TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan z urodzinowym tortem i nową stroną [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.04.2017 09:36:45 25 komentarzy
Autosan z urodzinowym tortem i nową stroną [FILM]

Ponad rok temu, 6 kwietnia 2016 r., po niemal trzech latach działania w stanie upadłości likwidacyjnej Autosan zyskał nowego właściciela, a udziałowcami spółki zostały firmy PIT-RADWAR S.A. i Huta Stalowa Wola S.A.

Z tej okazji w ostatni piątek, 31 marca 2017 r., w siedzibie przedsiębiorstwa na hali produkcyjnej odbyła się skromna uroczystość. Wzięli w niej udział wszyscy pracownicy wraz z Zarządem i Radą Nadzorczą oraz zaproszeni goście ? przedstawiciele władz województwa podkarpackiego, lokalni samorządowcy, przedstawiciele lokalnych placówek oświatowych i mediów.

W krótkich wystąpieniach na temat sytuacji Autosanu wypowiadali się: prezes zarządu Marek Opowicz oraz przewodniczący Rady Nadzorczej Janusz Wieczorek. Ciepłe słowa w stronę Jubilatki skierowali również Maria Kurowska wicemarszałek Województwa Podkarpackiego i Piotr Uruski, poseł na Sejm RP.

Jak na I urodziny przystało były życzenia i tort z jedną świeczką. Z kolei w internecie pojawiła się nowa strona firmy, która bardzo dobrze wygląda. Brawo za liczne i dobrze zrobione zdjęcia. Warto przeklikać ? www.autosan.pl

O przeszłości i przyszłości

Na koniec spotkania prezes zarządu odpowiadał na pytania lokalnych mediów w trakcie krótkiego briefingu prasowego. Zdaniem Marka Opowicza, trzy lata upadłości odcisnęły wyraźne piętno na sytuacji Autosanu, stworzyły wiele problemów związanych z jego działalnością. Trzeba ogromnego wysiłku i oczywiście czasu, aby odbudować pozycję spółki na rynku. Przez ostatni rok w firmie wdrożonych zostało wiele zmian organizacyjnych, zatrudniono nowych pracowników. Na bieżąco prowadzone są zmiany produktowe, procesy homologacyjne. Od podstaw stworzony został pierwszy autobus na napęd alternatywny ? sprężony gaz ziemny CNG, który swoją premierę miał na ubiegłorocznych targach TRANSEXPO w Kielcach, a obecnie testowany jest przez potencjalnych klientów.

-"Trwają prace nad opracowaniem ostatecznej konstrukcji i zbudowaniem pierwszego autobusu AUTOSAN z napędem elektrycznym. Przede wszystkim zaś prowadzone są intensywne działania w kierunku odbudowania portfela zamówień Spółki. 185-letnie tradycje zobowiązują" - podkreśla Marek Opowicz

Aktualny skład zarządu firmy to: Marek Opowicz, prezes zarządu i Tadeusz Makowski, członek zarządu. Natomiast w skład Rady Nadzorczej Autosanu wchodzą: Janusz Wieczorek, przewodniczący Rady, Iwona Duda, wiceprzewodnicząca Rady, Dorota Całko-Wróblewska, Bernard Jacek Cichocki i Dominik Prokop

Relację z jubileuszu zakładu w Sanoku przygotowała Telewizja Podkarpacie:


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
jubileusz
  • Podziwiam premier Szydło – 10.04.2017

    AUTOSAN DO BOJU!!!PREZES KACZYŃSKI I PREMIER MORAWIECKI POWINNI UCZYNIĆ AUTOSAN PRODUCENTEM NARODOWYM I ICH AUTOBUSY POWINNY BYĆ W POLSKICH MIASTA DOSTARCZANE W TRYBIE BEZPRZETARGOWYM ZWŁASZCZA DO LEWACKIEGO POdupadającego POznania!!!

  • pytak – 10.04.2017

    a kiedy autosan przedstawi autobus pancerny dla wojska

  • for Mobilis – 10.04.2017

    Szkoda że przestali produkować Autosana A1212.

  • MIG – 10.04.2017

    Myślę, że zarówno autobusy Sancity 18LF, jak i rodzina Eurolider powrócą gdy tylko zdobędą homologację Euro-6. Zagadką pozostaje następca Lidera 10 jak również miejski autobus niskowejściowy. Sancity 12LE nie jest już oferowany, był stosunkowo drogi z uwagi na zastosowane w jego konstrukcji osie ZF. Może wzorem Iveco Crossway, powstanie miejska odmiana LE Eurolidera w wersjach 10 i 12m?

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo Autosan . Oferta jest ciekawa . Owszem brak 18 metrowego autobusu. Ale homologacja na Euro6 w firmie z Podkarpacia się jeszcze nie skończyła . Liczę na powrót pełnej oferty Eurolidera plus nie zrealizowane projekty z nim związane jak na przekład turystyki . O Autobusie miejskim LE można zapomnieć bo na ten produkt wystarczy produkcja z Libchav i wschodu tak lubiana w Polsce Wschodniej jak i Śląsku. A kończą mam jedną obawę co do Autosana aby nie zaczął produkować zabawek dla pana Misia i jego kolesi . Bo wtedy straci Renomę i zostanie nam tylko Solaris .

  • tantus – 10.04.2017

    @Podziwiam premier Szydło: Myślę, że Autosan powinien stosować też narodowe osie portalowe, narodowe tylne mosty napędowe, narodowe hamulce, narodowe opony, narodowe plastiki, narodowe fotele z narodową tapicerką (produkowaną z narodowych materiałów, przede wszystkim narodowej bawełny, przy zbieraniu której zatrudniani byliby narodowi murzyni), a także narodowe deski rozdzielcze z narodowymi prędkościomierzami (pokazującymi prędkość w łokciach na zdrowaśkę, a nie tych lewackich kilometrach na godzinę), no i narodowy silnik zasilany wodą święconą z Lichenia.

  • sancity – 10.04.2017

    @tantus- brawo ty !!!.

  • for Mobilis – 10.04.2017

    @tantus: zamiast wylewać swoją frustrację w komentarzach, skup się na stanie technicznym swoich padlin.

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo Brawo Brawo Brawo

  • PodróżującyPoEuropie – 10.04.2017

    Brawo dla Tantusa

  • RR – 10.04.2017

    Tantus dobrze gada, polać mu....

  • tantus – 10.04.2017

    @for Mobilis: ależ ja wcale nie czuję się sfrustrowany. W przeciwieństwie do "podziwiam premier Szydło", który próbuje zamienić forum Infobusa w forum polityczne. Przeciwnie, ja się bardzo cieszę, że Autosan powoli zaczyna wychodzić na prostą, choć szkoda, że akurat pod państwowymi skrzydłami, bo to będzie zawsze rodzić podejrzenia o sprzyjanie państwowemu producentami ze strony władz. I nie wiem, o co chodzi z tą padliną. Ja generalnie jestem mięsożerny.

  • sdf – 10.04.2017

    A kiedy eurolider i przegubowiec w ofercie?

  • hueheu – 10.04.2017

    ahaha ale wszyscy łykają prowokację xD A Ty tantus szczególnie, nie zazdroszcze, musisz mieć przez to ciężko.

  • for Mobilis – 10.04.2017

    @tantus: Albo jesteś ułomny, albo go udajesz. Gdyby nie "państwowe skrzydła" to Autosana już by nie było.

  • tantus – 11.04.2017

    @hueheu: a słyszałeś o czymś takim, jak ironia? @for Mobilis: no popatrz, a taki Solaris, Pesa, Newag, czy Wielton świetnie dają sobie radę bez "państwowych skrzydeł"...

  • sancity – 11.04.2017

    @for Mobilis- gdyby był prywatny właściciel Autosan dalej by istniał ,bo jednym z warunków przetargu było utrzymanie produkcji autobusów.

  • ttt – 11.04.2017

    Gospodarka socjalistyczna już była. Niestety przyszłość tej firmy będzie krótka. Odzwierciedlreniem jest sprzedaż. Szkoda na nich czasu. A Poznania nie ma co krytykować bo na dziś to oni płacą na zabawy pis i zatrudniają tysiące ludzi za pieniądze dużo większe niź pis zaproponował ustawą.

  • Taka PRAWDA ? – 11.04.2017

    "ttt" toobbiie ssiię ssyppie jjak zzz ppewnnej jjjjąkkaaatej gggazzety . AUTOSAN miał koszmarnego pecha trafić w ręce być może twojego idola co go skazał jak wiele innych firm na chyba z góry upatrzoną pozycję likwidacyjnej rozpaczy. Oczywiście byli tacy co mocno w tym pomogli. I NIKOGO KTO BY CHCIAŁ choćby odrobinę pomóc. Zatem ZERO rozwoju i finansowania. JAK MIAŁ przetrwać ten z potężną historią zakład ??

  • darek – 11.04.2017

    Chciałbym zobaczyć Autosany na liniach miejskich w Gdyni.Pozdrawiam Sanok.

  • MIG – 11.04.2017

    Spoglądając na historię warto zauważyć, że Autosan, podobnie jak i Zakłady Samochodowe Jelcz miały już prywatnego właściciela - Zasadę. Jak wyszło - każdy chyba wie. Tak więc moim zdaniem pewniejsze "państwowe skrzydła" niż niepewny inwestor prywatny.

  • tantus – 11.04.2017

    Było też już parę firm, które pod państwowymi skrzydłami doprowadzono na skraj przepaści Najlepszy przykład to oryginalny (warszawski) Ursus, który trafił w ręce państwowej spółki Bumar...

  • hueheu – 11.04.2017

    tantus już nie ściemniaj, łknąłeś prowokacje i napisałeś komentarz "ironiczny" jako odbicie piłeczki na ten post. Komentarz cię sprowokował i taka prawda.

  • Gość – 11.04.2017

    Nic z nich niestety nie będzie. Wystarczy popatrzeć kto tam pracuje i nie mam na myśli fizycznych

  • tantus – 11.04.2017

    @hueheu: Super I co w związku z tym?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....