTOSAN miał koszmarnego pecha trafić w ręce być może twojego idola co go skazał jak wiele innych firm na chyba z góry upatrzoną pozycję likwidacyjnej rozpaczy. Oczywiście byli tacy co mocno w tym pomogli. I NIKOGO KTO BY CHCIAŁ choćby odrobinę pomóc. Zatem ZERO rozwoju i finansowania. JAK MIAŁ przetrwać ten z potężną historią zakład ??

  • darek – 11.04.2017

    Chciałbym zobaczyć Autosany na liniach miejskich w Gdyni.Pozdrawiam Sanok.

  • MIG – 11.04.2017

    Spoglądając na historię warto zauważyć, że Autosan, podobnie jak i Zakłady Samochodowe Jelcz miały już prywatnego właściciela - Zasadę. Jak wyszło - każdy chyba wie. Tak więc moim zdaniem pewniejsze "państwowe skrzydła" niż niepewny inwestor prywatny.

  • tantus – 11.04.2017

    Było też już parę firm, które pod państwowymi skrzydłami doprowadzono na skraj przepaści Najlepszy przykład to oryginalny (warszawski) Ursus, który trafił w ręce państwowej spółki Bumar...

  • hueheu – 11.04.2017

    tantus już nie ściemniaj, łknąłeś prowokacje i napisałeś komentarz "ironiczny" jako odbicie piłeczki na ten post. Komentarz cię sprowokował i taka prawda.

  • Gość – 11.04.2017

    Nic z nich niestety nie będzie. Wystarczy popatrzeć kto tam pracuje i nie mam na myśli fizycznych

  • tantus – 11.04.2017

    @hueheu: Super I co w związku z tym?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....